Niitä saabin mainoksia, jossa satkun omistajille tapahtui. Muistan ainakin kaksi. Sen jossa saunanovi jäi jumiin ja lumessa uineet miehet jäivät ulos ilkosillaan pakkaseen, mutta nou hätä. Satkuun vaan lämmittelemään.
Toinen taisi olla se jossa kalareissulla karhu yllättää ja vie forellin.... Sanoma taisi olla se, että kyllä saabbi tämän kestää.
Olikohan noita vielä muitakin Mielestäni huippupätkiä.
Hitain Pohjois-Suomessa kirjoitti:Niitä saabin mainoksia, jossa satkun omistajille tapahtui. Muistan ainakin kaksi. Sen jossa saunanovi jäi jumiin ja lumessa uineet miehet jäivät ulos ilkosillaan pakkaseen, mutta nou hätä. Satkuun vaan lämmittelemään.
Toinen taisi olla se jossa kalareissulla karhu yllättää ja vie forellin.... Sanoma taisi olla se, että kyllä saabbi tämän kestää.
Olikohan noita vielä muitakin Mielestäni huippupätkiä.
Miten muistelen, että ne olisi ollut olutmainoksia? Olvi?
Saatan muistella väärinkin, kun juuri saunasta tullessa nappasin purkin Olvia
Hitain Pohjois-Suomessa kirjoitti:Niitä saabin mainoksia, jossa satkun omistajille tapahtui. Muistan ainakin kaksi. Sen jossa saunanovi jäi jumiin ja lumessa uineet miehet jäivät ulos ilkosillaan pakkaseen, mutta nou hätä. Satkuun vaan lämmittelemään.
Miten mä muistaisin, että se oli tonnari johon ukot änkesivät tossa sauna-aiheisessa? No, samapa tuo loistava mainos.
Viimeksi muokannut tevisu, Ti Tammi 18, 2005 21:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mun muistaakseni oli taas ysisatanen, johon ukot änkes. Siitä on kyllä aikaa jo niin, että pikkunassikka olin sillon
Kuitenki on semmonen kuva jääny, että saapissa tarkenee, mainonta tehoaa nuorisoon
snuggles kirjoitti:Mun muistaakseni oli taas ysisatanen, johon ukot änkes. Siitä on kyllä aikaa jo niin, että pikkunassikka olin sillon
Kuitenki on semmonen kuva jääny, että saapissa tarkenee, mainonta tehoaa nuorisoon
Totta, harmi vain että harvemmin noita saabin mainoksia nykysin enää näkyy.
Ensimmäinen Saab: 900i 2.0L -89
Toinen Saab: 9-3 1.8t(=2.0t?) 2004vm.
dartsiartsi kirjoitti:Sait siis sen konversion tehtyä/teetettyä tolle videonpätkälle, hienoa
Aattelin, että jäikö asia roikkumaan.Hyvä juttu!
Apu löytyy yleensä lähempää kun osaa aatellakkaan.. Eli kuusi kuukauttahan siinä meni, et toi saatiin jakeluun. Eskihän sen sit loppupeleis hoiteli.. Ois varmaan onnistunu aikasemminkin, kun ois vaan tullu puheiks. Sillä tehtiin hän me eskin kans kesällä autokauppojakin ja muutenkin oltiin yhteyksissä..
Väärin, sulla ei ollut faktaan perustuvaa tietoa. Pelkästään MUTUa
No okei, jos nyt puolikas piste sit ettei paha mieli tule
Joo, Tepalle säälipisteen puolikas ettei tuu itku
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.