Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Ihan mielenkiinnosta: mitkä Contit siellä Superbin alla on ollut? Tuossa meikäläisen meikäläisen kulkineessa tuli Pirellin P7:n (?) joku alhaisen vierintävastuksen versio ja nillä taitaa olla nyt 40tkm ajettuna ja vielä on viitisen milliä kulutuspintaa jäljellä.
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
^Pitää kattoa, kun vaihtaa. Oisko EcoContact 7. Tai jotain semmoista. Täytyy mittailla tarkemmin sitten kun vaihtaa, joku kohta alkoi olla parin millin tienoilla ja takana sisäreunoissa ei ollut juuri mitään, kun kurkkasin. Ihmetellään torstaina tarkemmin.
Päivän ajoista Corollan kulutusdataa, kun sattui jostain syystä jäämään päähän. Tavallista enempi ajoa tänään, mutta sinällään just sitä, mitä mun ajoni tällä hetkellä ovat:
Aamun ajot, lämpötila 4-6 astetta plussaa, vauhtia 0-70 mittari
1."Kylmäkäynnistys", kotoa poika kouluun ja kierrätyspisteelle tavaraa, kaksi aikuista, 18 km = 4.7 litraa
2. Kierrätyspisteeltä vakiokauppaan, yksi aikuinen, 2 km = 4.0 litraa
3. Kaupasta kotiin, yksi aikuinen, 16 km = 4.1 litraa
Iltapäivän ajot, lämpötila 7-8 astetta plussaa, vauhtia 0-70 mittari
1. Kotoa anoppilaan, kaksi aikuista + saksanpaimenkoira 25kg, 16 km = 4.4 litraa
2. Anoppilasta kotiin, kolme aikuista + saksanpaimenkoira 25kg, 16 km = 3.9 litraa
Ajelin kuten mulla on noilla hybrideillä tapana, rivakasti, mutta auton ominaisuuksia hyödyntäen. Kyllähän nää mun ajot olisivat aika ideaaleja sähkiksellä ajella. Kattelin, että Autoverkkokaupassa on taas kolme Hyundai Konaa, toki vain 39 kwh, 329e/kk. Yksi Ioniq oli myös 38 kwh:n akulla, sama hinta. Joku tommonen sitten seuraavaksi, niin ei tarvitse laittaa tiliä tyhjäksi.
Päivän ajoista Corollan kulutusdataa, kun sattui jostain syystä jäämään päähän. Tavallista enempi ajoa tänään, mutta sinällään just sitä, mitä mun ajoni tällä hetkellä ovat:
Aamun ajot, lämpötila 4-6 astetta plussaa, vauhtia 0-70 mittari
1."Kylmäkäynnistys", kotoa poika kouluun ja kierrätyspisteelle tavaraa, kaksi aikuista, 18 km = 4.7 litraa
2. Kierrätyspisteeltä vakiokauppaan, yksi aikuinen, 2 km = 4.0 litraa
3. Kaupasta kotiin, yksi aikuinen, 16 km = 4.1 litraa
Iltapäivän ajot, lämpötila 7-8 astetta plussaa, vauhtia 0-70 mittari
1. Kotoa anoppilaan, kaksi aikuista + saksanpaimenkoira 25kg, 16 km = 4.4 litraa
2. Anoppilasta kotiin, kolme aikuista + saksanpaimenkoira 25kg, 16 km = 3.9 litraa
Ajelin kuten mulla on noilla hybrideillä tapana, rivakasti, mutta auton ominaisuuksia hyödyntäen. Kyllähän nää mun ajot olisivat aika ideaaleja sähkiksellä ajella. Kattelin, että Autoverkkokaupassa on taas kolme Hyundai Konaa, toki vain 39 kwh, 329e/kk. Yksi Ioniq oli myös 38 kwh:n akulla, sama hinta. Joku tommonen sitten seuraavaksi, niin ei tarvitse laittaa tiliä tyhjäksi.
Hyundai i20 1.0T-GDI Comfort-23 , Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Kuulostaa kyllä melkoisilta kilsoiltakoistha kirjoitti: ↑Ti Marras 02, 2021 07:58Ihan mielenkiinnosta: mitkä Contit siellä Superbin alla on ollut? Tuossa meikäläisen meikäläisen kulkineessa tuli Pirellin P7:n (?) joku alhaisen vierintävastuksen versio ja nillä taitaa olla nyt 40tkm ajettuna ja vielä on viitisen milliä kulutuspintaa jäljellä.
Mikähän malli mahtaa oikein olla?
