Päivää!
Eräässä yhteydessä tuli esille mieltä vaivaava väite, että uusien autojen pyörien suuntaus on tehtaalta lähtiessä "vähän sinnepäin". Kuulemma tehtaan ei kannata nelipyöräsuunnata autoja, vaan niille tehdään lähinnä jonkinlainen "pikasuuntaus"
Lisäksi aikataulu ei antaisi myöden tällaiselle viimeistelysäätelylle.
Miten on, onko foorumilaisilla asiasta tietoa. Joku varmaan on töissä esim. Valmet Automotivella, tai tietää muutoin faktatietoa. Kiitokset jo etukäteen.
Uuden auton nelipyöräsuuntaus
Uuden auton nelipyöräsuuntaus
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Re: Uuden auton nelipyöräsuuntaus
Hyvä kysymys. Minulla ei ole varmaa vastausta antaa tuohon kun en ole koskaan uutta autoa ostanut. Nykyisen ostin 117tkm ajettuna ja vein sen jossain välissä nelipyöräsuuntaukseen kun se puolsi aika reilusti oikealle. Kaikki pyöränkulmat oli aivan vi**tullaan, esimerkiksi edessä kokonaisaurausta n. 12mm ja takana toinen rengas haritti muutaman millin ja toinen aurasi saman verran. Ostin tuon liikkeestä ja ennen ostoa soitin edelliselle omistajalle. Hän kertoi että yksi koiranluu on johonkin kulmaan hänen aikanaan vaihdettu (firman liisari). Elikäs, itse olen vähän sitä mieltä että jotain on jo tehtaalta lähtiessä ollut pielessä. Varma en toki voi olla.
Antti
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22