Vapaasti suomennettuna: Apulaitehihna ja kiristinrulla pitää aina vaihtaa jos ne irrottaa. Jos konetta käyttää ilman apulaitehihnaa, tämä tuhoaa kampiakselin hihnapyörän. Jos ymmärsin oikein, jos en, korjatkaa, kiitos.Renault H4Bt 0.9 TCE Engine Problems and Reliability
The accessories belt and the tensioning roller must always be replaced once removed. Do not run the engine without an accessories belt as this will destroy the crankshaft accessories pulley.
Focuksen Ecoboostissa oli alkujaan muutamia ongelmia, mutta Ford on korjannut ne kaikki. Ennen vuotta 2014 valmistetuissa oli ongelmana alavesiletku, joka aiheutti moottoririkkoja kun pärähti ajossa rikki, kunnes materiaalia muutettiin ja se suunniteltiin uusiksi. Samaten paisuntasäiliöstä moottoriin vievä putki saattoi haljeta, tämäkin parin ekan vuoden mallisarjoissa. Paljon ajetuissa on ollut jonkin verran ongelmia bensanpaineen kanssa, mutta siitä selviää vaihtamalla, en osaa suomentaa, mutta "cam bucket" joka on parinkympin osa. Muuten ei oikeastaan mitään raportoitavaa, jossain vaiheessa kun tarpeeksi paljon ajaa, saattaa tulla karstoittumisen kanssa ongelmia kuten liki kaikissa nykyvehkeissä, mutta näyttää siltä, että 150-200 tkm ei ole tuolle litran mitalle mikään ongelma. Tehdashan aikoinaan möläytti, että kone on suunniteltu kestämään 240 tkm ja sitten kiertoon.
Simmottis.