Halpa bensa 95E 0,959eur

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Rimuli
"Turbo"
Viestit: 249
Liittynyt: Pe Elo 29, 2003 19:13
Paikkakunta: Yläne

Viesti Kirjoittaja Rimuli »

potkuhousu kirjoitti: Ja joku heti kysyy miks mä en osta dieseliä, no siksi että mun pitää olla nopee että kerkeen joka paikkaan minne suunnittelen meneväni. Nopeus on valttia mun duunissa.
Ompa aika kiireinen työ jos diiselin nopeuksilla ei kerkee...
Pari stegii lisää, ni saabas menee valonnopeutta, kerkee heti paremmin.
Turbo Saabismi on mun mieli sairaus!
9000 T16 -87
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Eihän Saappia oo tarkotettukkaan lentoon,ku ei ne ilmassa oo pysynykkään.On vain otettu siivet pois ja pari ovee lisää tilalle :wink:
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Rimuli kirjoitti: Ompa aika kiireinen työ jos diiselin nopeuksilla ei kerkee...
Pari stegii lisää, ni saabas menee valonnopeutta, kerkee heti paremmin.
Joo on se varsinkin kun tulee laskettua välimatkan aina liian lyhkäsiksi ja todellisuudessa 100km pitempi matka. Ja emäntä soittaa joka ½ tunti olenko jo kotimatkalla vaikka juuri lähdin kotoa.

Mutta kyllä bensa ahdettu kulkupeli on rivaka menijä tälläselle kulkijalle.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

potkuhousu kirjoitti:Joo on se varsinkin kun tulee laskettua välimatkan aina liian lyhkäsiksi ja todellisuudessa 100km pitempi matka. Ja emäntä soittaa joka ½ tunti olenko jo kotimatkalla vaikka juuri lähdin kotoa.

Mutta kyllä bensa ahdettu kulkupeli on rivaka menijä tälläselle kulkijalle.
Mahtaako firma maksaa myös ylinopeussakot, jos töiden takia joutuu viranomasten kanssa jutteleen? :wink:
BMW 320dA Coupe LCI
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

AC kirjoitti: Mahtaako firma maksaa myös ylinopeussakot, jos töiden takia joutuu viranomasten kanssa jutteleen? :wink:
Äläs nyt mulla on juhlavuosi menossa, 13 vuotta ilman ylinopeussakkoja vain yksi suullinen huomautus, mahdollisesta törkeästä ylinopeudesta joka ehkä tapahtui jossain mahdollisella moottoritiellä

Kyll kaikki mahdolliset sakot menee omaan piikkiin, mutta ei mulle tule koska mä olen Hannu Hanhi ja jos tutkaan ajan niin poliisilla on roska silmässä eikä se nähnyt nopeutta :lol:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

potkuhousu kirjoitti:
AC kirjoitti: Mahtaako firma maksaa myös ylinopeussakot, jos töiden takia joutuu viranomasten kanssa jutteleen? :wink:
Äläs nyt mulla on juhlavuosi menossa, 13 vuotta ilman ylinopeussakkoja vain yksi suullinen huomautus, mahdollisesta törkeästä ylinopeudesta joka ehkä tapahtui jossain mahdollisella moottoritiellä

Kyll kaikki mahdolliset sakot menee omaan piikkiin, mutta ei mulle tule koska mä olen Hannu Hanhi ja jos tutkaan ajan niin poliisilla on roska silmässä eikä se nähnyt nopeutta :lol:
Nyt äkkiä koputa päätäs tai saat huomenna kertoa meille "ikävi uutisia" :wink:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Oiskohan Potkiksella semmonen kiva loota,joka kertoo missä niitä sinivuokkoja oikein kasvaa? :wink:
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

9-5T kirjoitti:Noin minäkin ajattelin kunnes vapaavuorolainen poliisi "hävisi" kilpaajon ja halusi muistoksi kortin.
Eikös poliiseja pitäis aina olla kaksi, että voi edes sakottaa? Mun kaverille kävi just tolleen et töihin mennessään poliisi huomas et se ohitti, ja sit haki maijan ja katteli samaisen auton kylältä ja pyys jutteleen asemalle. Aika monelta oon kuullu, et pitäs aina olla kaks et pystyy ees sakottaan, korjatkaa toki jos oon vääräs :roll:
BMW 320dA Coupe LCI
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Kyllä tarvitaan useampi ellei voi muuten todistaa tapahtunutta (video)

Itsellä kävi juuri tuolla tavalla. Vapaavuorolainen lähti perään ja kun pihalle päästiin soitti piiskan paikalle. Sitten siinä poliisien ympäröimänä yritettiin tentata paljonko se nopeus nyt olikin siellä motarilla. Vapaavuorolainen yritti koko ajan saada minua tunnustamaan oletettu ylinopeus x km/h. Kun en myöntänyt ajaneeni niin sain vain suullisen varoituksen mahdollisesta tapatuneesta ylinopeudesta.

