Halpa bensa 95E 0,959eur

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Halpa bensa 95E 0,959eur

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Tänään oli vielä Espoon kilon Shellillä bensiini aikas halpaa 95E makso 0,959 litralta. ST1 möi samaa litkuu 0,969 ja 98E oli 0,989. Ja eikun tankki täyteen
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

No johan on ollu halpaa lörsää.. Kävin ite eilen tankkaan nesteellä niin 98:n litrahinta oli 1.084€. 8O
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

Ootteko kateellisia : mun naapurin jet on myynyt 0.959:llä jo pari viikkoa..On Turussa sentään jotain parempaa kuin muissa kaupungeissa :wink:
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Eikös täällä pks:kin ole viimeisen kk ajajn pyörinyt tuossa aika tasan eurossa hinta. Välillä vähän alle ja välillä vähän päälle. 98:sia en kyllä ole vielä kertaakaan alle eurolla ole päässyt tankkaamaan.

Mutta halpaa se ei edelleenkään ole, ei! :(
STCF #3
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Kattelin tänään ihan samaa ku ajoin himaan et taas lähtee "toosi halvalla"..Onhan toi pyöriny jo aika kauan siin euron hujakoilla mut nyt näyttäs taas olevan pikkasen edullisempaa..Pitänee suunnata pumpulle =)
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2711
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Missä on Kilon Shell???!

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Ihan vieressä asun, mutta en ole vielä kilon Shelliä nähnyt...
Siinähän on vaan kilon neste poliisiaseman vieressä :roll: :?:

Missäs St1:llä oli noin halpaa?
Tomppa & Saabit myyty :(
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Missä on Kilon Shell???!

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Rommitommi kirjoitti:Ihan vieressä asun, mutta en ole vielä kilon Shelliä nähnyt...
Siinähän on vaan kilon neste poliisiaseman vieressä :roll: :?:

Missäs St1:llä oli noin halpaa?
Mietin itse ihan samaa, ajattelin vain, että en tunne lähiseutujakaan :)
STCF #3
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Maantietoa

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Express Shell on Kauniaisten mäkkärin vieressä ja se ST1 asema on Speedou matkalla poliisiasemalle, kyll se on sulle tuttu tie :wink: Siinä hotelli Scandic Espoon vieressä
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Maantietoa

Viesti Kirjoittaja Speedou »

potkuhousu kirjoitti:Express Shell on Kauniaisten mäkkärin vieressä ja se ST1 asema on Speedou matkalla poliisiasemalle, kyll se on sulle tuttu tie :wink: Siinä hotelli Scandic Espoon vieressä
Jepjep, se on se shelli joka ilmestyi siihen sinä aikana, kun kävin ostamassa mäkin autokaistalta ruokaa. Vai olisinkohan vain missannut sen tullessani? :)

ST1:seen en kyllä ole kiinnittänyt huomiota, vaikka tie on valitettavan tuttu :( Pitää tarkkailla, ensikerralla, toivottavasti ihan vain ohikulku reissu sit. ;)
STCF #3
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Tämä ei oo piruilua ketään kohtaan,mut miten kaikki jaksaa etsiä sitä halvinta bensaa autoon?Itse lopetin hinnan katselun 18 vuotiaana, ja oon tankannu vain tietyiltä asemilta aina.Luotan enemmän bensan laatuun.Eli itse ajan Nesteen bensalla ja 98E 1,084.Kaiken se vie kuitenkin,ajat millä ajat :!:

Tottakai sitä vois säästää vuodessa n.250e helposti,mut kuka jaksaa antaa rahan homehtua tilillä,ja ostaa sitten(1vuoden kuluttua) vaikka uus IC.Se on saatava heti eikä.... :lol:
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Käyn itekki vain ja ainoastaan nesteellä mut silti sitä tulee kytättyä noita bensan hintoja. On se vaan niin kumma juttu. :roll:
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Mä oon niin laiska että en koskaan katsele hintoja.
Olen itsekseni päättänyt että jos suinkin mahdollista niin käyn Neste: llä sillä ainakin pitäs olla hyvää tavaraa,

