Saabin myymisen vaikeus
Saabin myymisen vaikeus
Pistetääs samanlainen topicci pystyyn kun btcf:llä:
oma lehmä vähän ojassa kun pitäis Saabista eroon päästä.
Kuinka halvalla tämä pitäisi myydä, että menisi. Ajettuhan tällä on hemmetisti, mutta kunto on hyvä. Mitä mieltä olette, paljonko pitää hintaa vielä tiputtaa
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6177391
Onko ilmoituksessa, muuten jotain mikä tökkii tai mitä muuttaisitte?
oma lehmä vähän ojassa kun pitäis Saabista eroon päästä.
Kuinka halvalla tämä pitäisi myydä, että menisi. Ajettuhan tällä on hemmetisti, mutta kunto on hyvä. Mitä mieltä olette, paljonko pitää hintaa vielä tiputtaa
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6177391
Onko ilmoituksessa, muuten jotain mikä tökkii tai mitä muuttaisitte?
Saab 9-5 2.0t RE85 Steg 1 -03
Audi A6 1.9Tdi -04
Audi A6 1.9Tdi -04
-
- "Hirsch"
- Viestit: 901
- Liittynyt: Ti Helmi 09, 2010 08:04
- Paikkakunta: Huittinen / Ypäjä
Re: Saabin myymisen vaikeus
Ei taida löytyä näin ikävässä asiassa apuja foorumilta
Saab 9-5 Vector -03 450 tkm
Numerossa 040 538 0231 autetaan kohtalontovereita, on tekkii ja miggii
Numerossa 040 538 0231 autetaan kohtalontovereita, on tekkii ja miggii
Re: Saabin myymisen vaikeus
Käy hakemassa uudet merkit konepeltiin ja takaluukkuun kevättarjouksesta ja ota vuodenaikaan sopivat uudet kuvat.
Re: Saabin myymisen vaikeus
Lisää kuvia sisältä. Yhdet kuvat ainakin konetilasta ja peräkontista (tyhjänä).baggio77 kirjoitti: Onko ilmoituksessa, muuten jotain mikä tökkii tai mitä muuttaisitte?
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
-
- "Turbo"
- Viestit: 239
- Liittynyt: La Touko 08, 2004 17:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Saabin myymisen vaikeus
Tuo autosi Helsingin seudulle myyntiin. Täällä on Saabeilla käsittääkseni yleensä korkeampi hintataso ja vaihtelevampi kunto kuin muualla, tässä soikeassa maassamme.
Itse tein tosin melko asialliset kaupat hiljattain. Mutta muistan, miten monta kertaa on potuttanut, kun ainakin näennäisesti paremmat yksilöt ovat jossain muualla.
Itse tein tosin melko asialliset kaupat hiljattain. Mutta muistan, miten monta kertaa on potuttanut, kun ainakin näennäisesti paremmat yksilöt ovat jossain muualla.
Famous last words...famus sista ord
eX: 900 -86, 900i -87, 90 -84, 900 -89, 900 16v 2.1 -92
Nyt: 9-3, -99
Jäsennumero 4687
eX: 900 -86, 900i -87, 90 -84, 900 -89, 900 16v 2.1 -92
Nyt: 9-3, -99
Jäsennumero 4687
Re: Saabin myymisen vaikeus
Ilmoitus on jo nyt asiallinen, tehokas ja informatiivinen.
Jos jotain vikaa pitää löytää niin ota lisää kuvia, jotka näyttävät siltä että ne on otettu juuri edellisenä päivänä. Korjaa kirjoitusvirheet ilmoituksestasi.
Kilometrit lienee se todellinen syy ongelmaasi eikä ilmoituksen tyyliseikat.
Jos jotain vikaa pitää löytää niin ota lisää kuvia, jotka näyttävät siltä että ne on otettu juuri edellisenä päivänä. Korjaa kirjoitusvirheet ilmoituksestasi.
Kilometrit lienee se todellinen syy ongelmaasi eikä ilmoituksen tyyliseikat.
EX: 9-3 2,0t '00 MY01 T7 E85 Stage 1 Mitsulla. Nyt: 9-5 2,0t '06 MY07 T7 Biopower Stage 1.
Re: Saabin myymisen vaikeus
Varmasti mikä tahansa auto noin paljon ajettuna on vaikea myytävä. Isolla osalla ostajia mielenkiinto autoon putoaa 200 tkm:n kohdalla, ja melkein kaikilla 300 tkm kohdalla. Lisäksi kun kyseessä on yli 10v vanha edustusluokan iso auto, on ostajat vähissä. Samalla hinnalla kun saa useamman vuoden nuoremman ja vähemmän ajetun keskikokoisen auton. Hinnan alentaminen ei välttämättä auta asiaa paljoa, vaan myyminen vaatii pitkää kärsivällisyyttä, eli pitää odottaa että ilmoituksen löytää joku joka etsii juuri isoa bensakoneista autoa edullisesti.
Täältä myös ääni kuvien lisäämiselle. Auto olisi hyvä kuvata joka kulmasta niin että jo ilmoituksesta näkee lähes varmasti, että kori on siistissä kunnossa. Noissa kuvissa auto näyttää hyvältä, kun se on puhdas, mutta lisää kuvia aurinkoisena päivänä otettuna ja jossain nätissä paikassa, niin mielikuva on paljon parempi. Kuvien kannattaa mielestäni olla myös samasta paikasta ja samalta päivältä, eli ei sekoiteta näitä talven kuvia uusiin keväällä otettuihin kuviin.
