Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Cona
"Hölösuu"
Viestit: 2844
Liittynyt: Ma Touko 23, 2011 17:37
Paikkakunta: Vantaa

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja Cona »

Uskaltaako noita penarin diisseleitä ostaa perhekäyttöön, kun palavat usein konetilastaan sen EGR-lauhdutin-imusarja-homman takia?

BTCF:llä aiheesta jo 85 sivua kirjoittelua.. :roll: https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=378514
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

JP_Vette kirjoitti:
Su Loka 20, 2019 17:47
https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/10843228

[kuva]
Kappas, justiin kattelin eilen samanlaisia Nettiautosta ja Blocketista :D

C5 on ollut alla pian kaksi vuotta ja 50tkm... Korkeahko kulutus, laiskuus, huono tavarankuljetuskapasiteetti ja vaihtelunhalu vaivaavat, mutta matkamukavuus tuntuu olevan varsinkin hintaluokka huomioiden vertaa vailla, ja kohtuullinen luottokin tuohon on ehtinyt jo syntyä. Esimerkiksi juuri farmari-Golf taas olisi vähemmän mukava mutta parempi ajaa, tilavampi, taloudellisempi ja nopeampi... ja varustettu hieman epäilyttävällä tekniikalla. Aina voisi tietysti yrittää malttaa mielensä Sitikan kanssa 400tkm paremmalle puolelle ja toivoa että 508:iin pohjaava seuraaja esiteltäisiin pian, jotta se ehtii ajoissa markkinoille menettämään arvoaan. :mrgreen:

Jos jollakulla on ehdottaa 100km päivittäiseen matka-ajoon (+ vähän kaupunkia) mukavampaa, tilavampaa, ripeämpää ja taloudellisempaa autoa kuin kymmenvuotias kaasuneste-ilmalaiva, joka on mielellään myös luotettava ja edullinen, niin antaa kuulua. :lol:
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
marvi
"Aero"
Viestit: 427
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 12:40
Paikkakunta: LeNpäälä

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja marvi »

aero kirjoitti:
Su Loka 20, 2019 18:32
marvi kirjoitti:
Su Loka 20, 2019 18:06
Tietty tuota käyttämällä menee Gasumin kk-hintatarjous ohi suun
Taitaa mennä JP:llä muutenkin.
Gasum kirjoitti: Kiinteän kuukausihinnan piiriin sisältyvä volyymi saa olla maksimissaan 1000 kg 12 kk kampanjan ajalta (keskimäärin 83,3 kg kuukaudessa). Määrä tarkoittaa yli 2080 km ajoa kuukaudessa [arvio perustuu uusien C-segmentin kaasuautojen (Skoda Octavia, Audi A3…) keskikulutuksiin].
Käytännössähän tässä tapauksessa menisi tosiaan niin että saa ostaa 1000 kg kaasua (n. 24 tkm) hinnalla 780 euroa, eli noin 40% halvemmalla kuin tämänhetken tolppahinta. Porista tosiaan saa tuota Gasumin kaasua ja tietty edelleen sieltä Lielahdesta.

Ehtojen mukaisesti tuo menisi niin että kk-hinta pyörii tasaisesti koko vuoden vaikka 1000 kg olisi jo täynnä, tuosta ylimenevä laskutetaan erikseen. Eli osalle polttoaineesta saisi yli puolivuotta korotonta maksuaikaa. :lol:

Uuteen Skodaan tuo kk-tarjous tulisi vielä kaupan päälle vuodeksi, eli käytännössä 1000 kg kaasua.

Näyttää olevan uusimmissa VAGeissa kaasutankit jo 17,7 kg, millä taitaa päästä tuollaista ajoa 500 km. Eli riittäisikö sitten kuitenkin kerta päivään kaasuntankkaus? Tosin miinuksena niissä on sitten 9 (yhdeksän) litran bensatankki jota lienee tympeä täytellä. Jossain lähteissä on ilmoitettu tankkien kokosuhteeksi 17 kg / 15 litraa, mikä on jo mielekkäämpi, koskeekohan tuo sitten aiempia malleja.

