Kävi niin hassusti että vanhahko rouvashenkilö täräytti femman perään sillä seurauksella että kontti ei aukea ja pelkääjänpuolen takalokarissa pieni vekki, ja takaovi kahnaa. Eli runko ottanut osumaa, taitaa olla lunastus edessä.
Miten vakuutusyhtiöiden kanssa pitäisi toimia? Autoon on vaihdettu vuosi sitten tehdasuusi kone, ajettu joku 20 000km, sekä juuri viikko sitten tuhannella eurolla iskunvaimentimia ympäri autoa.
Ilmeisesti kannattaa kaikesta olla kuitit kun alkaa keskustelemaan auton arvosta ja korvauksesta? Autoahan vakuutusyhtiö ei todennäköisesti halua, joten kertakorvaus on varmaan odotettavissa.
Mutta miten noita uusia ja kalliita osia vakuutusyhtiöt arvostavat? Pitääkö valmistautua pitkään ja vaivalloiseen kinaan asiasta?
Vastaavan auton arvo nettiautosta katsottaessa joku 5000 euroa, mutta näissä ei taida olla uudenkarheaa konetta jne...
-tuomas
Peräänajo ja vakuutusyhtiöiden kanssa toimiminen
Peräänajo ja vakuutusyhtiöiden kanssa toimiminen
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
Re: Peräänajo ja vakuutusyhtiöiden kanssa toimiminen
Kuitit mukaan vaan. Oma ex. Og9-3 tidiä oli laitettu huolella ja arvioija katsoi dieseleiden hintahaitarin nettiautosta. Pikkusen vilkuili autoa ja kerroin mitä muutoksia olin tehnyt autoon ja mitä huoltoja viimeaikoina. Vaikka mittarissa oli jo paljon kilometrejä totesi hän että hyvää huolta on pidetty ja auton arvon määrityksessä päästiin helposti yhteisymmärrykseen.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Peräänajo ja vakuutusyhtiöiden kanssa toimiminen
Jos allekirjoituksen femma niin tuskinpa on 5 tonnin arvoinen.
9-5 Aero - 00
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Peräänajo ja vakuutusyhtiöiden kanssa toimiminen
Tää on just se kanta joka kannattaa vakuutusyhtiölle esitellä. "No tää nyt on vaa tämmönen sysipaska saappi, paljonko haluutte jos paalaatte tän?"Julle kirjoitti:Jos allekirjoituksen femma niin tuskinpa on 5 tonnin arvoinen.
...

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84