Emännän litrane vaatinee ens kesäl uudet ja sen (astran) luonteeseen sopii jotku ekomallit.
Aika maltilliset on toitsun kulutukset kun muistaa et on kohtuu tehokas automaatti.
Tulis vaa vähä liukasta et muistais kuinka kiva nykyne nelikko onkaan...
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Pirelli P7 Cinturato ecoimpact lukee kyljessä
Ekan vuonna tule 12 tkm, viime vuonna suunnilleen saman verran ja tänä vuonna 16tkm. eikös siitä tule noin 40tkm. Tänä vuonna edessä.ollessa on pintaa 5mm ja takana olleissa 6mm
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Itse ostin paikallisesta kivijalasta männä keväänä juurikin nuo Pirellin P7 Cinturatot koossa 225/45R17 hintaan 379e/sarja. Eipä ollut valittamista koko kesänä ja ei nuo vielä kovin kuluneelta vaikuttaneet, kun vaihdoin kitkat tilalle äskettäin. Täällähän noin stanan kalliille merkkikesäkumeille nauretaan, mutta joskus parhaat naurut saakin vähän myöhemmin, kun halavimmat kiinakumit olivatkin huonommat
Eski
Eski
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
^Halpa hintahan toi oli. Turha siinä olisi silloin kiinankumeja ostaa, jos saa laatua tuommoiseen hintaan !
Noi Skodan renkaat oli Continental EcoContact 5:t. Nokian Hakkapeliitta 9 nastat vaihtuivat tänään Skodaan kilometrilukemassa 48160 km.
Renkaat olivat alla 16983+19295=36278 km. Kyllä ne ihan lailliset vielä olivat.
Oikean puolen renkaiden sisäreuna alkoi olla 2mm nurkilla ja samaten kaikkien renkaiden kaksi keskimmäistä uraa siinä 2-2.5mm paikkeilla, aika jännästi ne olivat kuluneet, kun taas noiden neljän keskiuran laitimmaiset olivat sitten jossain 3-karvan alta 4mm nurkilla. Sanotaan, että koko setin pinta oli välillä 2.1-3.9mm.
Jossain pikkupyörityksessä noilla olisi vielä varmaan tovin ajanut, mutta meidän ajossa ei, kun ajetaan jatkuvasti isoa kovaa maantiellä ja renkaat tärisivät jo pahasti siinä 110-130 km/h mittarinopeudessa.
Vaimon käytössä ainoastaan Michelinin Energy Savereilla on päästy n. 50000 km, yksikään muu merkki/malli ei ole päässyt yli 40000 kilometrin, yleisimmin on renkaat vaihdettu uusiin 30-35000 km ajon jälkeen. Siinä mielessä Continentalin suoritus tuolla reilulla 36000 kilometrillä oli ihan kelpo.
Samalla tuli kuskin työympäristö imuroitua, kojelauta ja etuovet pyyhittyä pölyistä, pissapoika täytettyä ja tarkastettua jarru-ja jäähdytysneste sekä moottoriöljy, kaikki kunnossa, eikä öljyäkään tarvinnut lisätä. Nyt on ajettu aika tasan 20000 km huollon jälkeen ja 0.5 L on lisätty öljyä, pinta on n. 4/5. Kymppitonnin päästä sitten "taas" huoltoon, eli arvatenkin joskus helmi-maaliskuussa, riippuen vähän vaimon ajoista.
Skodan kulutusnäyttö muuten näytti lukemaa 5.8 reilun 8000 km ajoilta. On se melkoisen etevä, myönnettävä on. Vähemmällä tuo menee kuin taannoinen Toyota Avensis, vaikka on turbo vs. vapari, dsg vs. manuaali ja tiloiltaan vielä luokkaa isompi.
Noi Skodan renkaat oli Continental EcoContact 5:t. Nokian Hakkapeliitta 9 nastat vaihtuivat tänään Skodaan kilometrilukemassa 48160 km.
Renkaat olivat alla 16983+19295=36278 km. Kyllä ne ihan lailliset vielä olivat.
Oikean puolen renkaiden sisäreuna alkoi olla 2mm nurkilla ja samaten kaikkien renkaiden kaksi keskimmäistä uraa siinä 2-2.5mm paikkeilla, aika jännästi ne olivat kuluneet, kun taas noiden neljän keskiuran laitimmaiset olivat sitten jossain 3-karvan alta 4mm nurkilla. Sanotaan, että koko setin pinta oli välillä 2.1-3.9mm.
