Hiipivää Saabismia

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Vanja-eno
Matalapaineturbo
Viesti:

Hiipivää Saabismia

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Taustatietoa asialle. Olen jo kohta liki 10 vuotta ajanut säännöllisesti työmatkaajot + käyttöajot W123 mallin MB:llä. Kilometrejä pelkästään MB:llä ajettuna on siis tullut kuluneina vuosina lähes 300 tkm. Meillä on auton käyttö maksimoitu hyvin, sillä teen itse säännöllistä yötyötä ja ajan siis yöksi töihin ja aamulla kotiin, jolloin vaimo ottaa MB:n ja hurauttaa töihin. Joulukuussa ostin vaihteeksi ns. kauppakassiksi 900 Saabin, jolla teen päivisin ns. omat ajoni sekä kaupassa käynnit.

Itse asiaan. Saabilla ajelu on vain jostain kumman syystä kasvavasti lisääntynyt ja olen jo luontevasti oppinut automaattisesti laittamaan vaihteenkin pakille sammuttaessani satkun, niin kuin asiaan kuuluu. Nyt olen huomannut jo muutamana aamuna MB:llä töistä tullessani, että sammuttaessani MB:n, laitan vaihteen pakille, vaikka se sijaitsee täysin eri paikassa kuin Saabissa. :D Että niin se Saabismi hiipii.... :wink:
#5328 - 900 - 96 - 900 - 900 - 99 - ???
"The Jorma" - Skoda Octavia '60
Muksu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Muksu »

Jep jep
Itse "haukuin" kaverin v40-Volvoa, kun on virtalukko niin ...keleen huonossa paikassa, ettei meinaa löytyä millään....pitäny sinne pyyhkijänviiksen taakse jemmata...ihme pelleilyä :lol: :lol: :lol:
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka

Volvo V50, 2012
SledgeHammer
"Hirsch"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SledgeHammer »

Mersu Saabbiin? 8O
No ei :D
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
Vastaa Viestiin