Saab hääautoksi?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Nuuskamuikkunen
"Kaasari"

Saab hääautoksi?

Viesti Kirjoittaja Nuuskamuikkunen »

Moro

Kaverini on lipumassa 17.5.2014 avioliiton satamaan ja pyysi minua autonkuljettajaksi. Hän pyysi jos voisin omalla 93(kolkilla) tehdä arvokkaan kuljetuksen, koska omansa saabinsa on muissa kuljetustehtävissä.

Tulipahan mieleen, että jos pystyisin yllättämään tulevan hääparin jollain erikoisemmalla/nätillä/tyylikkäällä/harvinaisuudella (mitä näitä nyt saabiin osuvia ilmauksia on), niin olisihan se juhlan ykköspuheenaihe ehdottomasti.

Eli lyhyesti. Jos sinulla on kiinnostusta vuokrata/lainata Saabia, tai tiedät jonkun joka saattaisi antaa la-su ajaksi helmensä, niin otathan yhteyttä. Ilmaiseksi ei tarvitse antaa ja saat pantiksi omani käyttöön k.o ajalle. Häät ovat JYVÄSKYLÄSSÄ ja itse hääkuljetus on 15km pitkä taival + liikkuminen mistä sitten onkaan. Itse tulen Espoosta, joten paikkakunnat matkalla Jyväskylään ovat ok.

Kiitos

Ps. Jos kysyttävää tai mietit että onko sulla tarpeeksi "nätti" Saab niin otathan silti rohkeasti yhteyttä.
Auto palautetaan paremmassa kunnossa kun lähtiessä oli!
Nuuskamuikkunen
"Kaasari"

Re: Saab hääautoksi?

Viesti Kirjoittaja Nuuskamuikkunen »

Hei kamoon!

Eikö kellään ole kiinnostusta reilun viikon päästä lainata Saabia morsiusparin käyttöön?
Lauantaiksi n. 2h vuokra-ajalle.. Tule kuskiksi- mutta älä verkkareissa ;)

Vanha, uusi, priima, ruosteinen, pommi, miina, helmi, avo, farkku, umpi, paku..

Parasta olisi jos joku JYVÄSKYLÄSSÄ asuva Saabisti olisi avunantaja, koska k.o tapahtuma paikkakunnalla järjestetään.

Ja jos et ole Jyväskylästä, mutta olisit valmis tulemaan/lainaamaan autoa pariksi tunniksi,(plus siirtyminen) niin asia tottakai sovittaisiin kumpaakin osapuolta miellyttäväksi. Jos ei muuta asiaa keski-suomeen ole niin ainahan voit käydä Pandan suklaatehtaalla hakemassa vuoden suklaat vaimokkeelle taikka... mitä muuta jyväskylästä löytyy.. Ihan sama.. PCS taitaa olla kiinni lauantaisin..

Älä ujostele, astu esiin..
Vastaa Viestiin