Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8087
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Osta se about 20€ kustantava höpöhöpökalvopinnoite ens kerralla ku mätänettiin eksyt. Sitten huomaat, että siihen pitää hommaa vielä toinen 20€ pullo viimeistelyyn, jolla tulee sitten vielä "syvempi" kiilto Ja sit voit ylläpitää sitä 40€kustantanutta höpöhöpökalvoa tolla törkeen hintasella shampoolla
Mut joo, kyl tolla em. setillä sai autot kiiltämään, eikä tarvinnut spedeillä minkää vahojen kiillottamisten kanssa.
Mut joo, kyl tolla em. setillä sai autot kiiltämään, eikä tarvinnut spedeillä minkää vahojen kiillottamisten kanssa.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Kyl mä tilaan suosiolla tätä
Ja töis kun pääsee hallis levittään, niin tuuli ei vie sumua. Ja on se painepesuri käytös. Voi silti pestä tolla Korrekin taikashampoolla, jos jaksaa.
Ja töis kun pääsee hallis levittään, niin tuuli ei vie sumua. Ja on se painepesuri käytös. Voi silti pestä tolla Korrekin taikashampoolla, jos jaksaa.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
^^Ai sinä valistat, että ei kannata hyvää turhaan vaihdella?
Älä ny, sun pitää muistaa, että nää mun henk.koht. kiesit vaihtuu, mutta meidän perheen varsinainen kulkine, se millä emäntä ajaa ja mihin niitä kilsoja tulee, pysyy aika pitkään. Edellinen 4½ vuotta ja 140 tkm, sitä edellinen 3½ vuotta ja 105 tkm jne. Focus on vasta 3. auto viimeiseen 9½ vuoteen !
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
^Jaa niin, sori. En muistanu tuota. Meillä se on sit toisin päin, kun mulla on tää "pysyvä auto" ja "autokuumettani" parannan sitte avopuolison autoilla, joita en itse edes aja
No niin tai näin, auto meni Levorannan hoivattavaksi. Potkasuanturin johdot on takapuskurissa ilmeisesti jään takia menneet poikki, ja se ei kuulu takuuseen. Koitin kyllä kysellä, että kun sehän on Suomen keliin myyty romu, mutta ei auta ei. Noh, en oo sitä edes potkinu enää. Ja jos haluaa korjata, niin kolvi käteen ja johdot yhteen.
Haukuin viimeksi varmaan liikaa sitä Pulsarin LSPI:tä tiskillä, kun nyt lykättiin 6 tkm ajettu esittelyauto sitte muutamaks päiväks ajoon.
Diesel momentinmuunninautomaatilla. Melko karvalakki muuten. Mutta ilmastointi puhalsi kylmää. Yhtä kylmää kuin Volvo. Ei tarvinnu hikoilla En tiä onko sit tosiaan toi Astran vehje tehoton vai vajaatäytetty säästömielessä, mutta pullukka-Astra on siltä osin ihan eri auto kuin muoti-Astra.
Muilta osin oliki hassuja havaintoja, joka ei nostata autokuumetta.
Ekana nää penkit. Ei säätöjä mihinkään suuntaan ja hartiotten alapuolella ihmeellinen taitos. Siirto Sastamalasta Nokialle oli jo sen luokan tuskaa, että se Pulsar oli iuhan luksusta tän rinnalla. AGR sais olla vakiovaruste, jo sen takia, että jokku näitä joutuu sitte käytettynä ostamaan eikä voi valita varusteita Sivuttaistuekki oli niin väljät, että tää mun läskiperseleveäläskiselkä heilu sivuttaistukien välissä. Huoh.
Sit penkkien välis on pullotelineitä, joihin ei kuitenkaan kumpaankaan mahdu pulloa. No ei mahdu Astrassakaan, mut siinä sentään saa verhon päälle.
Mut hei, kojelaudasta ei aurinko sohi silmään!
Pirun hiljanen toi oli. Tosin rengastus tekee asiansa varmasti. Uudet mikkä uudet. TIla-automaisuus on tietty saatu järkyttävällä istuinkorkeudella, eli jalkoja ei voi suoristaa, kun ne sohottaa suoraan alas lattialle. Mä tykkään kyllä enemmän istua lattialla. Ajoasento on hassu, kun penkkiä ei saa alas ja rattia ei saa ylös. Ja samalla kuitenki ovipahvin luu ulos -linjaus on järkyttävän ylhäällä, joten ei sovi kädet oikeen mitenkään päin sisälle.
Noh, kai tolla ylihintasella Zafirallakin on paikkansa tässä maailmassa. Mun ostohimoa ei kyllä nostata. Täytyy järkätä auto takuukorjauksiin taas syssymmällä, ja vinkua uus Berlingon korvike muutamaks päiväks sijaisautoks
No niin tai näin, auto meni Levorannan hoivattavaksi. Potkasuanturin johdot on takapuskurissa ilmeisesti jään takia menneet poikki, ja se ei kuulu takuuseen. Koitin kyllä kysellä, että kun sehän on Suomen keliin myyty romu, mutta ei auta ei. Noh, en oo sitä edes potkinu enää. Ja jos haluaa korjata, niin kolvi käteen ja johdot yhteen.
Haukuin viimeksi varmaan liikaa sitä Pulsarin LSPI:tä tiskillä, kun nyt lykättiin 6 tkm ajettu esittelyauto sitte muutamaks päiväks ajoon.
Diesel momentinmuunninautomaatilla. Melko karvalakki muuten. Mutta ilmastointi puhalsi kylmää. Yhtä kylmää kuin Volvo. Ei tarvinnu hikoilla En tiä onko sit tosiaan toi Astran vehje tehoton vai vajaatäytetty säästömielessä, mutta pullukka-Astra on siltä osin ihan eri auto kuin muoti-Astra.
