Huijattiinko minua?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Timon
"Viggen"
Viestit: 521
Liittynyt: La Tammi 08, 2011 17:36
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Huijattiinko minua?

Viesti Kirjoittaja Timon »

^No jos startti pyörii moniurahihnan välityksellä niin siinä tapauksessa se on mahdollista :wink:
9-5 Aero -07, ex 9-3 SS -03
Barney74
"Turbo"
Viestit: 258
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:55
Paikkakunta: Vaasa

Re: Huijattiinko minua?

Viesti Kirjoittaja Barney74 »

Timon kirjoitti:^No jos startti pyörii moniurahihnan välityksellä niin siinä tapauksessa se on mahdollista :wink:
:-D

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että kuinka kävi?
Saab 9-5 Vector 2,0T -03
Volvo V70 T4F -12
Ex: Saab 9000CS 2,0t -97
Timon
"Viggen"
Viestit: 521
Liittynyt: La Tammi 08, 2011 17:36
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Huijattiinko minua?

Viesti Kirjoittaja Timon »

Sori tähän unohtui vastata aiemmin. Korjaamon mukaan laturi on Virossa vanhoihin kuoriin kasattu "uusi" laturi, johon kuulemma on vaihdettu kaikki kuluvat osat. Takuuta luvattiin 2 vuotta. En alkanut asiasta sen enempää kinastelemaan. Totesin vain että olisi ollut kohteliasta ennen asennusta kysyä minulta että haluanko autooni uuden vai kunnostetun.

Vaikka auto tuli kuntoon, niin toiminnasta jäi kuitenkin sen verran kehno maku etten autoani toista kertaa tuolle korjaamolle vie, enkä välttämättä muihinkaan Autofit-ketjun korjaamoihin.
9-5 Aero -07, ex 9-3 SS -03
duuduu
"Hirsch"
Viestit: 958
Liittynyt: Su Loka 07, 2012 20:54
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Huijattiinko minua?

Viesti Kirjoittaja duuduu »

Onnea vain siihen, että löydät ensi kerralla uuden, etkä kunnostettua.
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
Saabinsti
"Hölösuu"
Viestit: 2397
Liittynyt: To Touko 13, 2004 19:47
Paikkakunta: Suomi

Re: Huijattiinko minua?

Viesti Kirjoittaja Saabinsti »

Nii lähes kaikkihan ne "uudetkin" taitaa olla kunnostettu. Boschitkin(eXchange) korjattuja vaihtolatureita.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10

#2713
VKe
"Hölösuu"
Viestit: 5379
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 20:37
Paikkakunta: Monipaikkakuntalainen

Re: Huijattiinko minua?

Viesti Kirjoittaja VKe »

Mutta olisihan ne jo etukäteen voinu kertoa että laturi on kunnostettu, eikö? Eikö tuollainen olisi ollut hyvää asiakaspalvelua?

Minun luetunymmärtämisen ja kirjoituksesta saamani käsityksen mukaan Timon tuosta urputtanut että oli kunnostettu, vaan siitä että eivät huomanneet kertoa asiasta asiakkaalle.

Minulle aikoinaan etukäteen kerrottiin ja totesin että ok, ei kai tässä muukaan auta kun kunnostettu vaan tilalle, jos ei kerran uusia ole olemassa kohtuullisella toimitusajalla.
Sininen Saab 9-3, '99
Timon
"Viggen"
Viestit: 521
Liittynyt: La Tammi 08, 2011 17:36
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Huijattiinko minua?

Viesti Kirjoittaja Timon »

Saabinsti kirjoitti:Nii lähes kaikkihan ne "uudetkin" taitaa olla kunnostettu. Boschitkin(eXchange) korjattuja vaihtolatureita.
Niinpä. Mutta eikös Boschin tai muun laturivalmistajan tehdaskunnostetut laturit näytä kuitenkin ulospäin lähes uudelta eikä 10 vuotta käytetyltä (ts. yltä päältä hapettuneelta)?
9-5 Aero -07, ex 9-3 SS -03
RiikkaK
"Hirsch"
Viestit: 948
Liittynyt: Su Elo 11, 2013 08:47
Paikkakunta: Joroinen

Re: Huijattiinko minua?

Viesti Kirjoittaja RiikkaK »

Huijaukseen en osaa sanoa mitään, mutta omakohtainen kokemus on keskusautohallista ja niiden osista ja hinnoista....

volvo alkoi pätkiä yhtäkkiä ja vein sitte sen kyseiseen lafkaan korjattavaksi...ilmeni, että yksi sytytystulpan johto sökö. No ei niillä ollut sellaista hyllyssä, jolloin asentaja käveli naapurikauppaan, osti motonetin 5 euron johdon ja kun käveli firman ovesta sisään johto kädessä, hinta plompsahti 25 euroon :lol:
Että tälläinen tapaus siellä... :?
Nro 6180
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
Vastaa Viestiin