juhokare kirjoitti:^Tämä väite että amerikkalaisiin mahtuu enemmän ei ole omani, mutta entisen pick-up ala jenkki omistaja kertoi muistini mukaan, että oli lastannut jopa 1500-1600 kg painoa (voin muistaa väärin)
Toisaalta se, mitä joku on lastannut kyytiin ei tarkoita, että niin paljon saisi lastata kyytiin.
juhokare kirjoitti:Mitsussani on elastinen neliveto - voi olla, ettei ole niin pitkäikäinen tai luotettava kuin kahvalla pelaava. Mutta se on todella mielyttävä ajaa. Lukkovahvisteisena on myös notkea etuakseli, joka oli kait ennen jäykkä ja kuului mahdoton rahina jyrkemmissä mutkissa.
Se automaattitoiminen (oli sitten sähköohjattu kytkin tahi eLSD, mekaaninen LSD tai torsen) neliveto/keskitasurin lukko toisaalta toimii ajaessa aina, eli on arkiajossa helposti saatavilla avustamaan. Manuaalista jakolaatikkoa tietääkseni yleensä suositellaan käytettävän vain pysähdyksissä (takaveto sutii -> seis ja neliveto päälle -> uusi yritys) ja etenkin junttilukot mm. kääntymistä haittaavina on syytä pitää päällä lähinnä vain silloin, kun niitä oikeasti tarvitaan.
Mutakuopasta suoraan noustessa junttilukot on tietty ässävaruste, mutta useimpien ei-offaajien tielle osunee useammin tilanteita, joissa automatiikka vie voiton.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla