Saab Magazinen ilmestyminen

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Suomik
"Hölösuu"

Saab Magazinen ilmestyminen

Viesti Kirjoittaja Suomik »

Onko porukalla havaintoa Saab Magazinesta; vieläkö tulee 4x vuodessa?
Minulle tuli lehti tonnarin hankkimisen myötä parisen vuotta, mutta nyt viimeisimmästä taitaa olla jo vuoden päivät.

Aikanaan kyllä ihmettelin lehden saamista, kun oma Saab ei ole ihan tuoreemmasta päästä, enkä TODELLAKAAN a)asu kattohuoneistossa Milanossa/New Yorkissa, b)käy riippuliitämässä Alpeilla, c) osta Saab Magazinen sivuilla mainostettuja kelloja :lol:

Ilmeisesti jossain muuallakin huomattiin tonnarini ohittaneen jo rippikoulu- ja kohta ylioppilasiänkin, ja ohjattiin lehti johonkin parempaan potentiaaliin? Kaverin kanssa oli aikanaan samanikäiset (-89) Saabit, minulla 9000 ja kaverilla 900. Minulle tuli lehti mutta "köyhälle 900:aa ajavalle" kaverille ei :D

Voishan sitä vaihtaa autoa tuoreempaan (ei nyt siis tuon lehden takia), mutta kun nykyinen ei ole vielä tullut vanhaksi, saati huonoksi!!
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
tknummelin
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

Vielä tuo taitaa neljästi vuodessa tulla. Jos nyt välttämättä haluaa tuon ilmeisesti maailman jupeimman lehden luettavakseen, onnistuu se mainiosti hakemalla se lähimmästä Saab-myymälästä :)
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Vastaa Viestiin