Mitähän tuosta sitten jäisi säästöä, Gasumin oma laskuri antaa bensarekeen verrattuna 2700 euroa/vuosi, eli voisi olettaa että yli 2000 euron säästö toteutuisi käytännössäkin vaikka joskus ajelisi bensallakin. Bensalla ajohan ei sinänsä syö säästöä kuin käyttövoimaveron ja kaasutankkien mukana kuskaamisen verran nykytilanteeseen verrattuna. Dieseliin verrattuna Gasum laskuri antaa sitten 1900 euroa. Onko tuo sitten ok hinta siitä että kaasuasemalla pitää notkua päivittäin, en tiedä. Lisäksi tosiaan mahdollinen TSI- ja DSG-riski.
In Memoriam: 900i ´86, 900S ´90 RE85, 900S ´91,9000i ´96 RE85 ja 9000CSE 2.0t ´95 RE85, 9000CSE Jubileum 2.3T ´97 RE85
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13191
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja AZP »

Rattivaihde kirjoitti:
Ma Loka 21, 2019 10:11
Jos jollakulla on ehdottaa 100km päivittäiseen matka-ajoon (+ vähän kaupunkia) mukavampaa, tilavampaa, ripeämpää ja taloudellisempaa autoa kuin kymmenvuotias kaasuneste-ilmalaiva, joka on mielellään myös luotettava ja edullinen, niin antaa kuulua. :lol:
Tilavuudesta en tiedä, mutta muut kriteerit taitaisi täyttyä: viewtopic.php?f=18&t=191296
:mrgreen:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

^ Ei täyty mukavuus eikä taloudellisuuskaan, jos omaan perstuntumaan ja foorumilla kerrottuihin lukuihin luottaa :mrgreen: Niin ja Sitikka ei ruostu yhtä ahkeraan :mrgreen:
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13191
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja AZP »

Se taloudellisuus kohenee kummasti, jos ajelee 100km maantietä päivittäin. Ja mukavuuden takuunahan tuossa on neljä oikeaa kirjainta konepellissä :mrgreen:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
aero
-
Viestit: 8670
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja aero »

Cona kirjoitti:
Ma Loka 21, 2019 09:14
Uskaltaako noita penarin diisseleitä ostaa perhekäyttöön, kun palavat usein konetilastaan sen EGR-lauhdutin-imusarja-homman takia?
Kai sitä, kunhan varmistaa että palovakuutus on kunnossa.
Rattivaihde kirjoitti:
Ma Loka 21, 2019 10:11
C5 on ollut alla pian kaksi vuotta ja 50tkm... Korkeahko kulutus, laiskuus, huono tavarankuljetuskapasiteetti ja vaihtelunhalu vaivaavat, mutta matkamukavuus tuntuu olevan varsinkin hintaluokka huomioiden vertaa vailla, ja kohtuullinen luottokin tuohon on ehtinyt jo syntyä. Esimerkiksi juuri farmari-Golf taas olisi vähemmän mukava mutta parempi ajaa, tilavampi, taloudellisempi ja nopeampi... ja varustettu hieman epäilyttävällä tekniikalla.
Tähän on tultu, että sitikkamiestä jännittää vaihtaa volkkariin, kun luotettavuus epäilyttää. :D
Rattivaihde kirjoitti:
Ma Loka 21, 2019 10:11
Jos jollakulla on ehdottaa 100km päivittäiseen matka-ajoon (+ vähän kaupunkia) mukavampaa, tilavampaa, ripeämpää ja taloudellisempaa autoa kuin kymmenvuotias kaasuneste-ilmalaiva, joka on mielellään myös luotettava ja edullinen, niin antaa kuulua. :lol:
Moottorivalikoiman yläpäästä arvottu ja lisäksi viritetty kaasuneste-ilmalaiva. Noi vaan on semmosia vehkeitä, että etenkin kun löytää hyvän yksilön, niin autoa/euro -suhde on melko voittoisalla tasolla.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
McStadey
"Hölösuu"
Viestit: 1358
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2015 11:59

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja McStadey »

JP_Vette kirjoitti:
Su Loka 20, 2019 19:12
Täytyy joo :D Eikä ne 2.0 dieselitkää kovas huudos oo, mut eikai niis samat vaivat voi olla mitä viis vuotta vanhemmis (linkin Golf)? Toisaalta samaa paskaa se T7 oli Saabilla vuosikymmenen verran, vaikka näennäisesti sitä korjattiin matkan varrella :roll:
Mä oon siinä käsityksessä et 2.0 tdi + dsg 6 olis luotettavuudeltaan about parasta mitä vag on viimevuosina saanut ulos.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004

Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

aero kirjoitti:
Ma Loka 21, 2019 15:46
Moottorivalikoiman yläpäästä arvottu ja lisäksi viritetty kaasuneste-ilmalaiva. Noi vaan on semmosia vehkeitä, että etenkin kun löytää hyvän yksilön, niin autoa/euro -suhde on melko voittoisalla tasolla.
Tämä vaihtoehto on kieltämättä päässyt jo välissä vähän unhettumaan, kun on ajatellut ettei enää samaa autoa kahdesti. Mutta toisaalta, ei 900c:llä ja 2.1i:lläkään ollut paljoa yhteistä ulkonäön peruspiirteiden ohella :mrgreen: 3.0 V6 HDi Tourer olisi aika sopiva välipala matkalla uuden polven C5:een, ja kaupan päälle voisi taas tuntea olevansa merkkiuskollinen :D
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2708
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Rattivaihde kirjoitti:
Ma Loka 21, 2019 19:02
aero kirjoitti:
Ma Loka 21, 2019 15:46
Moottorivalikoiman yläpäästä arvottu ja lisäksi viritetty kaasuneste-ilmalaiva. Noi vaan on semmosia vehkeitä, että etenkin kun löytää hyvän yksilön, niin autoa/euro -suhde on melko voittoisalla tasolla.
Tämä vaihtoehto on kieltämättä päässyt jo välissä vähän unhettumaan, kun on ajatellut ettei enää samaa autoa kahdesti. Mutta toisaalta, ei 900c:llä ja 2.1i:lläkään ollut paljoa yhteistä ulkonäön peruspiirteiden ohella :mrgreen: 3.0 V6 HDi Tourer olisi aika sopiva välipala matkalla uuden polven C5:een, ja kaupan päälle voisi taas tuntea olevansa merkkiuskollinen :D
Suosittelen ehdottomasti 3.0HDI:tä, mutta 2.7HDI ei juuri 163 heppaisesta dieselistä eroa, paitsi kuluttaa 2-3 litraa enemmän satasella.
3.0 HDI aut kulutti itselläni saman verran kuin 2.0HDI man, en tiedä miksi ja miten, mutta niin se vaan teki, varsinkin maantiellä toi kutonen meni todella pienellä ja Lappiin ajellessa koko perhe kyydissä päästiin yli 1100km tankilla, eikä mitenkään säästellen ajettu.

Jos kuitenkin vaihtohaluja on, niin F07 BMW 5-sarja pääsee mukavuudessa aika lähelle, kunhan vaan ottaa sellaisen pelin, missä on raksittu säädettävä alusta. Tässä GT:ssä kun iskee comfort+-moodin päälle, niin varsinkin maanteillä voi aistia Sitikasta tuttua mukavaa keinahtelua tien kuoppien mukaan ja tässä autossa on sentään 20" renkaat. Ensimmäinen Bemarini oli 5-sarjalainen F11 farkku M-sportin alustalla ja se oli aivan järkyttävä kivireki C5:sen jälkeen ja sen takia hankkiuduin eroon koko autosta kun ei siihen vaan tottunut..Nyt tämän nykyisen kanssa on takana 10kk aikana lähemmäs 30tkm ja mittariin lähestyy uhkaavasti 200tkm, jota olen pitänyt henkisenä vaihtorajana itselleni, mutta kun ei tähän myöskään tarvinnut tehdä öljynvaihtoja kummempaa (oston yhteydessä vaihdettiin 95% liikkeen piikkiin kuskin penkinlämmitin, webaston vesipumppu ja vetari eteen), niin ei tästä meinaa raaskia luopua millään...En keksi mitä parempaa saisin tilalle, paitsi tietysti jos vaihtaisi 530d tilalle 535d:n, mutta toisaalta tuntuu turhalta maksaa 6000e väliä tuosta vaihdosta kuten Kamux halusi, kun softaamalla saa about samat 300hp kuin 535d:ssä on.
Kulutus itselläni pyörinyt 8 litrassa ajotietokoneen mukaan, eli vajaan litran enemmän kuin 3.0HDI Sitikassa, mutta onhan tässä massaa 300kg enemmän. Ja vaikka 530d:ssä on 245-258hp vuosimallista riippuen, niin ei tämä mikään erityisen nopea auto ole, juuri tuon massan takia.
Tomppa & Saabit myyty :(
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

^ Tuo 136 HDi nuhapumppu automaatilla kulkee rauhallisella tahdilla tuon 1100-1150km tankillisella (~67-69 litraa) mutta jos painaa enemmän kaasua tai varsinkaan ohittelee reilusti niin tiputaan nopeasti kolminumeroisiin lukemiin, ja kaupungissa ne luvut eivät enää edes ala yhdeksällä. :D