Oli vähän sellaista väkisin vääntämisen meininkii.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

No olinhan sit oikees, kun oon kavereille koittanua tankata et "Mitään en tunnusta, kun todistaa et voi!". Täytyy vaan sit, jos tekemisiin joutuu, koittaa vaan tyynellä ilmeellä vakuutella syyttömyyttään tinanapeille :wink:
BMW 320dA Coupe LCI
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Täällä Jyväskylässä on yks poliisi-"sankari" Weijo, joka ei vapaa-ajallaan muuta teekkään kun vie kortteja ihmisiltä. Ajelee harmaalla 325 bemarilla, rekkari JEZ-jotain.

Vei kaverilta kortin kun motskarilla keuli tyhjällä tiellä. OK kiellettyähän se on, mutta että lenkkeilijä soittelee, että: "Viehän poika se kortti asemalle, sut on nähty." Aika outoa. Just kuulin toissapäivänä, että sama mies sakotti joutsan varalaskupaikalla. Oli kuulemma tuttu ajanut Heinolasta asti rekan perässä ja ohittanut sen varalaskupaikalla niin, että oli noussut nopeus 120km/h. Weijohan oli kiilannu miehen sivuun ja vienyt kortin paikan päällä.

Olipa tuo sankari kuulopuheiden perusteella omalla autolla 200km/h takaa-ajossa saanut kiinni jonkun kaaharin.

Täällä ei olla turvassa missään. Kuka tahansa tuulipukuhemmo terrieriä k*settamasssa sattaa olla Weijo! :)

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

peinu kirjoitti:Aika outoa. Just kuulin toissapäivänä, että sama mies sakotti joutsan varalaskupaikalla. Oli kuulemma tuttu ajanut Heinolasta asti rekan perässä ja ohittanut sen varalaskupaikalla niin, että oli noussut nopeus 120km/h. Weijohan oli kiilannu miehen sivuun ja vienyt kortin paikan päällä.
Jes, just tossa joutsan varalaskupaikalla sitä on tullut 'vähän kokeiltua' aina sen kerran kun siitä ajelee :) Piiitkä ja levee suora niin eihän sitä kertakaikkiaan pysty sallittua satasta ajamaan...
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Ja talvella 80 8O

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Zetorman
"Ruisku"
Viestit: 104
Liittynyt: To Syys 11, 2003 11:54
Paikkakunta: Nummi-Pusula
Viesti:

Sakoista...

Viesti Kirjoittaja Zetorman »

Alias Potkuhousu kirjoitti seuraavasti:
potkuhousu kirjoitti:
AC kirjoitti: Mahtaako firma maksaa myös ylinopeussakot, jos töiden takia joutuu viranomasten kanssa jutteleen? :wink:
Äläs nyt mulla on juhlavuosi menossa, 13 vuotta ilman ylinopeussakkoja vain yksi suullinen huomautus, mahdollisesta törkeästä ylinopeudesta joka ehkä tapahtui jossain mahdollisella moottoritiellä

Kyll kaikki mahdolliset sakot menee omaan piikkiin, mutta ei mulle tule koska mä olen Hannu Hanhi ja jos tutkaan ajan niin poliisilla on roska silmässä eikä se nähnyt nopeutta :lol:

No johan on markkinat :evil:

Tasan ei käy onnen lahjat, sain reilun viikon sisään 5 sakkoa tuossa elo syyskuun vaihteessa, 3 tuli ylinopeudesta, 1 ylikuormasta (jokunen tonni liikaa :D ) ja se hauskin niistä tuli siitä kun hinasin kilvetöntä 99 saappia katsastamattomalla Isuzulla ja hinausvälineenä oli "kakkosnelonen" johtuen 99:in jarrusatuloiden puuttumista... Noh - mitä pienistä... Sakot ovat ihan kivoja, itse asiassa voisi sanoa että harrastan keräilyä niidekin suhteen... :lol:

Ja jos auton rekkari on T U R - 13 0 niin siitäkös kytät riemastuu... Ei oo sit millään muulla vekottimella pysäytetty niin useasti kuin tuolla pitkällä Saaberolla, jossa muuten iloiset 230 kaakkia... :twisted:
Terveisin; A.N.

SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Mimmi kirjoitti:Ei pidä muuten tuo lukumäärä aina paikkansa. Moottoripyöräpoliisit muumoassa voivat antaa sakkoja, vaikkeivät kaksi päällä ajelekkaan.
Niin mutta mopopoliisilla on faktat antaa, löytyy printtiä, videoo...

Näissä tapauksissa oli vapaalla oleva poliisiherrasmies innokkaana täynnä tarmoa ja elinvoimaa :o
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vastaa Viestiin