Turvallinen saab
-
- "Hirsch"
Turvallinen saab
Moi,
Voi olla vanha, mutta mulle oli ainakin uusi tarina
http://www.saab-stuff.com/SoldforLife/
Terv Sami R.
900i-91
9000CDE2,3t (toistaiseksi t, kohta T)
Voi olla vanha, mutta mulle oli ainakin uusi tarina
http://www.saab-stuff.com/SoldforLife/
Terv Sami R.
900i-91
9000CDE2,3t (toistaiseksi t, kohta T)
-
- "Hölösuu"
Siis...
...selviskö ton kuski hengissä? En jaksa lukea ja en varmaan edes ymmärtäisi kaikkea, kuka viitsiii anta pika tulkinnan?

Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Selvisihän tuon kuski hengissä, kun sitä itse on kirjoittamassa 
Pikatiivistelmä: sai unelma autonsa, ja se pelasti hepun hengen. Ajaa jatkossa vain SAABilla, tällä hetkellä tonnarilla.
Aika hurjassa kunnossa kyl toi auto osuman jäljiltä. Tarinan mukaan oli ambulanssiheput, palomiehet ja poliisi ollu sitä mieltä aluks, että ei voi selvitä tuollasesta osumasta hengissä, vaikka kaikkienhan pitäis tietää, et saapi kestää ja suojaa

Pikatiivistelmä: sai unelma autonsa, ja se pelasti hepun hengen. Ajaa jatkossa vain SAABilla, tällä hetkellä tonnarilla.
Aika hurjassa kunnossa kyl toi auto osuman jäljiltä. Tarinan mukaan oli ambulanssiheput, palomiehet ja poliisi ollu sitä mieltä aluks, että ei voi selvitä tuollasesta osumasta hengissä, vaikka kaikkienhan pitäis tietää, et saapi kestää ja suojaa

Jos joku ei onnistu, kokeile jotakin toista tapaa - ehkä sekään ei onnistu.
-
- "Hölösuu"
Ja ensimmäiset paikalle saapuneet kanssa-autoilijat etsivät pusikoista kroppaa/kroppia, kunnes kaveri käveli takaisin autolleen ja totesi "Tässä mä oon"Gedu kirjoitti: Aika hurjassa kunnossa kyl toi auto osuman jäljiltä. Tarinan mukaan oli ambulanssiheput, palomiehet ja poliisi ollu sitä mieltä aluks, että ei voi selvitä tuollasesta osumasta hengissä, vaikka kaikkienhan pitäis tietää, et saapi kestää ja suojaa

Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Hmm... 3,5v sitten sain oman saabini, ysisatku... aina kehuin kuinka mulla oli iso ja turvallinen perheauto... en tie kuinka tosissaan muut sen otti... Kietasin sen tossa viime talvena puun ympäri... eivätpä oo hirveest ihmetelleet enää sen jälkeen. kuskille käyny mitään, auto kyllä kärsi... mutta, tulipa näytettyä laatu muille. Jatkossakin haluan ison(isomman) ja turvallisen (turvallisemman) perheauton, airo-tonnari hankinnassa.
Ps....mun seura ei ole hyväksi, kaahaan, ja käännytän ihmisiä saabisteiksi, no kaahereita niistä uusista saabisteista ei sentään ole vielä tullut!

Ps....mun seura ei ole hyväksi, kaahaan, ja käännytän ihmisiä saabisteiksi, no kaahereita niistä uusista saabisteista ei sentään ole vielä tullut!

9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."