F07:ssa tökkii muotoilu sekä turhankin suureksi menevä koko ja massa suhteessa tavaratilaan. G32 (6 GT) taas miellyttää kovasti, mutta voi mennä arvonalenemisen odottelun kanssa melko kauan. Mobilen halvin yksilö tällä hetkellä 42 tonnia :lol:
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5310
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Puhukaa vaan Citikoista, ei haittaa mua :D

Mut kaasuun kommentoiden, niin totta tosiaan. Nykyään noilla vehkeillä pääsee sen 500 km kaasulla. Muistelin tietty vanhoja V70 Volvoja, joilla pääsi varmaan 200 km ja se oli siinä... Skodalla näköjään tulee DSG pakkomyyntinä kylkeen, mut Seatin saa manuaalina. Tässä hommassa vain tulee se ongelma eteen, että jos ottaa laskimen käteen.

Karkeasti kun laskee, niin maakaasu tais maksaa 0,9 €/l vertailuhinnaltaan (Nokian se ei-gasum), maksaiskohan bensa jo 1,7 €/l. Se TSI-VAG ei varmana mene pienemmällä mitä litranen Opel, niin 5,7 keskikulutuksella (toteuma nyt) 8 tkm kuukausituuppauksella hintaero on 365 €. Dieselille jos laskee vitosen kulutuksen ja 1,5 €/l hinnan, niin se on 190 € kuukaudessa kalliimpi mitä kaasu. Veroja ei ole otettu huomioon. Alle viiden kulutukseen dieselissä en usko.

Jos siis verrataan suoraan kaasu vs. diesel, on ero vuodessa (1 kk lomaa) 2090 €. Verot puoltaa vielä kaasun suuntaan, jos ne laskee mukaan. Huoltokuluja ja muita nyt en huomioinut.

Jos tällä mun nykytahdilla laskee, niin se on kolme vuotta ja paaliin. Jälleenmyynniltään ihan sama, onko diesel vai bensa/kaasu. Ydinkysymys on sitten se, että onko tuo 190 €/kk sitten sen arvoista, että päivittäin kykkii siellä kaasuasemalla. Hankintahinnaltaan tuossa Octavia-luokassa voisi sanoa, että kaasu ja diesel taitaa olla samaa luokkaa. (EDIT: Seat Leon on 2000€ halvempi kaasuna kuin dieselinä) Vajaa kymppi päivässä on tuntipalkaksi muutettuna iso raha, mutta kyllä se josain kohtaa voi alkaa kyrpiin kykkiä siä asemalla. Toisaalta Porin Gasum näyttää olevan Tiilimäen Kespalla, niin sekin olisi matkan varrella. Pitääkö sitä kuitenkin laittaa tarjouspyyntöä vetään uudesta Seatista?
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
tsaarela
"Hölösuu"
Viestit: 3346
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja tsaarela »

Harmi, kun Opel Ampera eli Chevy Voltin serkku loppui. Voltista olisi kakkossukupolvi, mutta sitä ei Euroopasta taida saada mistään. Ampera Volt olisi itselle ihanteellinen, kun enimmäkseen pärjäisi sähköllä. Ovat vaan vielä turhan kalliita omaan ajosuoritteeseen nähden. Olen tullut siihen tulokseen, että kakkosruoska saa maksaa suurin piirtein yhtä monta euroa kuin on puolen vuoden ajosuorite kilometreissä. Itselläni se pyörii jossakin 1500-2000 km välimaastossa.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Avatar
viggen
"Hölösuu"
Viestit: 3095
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 23:24
Paikkakunta: Trollhättan

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja viggen »

Vain neljä myynnissä Blocketilla.
https://www.blocket.se/hela_sverige?q=O ... &l=0&md=th
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5310
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Autokuumeesta huolimatta kävin ex-marmorilla leimauttamassa huoltokirjan.

Kuva

Samalla kävivät ravistimella mulkasemas alustan ja kallistuksenvakaajas oli väljää, muuten ok. Eli ei remonttitarvetta kilometreistä huolimatta :)

Parkkitutkaa kattoivat pyytämättä ja kuulemma johto poikki. Kai se on se jo kertaalleen korjattu... Pitää kattoo jaksaako korjata. Tää puoli vuotta kestäny hiljaisuus on kuitenki ihan jees, etenki näin talven alla kun jää alkaa peittään noita antureita äänekkäästi :roll:
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Vastaa Viestiin