Jossain pikkupyörityksessä noilla olisi vielä varmaan tovin ajanut, mutta meidän ajossa ei, kun ajetaan jatkuvasti isoa kovaa maantiellä ja renkaat tärisivät jo pahasti siinä 110-130 km/h mittarinopeudessa.
Vaimon käytössä ainoastaan Michelinin Energy Savereilla on päästy n. 50000 km, yksikään muu merkki/malli ei ole päässyt yli 40000 kilometrin, yleisimmin on renkaat vaihdettu uusiin 30-35000 km ajon jälkeen. Siinä mielessä Continentalin suoritus tuolla reilulla 36000 kilometrillä oli ihan kelpo.
Samalla tuli kuskin työympäristö imuroitua, kojelauta ja etuovet pyyhittyä pölyistä, pissapoika täytettyä ja tarkastettua jarru-ja jäähdytysneste sekä moottoriöljy, kaikki kunnossa, eikä öljyäkään tarvinnut lisätä. Nyt on ajettu aika tasan 20000 km huollon jälkeen ja 0.5 L on lisätty öljyä, pinta on n. 4/5. Kymppitonnin päästä sitten "taas" huoltoon, eli arvatenkin joskus helmi-maaliskuussa, riippuen vähän vaimon ajoista.
Skodan kulutusnäyttö muuten näytti lukemaa 5.8 reilun 8000 km ajoilta. On se melkoisen etevä, myönnettävä on. Vähemmällä tuo menee kuin taannoinen Toyota Avensis, vaikka on turbo vs. vapari, dsg vs. manuaali ja tiloiltaan vielä luokkaa isompi.
Hyundai i20 1.0T-GDI Comfort-23 , Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Sen verran korjausta edelliseen, että vanteiden kuivahdettua niitä äsken kellariin laittaessani vaivauduin numeron lisäksi lukemaan myös tekstin renkaiden kyljistä, tottahan premium-Skodassa on premium-renkaat, eli nuo ensiasennus kesikset ovat ContiPremiumContact 5 malliltaan. Mä oon niin hemmetin "eco" nykyään, että laitan sen näköjään varuilta kaikkeen etuliitteeksi
Kun tuosta Pirellistä näyttää olevan hyviä kokemuksia, niin mitäs jos sellaiset laittaisi seuraavaksi Skodaan ? Jos ne ei kerran kulu Firma mistä ostin edellisvuonna sen Corsan, myy Pirelliä ja itse asiassa taisi ne Corsaan tulleet uudet olla juurikin Pirelli P7:t. Hiton mukavat ja hiljaiset ne ainakin oli. Täytyy kysäistä yhtenä vaihtoehtona.
Kun tuosta Pirellistä näyttää olevan hyviä kokemuksia, niin mitäs jos sellaiset laittaisi seuraavaksi Skodaan ? Jos ne ei kerran kulu Firma mistä ostin edellisvuonna sen Corsan, myy Pirelliä ja itse asiassa taisi ne Corsaan tulleet uudet olla juurikin Pirelli P7:t. Hiton mukavat ja hiljaiset ne ainakin oli. Täytyy kysäistä yhtenä vaihtoehtona.
Hyundai i20 1.0T-GDI Comfort-23 , Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Mikä lie ajoprofiilin vaikutus renkaan kulumiseen? Rellun Linglongit kului n. 30tkm matkalla 8mm ---> 4mm. Priuksen Continentaleissa on nyt 7-8mm, joten eiköhän mun ajoilla noi kestä ainakin sen 3 kesää.
Mondeoon hommasin jonkin verran käytetyt Continental VikingContact 7 kitkat. Fordille tulee sen verran vähän ajoa, että noilla voinee ajella pitkälle kevääseen, voi olla, että kesällä ei ajoa tule niin mitä sitä vaihtamaan?
Mondeoon hommasin jonkin verran käytetyt Continental VikingContact 7 kitkat. Fordille tulee sen verran vähän ajoa, että noilla voinee ajella pitkälle kevääseen, voi olla, että kesällä ei ajoa tule niin mitä sitä vaihtamaan?
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Kyllähän se missä ja miten ajelee, vaikuttaa paljon renkaiden kulumiseen. Mulla kuluu paljon nopeammin (kilometreissä mitattuna) aina renkaat kuin mitä yllä kirjoittaneet on raportoineet, ja se johtunee siitä että ajo on kaupunkipainotteista. Koko ajan kiihdytetään ja jarrutetaan ja käännytään, niin väkisin se näkyy renkaan kulumisena, vaikkei ajotapa olisikaan mikään agressiivinen. Pohjanmaan lakeuksilla suoria teitä kruisaillessa kuluminen on varmasti ihan erilaista.
