aero kirjoitti:Samat kokemukset. Olikohan 2011 kun tuollaisella ajelin viikon verran, viitisen sataa kilsaa. Jotenkin kornia kun pienen etuvetoisen turbodieselin vetelemättömyys ei johdu viimeisen päälle suunnitellusta alustasta vaan pidon puutteesta - keskellä kesää kuivalla asfaltilla! Muutenkin kikotin on melkoinen tuulipussi ja vaeltaja ihan luonnostaankin, todella hirveä ajaa. Ja mikä parasta, tää oli nimenomaan se parannettu versio (W169), ajettukin ehkä joku 5000km...
Tuollaisen kyydissä tuli viime talvena lumipyryn jälkeen istuttua, ja jäi kyllä harvinaisen kiikkerä fiilis koko autosta. Pyörät ruopi ja paukkui ja mittaristossa keltaiset kolmiot vilkkui. Odotin paljon enemmän, kun pidin tuota lukemani perusteella ihan hyvänä autona.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Ai saakeli, löytyyköhän noita suomesta. Pitääkin näyttää vaimolle kuvaa
Onkos kellään kiasta tai Hyundaista kokemuksia? Venga tai soul kia vois mennä. Vengalla tuli muutama vuosi sitten ajeltua viikko skotlannissa ja se oli ihan ok. Ix20 ja ix30 saattais tulla noista Hyundaista kysymykseen. A meset on poissa laskuista edellisten kommenttien perusteella...
No se kävi nopeesti. Vaimo ajelee nyt Kia Vengalla, 2011 ja 33tkm. Autoon meni isot vaunut konttiin ja kaikki 3 erilaista lastenistuinta. No, omaan mieleen hajuton, mauton ja väritön kehonliikutin paikan A ja B välille. Autossa on vielä 3 vuotta tai vajaa 120tkm tehdastakuuta jäljellä ja kalleimmat reilu 8k€ oli uuteen nähden hintakin jo pudonnut. Aika näyttää onko siitä peliksi, kilometrejä ei kuitenkaan juuri siihen mittariin vaimon käytössä kerry. No sainpahan hyvän syyn pistää femman myyntiin ja pääsen nauttimaan päivittäin ton kolkki Aeron ratissa.