9-5 2.3t Wagon -04

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jaaveli
"Kaasari"
Viestit: 44
Liittynyt: Ti Helmi 14, 2017 13:35

9-5 2.3t Wagon -04

Viesti Kirjoittaja jaaveli »

Tuommoista olen ajatellut hankkia.Mitä kandee tutkia,on eka turpo mulle.Hemmetin siisti,180 000 ajettu manuaali ja hyvin huollettu.Onko miten pikkuvikaisia ja pahoja ruostumaan.Ja miten keskikulutus lienee?Tällä hetkellä Vectra Wagoni 2.2 -08 130 000 menny ja pelannu hyvin.Lupasi yllättävän asiallisella välirahalla niin kiinnostaisi saapi kovasti.Kysymykseni varmaan aika huvittava mutta jos on saappi luotettava peli niin uusi jäsen olisi tulollaan..
ana61
"Viggen"
Viestit: 649
Liittynyt: Pe Loka 17, 2008 19:55
Paikkakunta: Riihimäki

Re: 9-5 2.3t Wagon -04

Viesti Kirjoittaja ana61 »

jaaveli kirjoitti:Tuommoista olen ajatellut hankkia.Mitä kandee tutkia,on eka turpo mulle.Hemmetin siisti,180 000 ajettu manuaali ja hyvin huollettu.Onko miten pikkuvikaisia ja pahoja ruostumaan.Ja miten keskikulutus lienee?Tällä hetkellä Vectra Wagoni 2.2 -08 130 000 menny ja pelannu hyvin.Lupasi yllättävän asiallisella välirahalla niin kiinnostaisi saapi kovasti.Kysymykseni varmaan aika huvittava mutta jos on saappi luotettava peli niin uusi jäsen olisi tulollaan..
Lukase tuolta mallikohtaisesta osiosta OG 9-5,eiköhän sieltä jotain infoa löydy.
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8086
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: 9-5 2.3t Wagon -04

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Hyvä se o. Turbo hajoo tai sitten ei. Samoin bensapumppu. Ja DI-kasetti. Ja mitänäitäoli. Mut on kiva ajella. Jos ei haittaa se, että n. 200hv auton bensankulutus ei vastaa 1,4litrasta 900kg painavaa koppimopoa. Eli iso auto, ison auton ominaisuudet hyvässä ja pahassa. Halvemmalla pääsee jollain muulla, mutta ominaisuuksista joutuu tinkimään.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
jooseppi78
"Viggen"
Viestit: 599
Liittynyt: Ma Heinä 13, 2015 20:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 9-5 2.3t Wagon -04

Viesti Kirjoittaja jooseppi78 »

V.J.S kirjoitti:Hyvä se o. Turbo hajoo tai sitten ei. Samoin bensapumppu. Ja DI-kasetti. Ja mitänäitäoli.
Kaasuläppäkotelo, karstanen kone riippuen toki öljynvaihdoista ja huohottimen kunnosta(syö öljyä :arrow: männänrenkaat), ilmavuodot, jarrutehostin, kampuran hihnapyörä, paskat termarit, vuotava syyläri, vesiventtiili ja sille tuleva vesiletku kannen päädystä. Ohan näissä pikkuvikoja, jos ite saa tehtyä niin mikä jottei harrastekäyttiksenä menee. Pajalla jos teettää niin ei se sanonta, saabismi on mielisairautta, kaukaa ole haettu :mrgreen: Norjan kromia voi tulla vakipaikkaan vähän tai paljon.
"Hevoseton" mies on huoleton mies
Vastaa Viestiin