Autoissakin on tietty isoja eroja, eli massat vaihtelee ja pyöränkulmat on tehtaalta määritelty erilaisiksi. Jos on vääntävä kone ja sitä vääntöä myös tykkää kiihdytyksissä käyttää, niin kyllä se syö renkaita. Ja kuskista tai auton omistajasta on kiinni myös mutkanopeudet ja käytetyt rengaspaineet, joilla niilläkin on vaikutusta.
Autoissakin on tietty isoja eroja, eli massat vaihtelee ja pyöränkulmat on tehtaalta määritelty erilaisiksi. Jos on vääntävä kone ja sitä vääntöä myös tykkää kiihdytyksissä käyttää, niin kyllä se syö renkaita. Ja kuskista tai auton omistajasta on kiinni myös mutkanopeudet ja käytetyt rengaspaineet, joilla niilläkin on vaikutusta.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Huomasin talvirenkaita vaihtaessa että viime talvena edessä olleissa renkaissa on edelleen puoli milliä enemmän pintaa. Ei ihme jos muistelee kahta edellistä talvea jotka olivat toistensa vastakohdat. Kunnon lumitalvi säästi siis myös renkaita.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Corolla-tuomiosta lusittu neljäsosa, eli 3kk täynnä. Kilsat 2996, ilmaistaan vaikka 2996/3750, kun keskiarvoisesti minä tuolla voisin ajella 1250 km/kk. Tankilla käyty myös tänään, kulutus nousi 0.01 litraa edellisestä, eli uusi ennätys on nyt 4.66 litraa satasella. Aika samanlaiset kelithän tässä ovat olleet vs. edellinen tankillinen. Taisi tulla tankattua kalleinta bensaa oman autoilun aikana, eli vuodesta 1988, Abc:llä 1.921 oli hinta litralta. Elokuussa tankkaus oli melkein täsmälleen sama, silloin maksoi 56e ja nyt 63e.
Tai oikeastaan joka tankkaus on melkein sama, ajelen bensavalon syttymisen jälkeen ensi tilassa tankille ja tähän mennessä tankkaukset ovat olleet 0.7 litran tarkkuudella saman suuruiset. Kelien kylmenemisen huomaa siinä, että samalla määrällä ajelee nyt n. 70 km vähemmän kuin elokuussa. Mutta hei, viitisen viikkoa ja alkavat taas päivät pidetä, ou jee ! Seuraavaan lomaankaan ei ole enää kuin 4kk ja 3vkoa, silloin saa jo arvatenkin vaihtaa kesärenkaat alle, wuppii !
Tai oikeastaan joka tankkaus on melkein sama, ajelen bensavalon syttymisen jälkeen ensi tilassa tankille ja tähän mennessä tankkaukset ovat olleet 0.7 litran tarkkuudella saman suuruiset. Kelien kylmenemisen huomaa siinä, että samalla määrällä ajelee nyt n. 70 km vähemmän kuin elokuussa. Mutta hei, viitisen viikkoa ja alkavat taas päivät pidetä, ou jee ! Seuraavaan lomaankaan ei ole enää kuin 4kk ja 3vkoa, silloin saa jo arvatenkin vaihtaa kesärenkaat alle, wuppii !
Hyundai i20 1.0T-GDI Comfort-23 , Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Mulla oli tuolla kellarin tarvikelipaston laatikossa yksi auton sisätilalämmitin mallia Defa jouten. Vieläpä luksusmalli kahdella puhallusnopeudella. Corollassa ei ole minkäänlaista lämppäriä, paitsi että nyt on pelkääjän jalkatilassa mainittu Defa. Ujuttelin johdon oven välistä ja testasin, Corollassa on niin väljä suunnittelu, ettei johto edes painunut ja liikkuu sivusuunnassa kun ulkoapäin heiluttelee.
Moottoria ei saada lämmitettyä, mutta sentään kabiini, niin ei tartte kotoa lähtiessä skrabailla laseja kylmillä keleillä. Tosin, voi olla, että talvisten kelien oikeasti alkaessa, Corolla siirtyy talliin ja Musta saa jatkaa liikennekäytöstä poistoaan taivasalla, sama kai se missä jököttää. Parin viikon välein ajelen ympäriinsä pihassa ja käytän parikymmentä minuuttia ja lataan akun. Tämänhetkisen arvion mukaan palautan auton liikennekäyttöön maaliskuussa n. kuukautta ennen kuin nuorempi poika saa kortin.
