Odotan sitä uuskoppaista töpseliberlingoa kieli pitkänä
Mistä tulikin mieleen V.J.S:lle: laitapa Berlingo, täyttänee kaikki kriteerit, vai oliko PSA firman autopolitiikan ulkopuolella?
Odotan sitä uuskoppaista töpseliberlingoa kieli pitkänä
Oli ja on edelleen.
En tiiä millaisia uudet Berlingot ovat, mutta sellainen ekan korimallin Berlingo oli aivan kamala ajettava, olematon kuormatila, julmettu sisämelu eikä ollut minkäänlaista ohjaustuntumaa eikä iskunvaimennusta /kallistuksenvakautta.
Joo muttei noihin Berlingoihin ole koskaan saanut heitettyä sisään kipsilevyjä, eikä lastattua trukilla kahta eurolavallista betonikiviä (yhteensä noin 3200kg) ja ajettua tuollaisia kuormia ongelmitta vuosikausiaAZP kirjoitti: ↑To Loka 24, 2019 19:59Se kuormatilan olemattomuus on tietty suhteellinen käsite. Olihan se yköskoppanen remasti pienempi auto kuin kakonen, mutta kyllä siinäkin konttia riitti. Kakosessahan tavaratilan lattiapinta-alaa oli enemmän kuin C5-farkussa ja korkeudesta nyt lienee turha mainitakaan. Ja kolmosessahan on kontti taas kasvanut.
Voipi olla, mutta kyllä esim. Tiguanin, Atecan ja GrandlandX:n käytännön sisätilat on aika ahtaat verratuna tuohon allekirjoituksen paisutettuun golffiin, ja käytännössä aika saman kokoisia ovat.
Kyllä se taitaa olla Berlingo voittaja tilojen suhteen, ainakin uusi XC90 on todella ahdas auto mittoihinsa nähden ja Bemarinkaan X5 ei mitenkään tiloillaan hurmaa.