Sisäkuvia ehdottomasti lisää. Itse kuvaisin autoa myydessä kojelaudan (takapenkiltä ottaen), etu- ja takapenkit, tavaratilan tyhjänä ja vielä konetilan siistittynä. Itse ilmoituksia selaillessa kiinnostaa aina eniten sisäkuvat.
Ilmoituksen tekstiosasta löytyy varmaan monta eri mielipidettä. Joku sanoo että niukkasanaisuus on eduksi ja että pitkät lavertelut huolloista ja kilometrien näkymättömyydestä ovat selittelyn makua. Jotkut arvostavat sitä, että tietoa ilmoituksessa on mahdollisimman paljon. Itse olen ainakin sitä mieltä, että pelkkä "hyvä ajolleen" ilmoitustekstissä ei ilmoitusta paranna, jotain faktaa on hyvä olla mm. renkaiden kunnosta, katsastuksesta ja huoltohistorian dokumenteista.
Eli ilmoituksen tekstit on tällä hetkellä mielestäni ihan hyvät, jos ei karsasta pitkää tekstiä. Verrokkeja etsiessä huomaa että hinta pitäisi olla kohdallaan, eli kyseessähän on Suomen halvin ehjä 2002-2004 femma. Ongelmana on tietenkin se, että alle 1000 euroa lisää maksamalla saa yli 150 tkm vähemmän ajettuja yksilöitä. Eli onko tonni paljon rahaa ja onko 150.000 paljon kilometrejä? Siitä päättää ostajaehdokas.
Täältä myös ääni kuvien lisäämiselle. Auto olisi hyvä kuvata joka kulmasta niin että jo ilmoituksesta näkee lähes varmasti, että kori on siistissä kunnossa. Noissa kuvissa auto näyttää hyvältä, kun se on puhdas, mutta lisää kuvia aurinkoisena päivänä otettuna ja jossain nätissä paikassa, niin mielikuva on paljon parempi. Kuvien kannattaa mielestäni olla myös samasta paikasta ja samalta päivältä, eli ei sekoiteta näitä talven kuvia uusiin keväällä otettuihin kuviin.
Sisäkuvia ehdottomasti lisää. Itse kuvaisin autoa myydessä kojelaudan (takapenkiltä ottaen), etu- ja takapenkit, tavaratilan tyhjänä ja vielä konetilan siistittynä. Itse ilmoituksia selaillessa kiinnostaa aina eniten sisäkuvat.
Ilmoituksen tekstiosasta löytyy varmaan monta eri mielipidettä. Joku sanoo että niukkasanaisuus on eduksi ja että pitkät lavertelut huolloista ja kilometrien näkymättömyydestä ovat selittelyn makua. Jotkut arvostavat sitä, että tietoa ilmoituksessa on mahdollisimman paljon. Itse olen ainakin sitä mieltä, että pelkkä "hyvä ajolleen" ilmoitustekstissä ei ilmoitusta paranna, jotain faktaa on hyvä olla mm. renkaiden kunnosta, katsastuksesta ja huoltohistorian dokumenteista.
Eli ilmoituksen tekstit on tällä hetkellä mielestäni ihan hyvät, jos ei karsasta pitkää tekstiä. Verrokkeja etsiessä huomaa että hinta pitäisi olla kohdallaan, eli kyseessähän on Suomen halvin ehjä 2002-2004 femma. Ongelmana on tietenkin se, että alle 1000 euroa lisää maksamalla saa yli 150 tkm vähemmän ajettuja yksilöitä. Eli onko tonni paljon rahaa ja onko 150.000 paljon kilometrejä? Siitä päättää ostajaehdokas.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Saabin myymisen vaikeus
tuli mieleen jotta 90 luvun lopussa kun yritti myydä kuuppaa niin tankki täynnä ja kossupullo hanskalokerossa (täysi) auttoi kummasti kaupankäyntiä
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Saabin myymisen vaikeus
Onko tossa tosiaan noin isot päästöt? 2002 vuoden manuaali airossa on 209g/km.
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
-
- "Hirsch"
- Viestit: 917
- Liittynyt: To Heinä 18, 2013 12:11
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Saabin myymisen vaikeus
Niin on, mutta nostaako se noin paljon päästöjä. Noilla päästöillä verot vuodessa 306€
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
-
- "Hirsch"
- Viestit: 917
- Liittynyt: To Heinä 18, 2013 12:11
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Saabin myymisen vaikeus
No mulla on muistaakseni 239g/km...
9-5 2.3T Wagon sentronic -05 RE85
#6391
#6391
Re: Saabin myymisen vaikeus
MY2002 9-3 automaatissa 243 g/km. Vero viime vuonna 304,77 euroa kun yhdessä erässä maksaa.
Saabism. Priceless...
Saabism. Priceless...
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Saabin myymisen vaikeus
Muutama kymppi vuodessa enemmän, aivan sama. Hukkuu täysin muihin autoilun kuluihin. Vertailun vuoksi oma 9-5 2.3t manuaali fakkku 2002 on noin 270€/vuosi.
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Re: Saabin myymisen vaikeus
Lätkät vaihdoin jo talvella, tänään nappasin uusia ulkokuvia kesävanteilla.
Täytynee sisältä napata lisää kuvia.
Täytynee sisältä napata lisää kuvia.
Saab 9-5 2.0t RE85 Steg 1 -03
Audi A6 1.9Tdi -04
Audi A6 1.9Tdi -04