Moottoria ei saada lämmitettyä, mutta sentään kabiini, niin ei tartte kotoa lähtiessä skrabailla laseja kylmillä keleillä. Tosin, voi olla, että talvisten kelien oikeasti alkaessa, Corolla siirtyy talliin ja Musta saa jatkaa liikennekäytöstä poistoaan taivasalla, sama kai se missä jököttää. Parin viikon välein ajelen ympäriinsä pihassa ja käytän parikymmentä minuuttia ja lataan akun. Tämänhetkisen arvion mukaan palautan auton liikennekäyttöön maaliskuussa n. kuukautta ennen kuin nuorempi poika saa kortin.
Hyundai i20 1.0T-GDI Comfort-23 , Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Kyllä katon alta vaan on mukava lähtee vaikkei oo lämminkään. Skrapaukset voi jättää nuoremmille
Onko toitsus rattilämppäri, tai vastus lämmityslaittees et lämpenee äkkii?
Onko toitsus rattilämppäri, tai vastus lämmityslaittees et lämpenee äkkii?
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Pahoittelut seuraavasta, mutta täällähän se tieto asuu.
Kaverilla olisi tulossa myyntiin CRV, alettiin miettimään sille hintaa ja hajonta suurta. Alla speksit.
Vm. 2003, nelari bensa manuaali, vetokoukku, lohkari- ja sisäpistoke, ajettu 407tkm, juuri katsastettu, kahdet hyvät renkaat ja toimiva kylmästöinti, varsin kattava huoltohistoria ja ollut samassa perheessä suurimman osan ajasta. Ei isompia ruosteita, vioiksi voi luokitella temppuilevan keskuslukituksen sekä n. 20cm kapeahkon ja ei kovin syvän lommon bensatankin vieressä.
Nettiautossa pyynnit ovat tuollaisille 2-4ke. Mitäs raati tuumaa ja onko miten kysyntää yleisesti.
Edit. Kiesi on tuotu Italiasta 2004 10tkm ajettuna Suomeen, penkinlämppärit siis uupuu. Liekö vaikutusta myyntiin...
Edit2. Ei se lommo ihan pieni ollutkaan. Toimiva kattoluukku sähköllä kuulemma kans löytyy...
Kaverilla olisi tulossa myyntiin CRV, alettiin miettimään sille hintaa ja hajonta suurta. Alla speksit.
Vm. 2003, nelari bensa manuaali, vetokoukku, lohkari- ja sisäpistoke, ajettu 407tkm, juuri katsastettu, kahdet hyvät renkaat ja toimiva kylmästöinti, varsin kattava huoltohistoria ja ollut samassa perheessä suurimman osan ajasta. Ei isompia ruosteita, vioiksi voi luokitella temppuilevan keskuslukituksen sekä n. 20cm kapeahkon ja ei kovin syvän lommon bensatankin vieressä.
Nettiautossa pyynnit ovat tuollaisille 2-4ke. Mitäs raati tuumaa ja onko miten kysyntää yleisesti.
Edit. Kiesi on tuotu Italiasta 2004 10tkm ajettuna Suomeen, penkinlämppärit siis uupuu. Liekö vaikutusta myyntiin...
Edit2. Ei se lommo ihan pieni ollutkaan. Toimiva kattoluukku sähköllä kuulemma kans löytyy...
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Joo, kyllä ratti lämpenee ja pyllykin. Minusta tuo ei niin mahdottoman nopeesti lämpene, en tiedä vastuksesta, tuskin on. Mutta kyllä sen verran, että kun sisälämppärin puhkumisen jälkeen lähtee liikkeelle, niin alkaa tuupata lämpöä kabiiniin ennenkuin alkaa vetää huuruun, joten kai tuo asiansa ajaa.
^Mitä tulee tuohon Cerviin, niin ikää on 17v, kilsoja +400 tkm ja se on manuaali, mikä on kammotus tuossa autossa, persegrillit uupuu ja ei tuo pään kokoinen lommokaan ole mikään myyntivaltti, joten... Ainahan voi pyytää, mutta jos tuosta joltain 2 tonnia saa handuun, niin kannattaa kiittää kauniisti ja jatkaa elämää ilman Cerviä. Neljä tonnia voi toki pyytää, mutta olen 99,99% varma, ettei kukaan kysele. Jos leima on tuore, niin se on hyvä, jos ei, kannattaa hankkia. Pyynniksi 2xxx euroa ja kakkosella lähtee. Jos on siis tarkoitus myydä, eikä ihailla myynti-ilmoitusta loputtomiin.
Hyundai i20 1.0T-GDI Comfort-23 , Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634