Muilta osin oliki hassuja havaintoja, joka ei nostata autokuumetta.
Ekana nää penkit. Ei säätöjä mihinkään suuntaan ja hartiotten alapuolella ihmeellinen taitos. Siirto Sastamalasta Nokialle oli jo sen luokan tuskaa, että se Pulsar oli iuhan luksusta tän rinnalla. AGR sais olla vakiovaruste, jo sen takia, että jokku näitä joutuu sitte käytettynä ostamaan eikä voi valita varusteita Sivuttaistuekki oli niin väljät, että tää mun läskiperseleveäläskiselkä heilu sivuttaistukien välissä. Huoh.
Sit penkkien välis on pullotelineitä, joihin ei kuitenkaan kumpaankaan mahdu pulloa. No ei mahdu Astrassakaan, mut siinä sentään saa verhon päälle.
Mut hei, kojelaudasta ei aurinko sohi silmään!
Pirun hiljanen toi oli. Tosin rengastus tekee asiansa varmasti. Uudet mikkä uudet. TIla-automaisuus on tietty saatu järkyttävällä istuinkorkeudella, eli jalkoja ei voi suoristaa, kun ne sohottaa suoraan alas lattialle. Mä tykkään kyllä enemmän istua lattialla. Ajoasento on hassu, kun penkkiä ei saa alas ja rattia ei saa ylös. Ja samalla kuitenki ovipahvin luu ulos -linjaus on järkyttävän ylhäällä, joten ei sovi kädet oikeen mitenkään päin sisälle.
Noh, kai tolla ylihintasella Zafirallakin on paikkansa tässä maailmassa. Mun ostohimoa ei kyllä nostata. Täytyy järkätä auto takuukorjauksiin taas syssymmällä, ja vinkua uus Berlingon korvike muutamaks päiväks sijaisautoks
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Testaa nyt ton Zafiran kontti niillä koirilla myös. Ja sitten syksyllä Combolla.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Yrität laittaa pulloa telineeseen väärinpäin.JP_Vette kirjoitti:Sit penkkien välis on pullotelineitä, joihin ei kuitenkaan kumpaankaan mahdu pulloa. No ei mahdu Astrassakaan, mut siinä sentään saa verhon päälle.
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ei toimi toisinkaan päin. Korkki osuu myös tos syvemmäs kipos pohjaan ja täten kaulan kartio ei istu tohon telineeseen. Eli noin päin entistä huterampi.
Asiasta kolmanteen. Tää oliki bensa-auto Käyntiäänestä päättelin dieseliks. Jäätävä säksätys, toi Astran kolmepyttynen suorastaan kehrää tän rinnalla
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Nuo telineet mahtaa olla niille pahvisille kaffemukeille.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
-
- "Turbo"
- Viestit: 249
- Liittynyt: Pe Syys 16, 2011 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
^tai Lidlin pulloille
Opel Astra H wagon 1.6 2011
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Virallisille Opel lisävaruste -mukeille. Ei välttämättä saatavana Suomesta, tai muualtakaan, jos ei ole ehditty lanseerata hienon idean päätteeksi.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Berlingossa on etupenkkien välissä säilytystila, johon muistaakseni joku kehui mahtuvan kaksi 1,5 litran juomapulloa pystyyn. Miksi siis vaihtaa mukin tai pullon kokoa, kun voi vaihtaa auton muutenkin parempaan?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Jotenki sairasta, että Opelin, Citroenin eikä Autostadiumin foorumeilla ole mitään keskustelua Berlingosta, jossei helmikuun paria lehdistökuvaa lasketa. Sitte täällä outolintujen luvatussa foorumissa meuhataan Berlingosta kohta enemmän kuin Saabeista. Noh, kuumehan tässä vain nousee. Ei vaan uskalla tilata ennakkomarkkinoinnista ilman koeajoa, kun on ruhon mitat sen verran epästandardit
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ei sitä makaroonilaatikostakaan ole paljon juttua blogosfäärissä väännetty, mutta löytyykö joku, jonka mielestä se ketsupilla höystettynä ei olisi yksi parhaista ruuista?
Toki sillä erolla, että kaikki tietävät makaronilaatikon olevan hyvää, mutta Berlingoa on harva tullut kokeilleeksi. Johtunee siitä, että jos Sitikka alkaisi tosissaan panostaa sen markkinointiin, häviäisi autokaupasta lähes kaikki kate, kun korkeiden katteiden nonsense-mallien myynti romahtaisi
Toki sillä erolla, että kaikki tietävät makaronilaatikon olevan hyvää, mutta Berlingoa on harva tullut kokeilleeksi. Johtunee siitä, että jos Sitikka alkaisi tosissaan panostaa sen markkinointiin, häviäisi autokaupasta lähes kaikki kate, kun korkeiden katteiden nonsense-mallien myynti romahtaisi
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Niin, meuhataan autosta jota ei vielä kukaan tällä palstalla ole todistetusti omistanut (Tämän voi korjata jos todisteet löytyy)
9-5 1,9TiD -08, 9-5 2,0t -06, 9-5 3.0 V6t -99
ex 9-5 3.0 V6t -99, 9000 CS 2,0t -96
#3726
ex 9-5 3.0 V6t -99, 9000 CS 2,0t -96
#3726
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Joo. Sama juttu tyhjästä meuhkaamisen osalta kuin muillakin legendoilla, kuten NG-femma farkku ja Ursaab
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K