Mutta se varsinainen onnistuminen tuli kun ajoin alas nosturilta. Etuhelma oli tarttunut kiinni nosturin stoppereihin (ne jotka estää ajamasta liian pitkälle). Nooh hitaasti aloin peruuttamaan ja POKS
 Voi vi..un vi..u
  Voi vi..un vi..u   spokka pomppas paikaltaan ja jäin kivasti roikkumaan, silleen alakuloisesti. Oli pikkasen jumppaamista että sain paikalleen ja sitten ostamaan Länsiautosta uudet muoviruuvit. Onneksi ei haljennut tai mitään mennyt totaalisesti jaskaksi. Sulkekaa nyt silmänne ja kuvitelkaa kuinka onnellinen ilme mulla oli kun näin sen
  spokka pomppas paikaltaan ja jäin kivasti roikkumaan, silleen alakuloisesti. Oli pikkasen jumppaamista että sain paikalleen ja sitten ostamaan Länsiautosta uudet muoviruuvit. Onneksi ei haljennut tai mitään mennyt totaalisesti jaskaksi. Sulkekaa nyt silmänne ja kuvitelkaa kuinka onnellinen ilme mulla oli kun näin sen   
  Miksi mulle aina käy näin, mä vielä katsoin että se tulee pois kun hiljaa ajaa taakse mutta en huomannut sitä ruuvin kantaa joka jäi pellin toiselle puolelle ja sitten kanttas kiinni. Hoh hoijakkaa

, mutta mitään ei ole tehtävissä auton edestä. Ovi vääntyi iloisesti saranoilta ympäri ja laskua tuli ihan kivasti.
 , mutta mitään ei ole tehtävissä auton edestä. Ovi vääntyi iloisesti saranoilta ympäri ja laskua tuli ihan kivasti. ll
 ll