Ryyppään, poltan tupakkaa, tuunaan saappia, yritän pitää muijan tyytyväisenä (tässä iässä joskun pitää sekin tehdä rahalla :wink: ) jne. eli toi bensan hinnan kyttääminen tuntus jotenkin oudolta kun "miljoonia" menee kaikkeen muuhun hömppöhömppään. :?
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Samaa mieltä minäkin.Kyllä iskarit ja jouset voi ostaa melkein hinnasta viis(ei nyt hulluja hintoja kuiteskaan).Mut se bensa.

Entiset autot ku myin,niin ostajat oli ihmeissään ku tankki oli melkein täynnä ja kysyvät ett tyhjennäkkö tankin,ja vastaus oli aina ett tulee 40e:n lahjotus,en tyhjennä(oli aika pienet tankit Saappiin verrattuna).Tai ois ajamalla tyhjentäny,hommista viisain 8O

Mut onneksi meitä on moneen junaan.Ei näillä palstoilla olis mitään hauskuutta(jos ei ajatella vaimoja) jos kaikki ois aina samaa mieltä joka asiasta.Nämähän on vain mielipiteitä muiden joukossa.

Siisteimpiä foorumeita taitaa olla ku ei kukaan oo kenenkään kurkussa täällä,vaan kaikki mahtuu hyvin mukaan. :P :P
Toby
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 11:25
Paikkakunta: Helsinki

Hintaerot ovat nykyään aika tuntuvia!

Viesti Kirjoittaja Toby »

Kyllä minä vaan oikein hyvin ymmärrän, että ihmiset vähän seurailevat bensan hintoja! Sitä paitsi eurojen tulon jälkeen hintaerot eri asemilla ovat kasvaneet melkoisiksi! Aikaisemmin, jos esim. JET täräytti hinnan 20-30 penniä litralta alle muiden alueella, syntyi pitkiä jonoja (esim. Vantaan Tammistossa ja Helsingin Metsälässä sekä aikanaan Otaniemessä on tullut jonoteltua...).

Mutta nyt ihmiset eivät jotenkin tajua eroja samalla tavalla, vaikka erot pääkaupunkiseudullakin ovat jopa yli kymmenen senttiä litralta! Jos kerralla tankkaa 50 litraa, ero on siis 5 eskoa eli 30 mummoa yhdellä ainoalla tankkauksella! :o

Nämä uudet Shell Expressit ovat tosiaan pudottaneet uudestaan hintoja, myös Pohjois-Haagassa entinen Shell pantiin kiinni ja tilalle avattiin hiljattain tällainen Express, jonka korkein tarjous 95E:lle on ollut tähän saakka 0,979 eeroa litralta. :lol:

Oletteko muuten huomanneet, että Shell Express ei tarjoa 98E:tä ollenkaan! :cry:
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

SEPA kirjoitti:Tämä ei oo piruilua ketään kohtaan,mut miten kaikki jaksaa etsiä sitä halvinta bensaa autoon?Itse lopetin hinnan katselun 18 vuotiaana, ja oon tankannu vain tietyiltä asemilta aina.Luotan enemmän bensan laatuun.Eli itse ajan Nesteen bensalla ja 98E 1,084.Kaiken se vie kuitenkin,ajat millä ajat :!:

Tottakai sitä vois säästää vuodessa n.250e helposti,mut kuka jaksaa antaa rahan homehtua tilillä,ja ostaa sitten(1vuoden kuluttua) vaikka uus IC.Se on saatava heti eikä.... :lol:
99% käyn nesteellä ja en koskaan katso paikkaa hinnan perusteella, mutta tuleepa noita hintoja silti katseltua tauluista, vaikka käytännössä ihan sama.
STCF #3
Vastaa Viestiin