Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Meni tossa nyt sentään melkein pari viikkoa. Tuuliviirin on hyvä olla, ei moisella ole tässä maailmassa mitään hätää. Siinä olet asian ytimessä, että kun on pihassa halpoja, niin se vaihtaminen on rivakkaa ja halpaa kun sille päälle sattuu. Eikä siinä näillä palkoilla ole tosiaan vaihtoehtoa, jos halua olla levoton autojen kanssa, niin pääomaa ei voi olla liiemmin kiinni eikä varsinkaan lainaa. Se mitä eniten ihmettelen on, mikä kumma ainesosa veressä vetää vanhojen linttojen pariin, kun tulee kaikenmaailman Nissan Bluebirdejä sun muita viime vuosituhannelta tässä katseltua
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
En mä sentään Datsunien perään haikaile, mutta vähän sellanen typerä tykytys alkoi rinnassa kun tänään potkein muissa merkeissä yhden pystykeulatonnarin renkaita En mä silti sellaista itselleni ole hankkimassa, mutta on niissä viehätyksensä. Ehkä hankin taas E21:n. Sellanen oli mulla jokunen vuosi sitte parin viikon ajan, kun sen kaverilta vähä tiskin alta ostin ja oli se vaan herrasmiesmäinen kulkine
Mut silti veri vetää Saabeihin... Samaa vanhaa paskaa oravanpyörää en ala rullaamaan, joten melkein V6 9000 tai NG900 olis oikea tie. Kaverille heitin jo läpällä, et NG9-3 1.8i olis niin pervo laitos kaikessa harvinaisuudessaan, että se voisi olla kans hintansa väärti, etenki kun tässä Opelilla pöristellessä on herännyt siihen todellisuuteen, että totta tosiaan NG9-3 alkaa olla jo siinä tonnin pommi -luokassa yleisesti saatavilla
Mut silti veri vetää Saabeihin... Samaa vanhaa paskaa oravanpyörää en ala rullaamaan, joten melkein V6 9000 tai NG900 olis oikea tie. Kaverille heitin jo läpällä, et NG9-3 1.8i olis niin pervo laitos kaikessa harvinaisuudessaan, että se voisi olla kans hintansa väärti, etenki kun tässä Opelilla pöristellessä on herännyt siihen todellisuuteen, että totta tosiaan NG9-3 alkaa olla jo siinä tonnin pommi -luokassa yleisesti saatavilla
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ei se 1.8i mikään huono peli ole, mutta on se vähän "hengetön". Kaupunkiajossa sillä pärjää kyllä aivan mainiosti.JP_Vette kirjoitti: ↑Ke Tammi 22, 2020 23:01Kaverille heitin jo läpällä, et NG9-3 1.8i olis niin pervo laitos kaikessa harvinaisuudessaan, että se voisi olla kans hintansa väärti, etenki kun tässä Opelilla pöristellessä on herännyt siihen todellisuuteen, että totta tosiaan NG9-3 alkaa olla jo siinä tonnin pommi -luokassa yleisesti saatavilla
Sellaisella heitettiin kolmen kanssasaabistin kanssa reissu 2005 Saab-festareille Trollhättaniin. Ja takaisin tultiin niin monen outlet-osan kanssa, että osa piti ottaa mukaan takapenkillä matkustavien henkilöiden väliin
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Vapari NG-Kolkki on itselläkin vähän pyörinyt mielessä. Toisaalta, kun kuuntelee nykyhallituksen kaavailuja, niin pitäisi vissiin siirtyä sähköavusteisen laatikkopyörän käyttäjäksi.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
No nyt se on katsastettukki kehuin mittarilukemalla 220318 km. Kehuttiin, et kallistuksen vakaajasta koiranluu irti. Se, mistä Levoranta syksyllä sano, et väljä. Noh, korjauskehotus tuli ja leimaa pari vuotta. Turha näitä loppuunajettuja on jännittää katsastuksen takia ainakaa
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Siinä ei ainakaan tarvitse pelätä, että menee jakopään ketju poikki
Toisaalta 1.9T(T)iD:llä sama juttu, ja vielä huomattavasti polttoainetaloudellisemmin.
Tuota 1.8i:tä sai vuosimalleihin 2004-2009. En tosin ole koskaan nähnyt 1.8i:tä faceliftattuna versiona Suomessa
Täältä löytyy näköjään faceliftattujakin. Aika suolaisia hintoja noilla kuitenkin
https://www.autoscout24.com/lst/saab/9- ... ype=C&ac=0
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Siro kolvi ja ohut elektroniikkakelpoinen tina, niistä on ilta tehty
Ja toimiihan se!
Sit tollanen rapakerros pois takavanteista, niin kulkee taas ihan sukkasillaan...
Sit vain odottamaan tosiostajaa
Ja toimiihan se!
Sit tollanen rapakerros pois takavanteista, niin kulkee taas ihan sukkasillaan...
Sit vain odottamaan tosiostajaa
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Mites muute laukku toimi pidemmällä aikavälillä?
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Kyllähän se tasasen lämmön takaa kelillä kuin kelillä. Ei moitittavaa.
Motonetista tilasin kallistuksen vakaajaan sen kiinnitystangon. Halvin tarvike 22 €, Autodocis olis ollu 12 € plus tietty lähetyskulut. Eli suosin suomalaista. Sitte vaa pitäs viä jaksaa asentaa se tai mahdollisesta ostajasta riippuen antaa mukaan. Eipä sitä kauaa asenna, kun oletettavasti ei ole edes ruosteessa kun vasta kolmas suolatalvi menossa
Nyt kun autoa myydään eikä vain roikoteta myyntilistoilla, niin tiputin jo hinnankin 9999 €. Edelleen ammattiostajien tarjous on inan pienempi, eli vielä en suosiolla kiikuta liikkeeseen. Tiedän, että vaatii vain yhden ostajan, mutta mun kaupankäyntilogiikassa se oikea hintataso vaatii sen, että puhelin alkaa soimaan. Vielä sitä tasoa ei ole saavutettu satunnaisista kyselijöistä huolimatta. Kai se rokottaa, että muutaman tonnin lisää laittamalla saa puolet vähemmän ajetun.
Motonetista tilasin kallistuksen vakaajaan sen kiinnitystangon. Halvin tarvike 22 €, Autodocis olis ollu 12 € plus tietty lähetyskulut. Eli suosin suomalaista. Sitte vaa pitäs viä jaksaa asentaa se tai mahdollisesta ostajasta riippuen antaa mukaan. Eipä sitä kauaa asenna, kun oletettavasti ei ole edes ruosteessa kun vasta kolmas suolatalvi menossa
Nyt kun autoa myydään eikä vain roikoteta myyntilistoilla, niin tiputin jo hinnankin 9999 €. Edelleen ammattiostajien tarjous on inan pienempi, eli vielä en suosiolla kiikuta liikkeeseen. Tiedän, että vaatii vain yhden ostajan, mutta mun kaupankäyntilogiikassa se oikea hintataso vaatii sen, että puhelin alkaa soimaan. Vielä sitä tasoa ei ole saavutettu satunnaisista kyselijöistä huolimatta. Kai se rokottaa, että muutaman tonnin lisää laittamalla saa puolet vähemmän ajetun.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
^Se on tarkkaa hommaa. Kaveri myy vähän ajettua Yarista. Luopuisi siitä 10000 eurolla. Rinta-Jouppi, Kamux, Automaa yms., ovat tarjonneet 9500. Ei riitä. Tänään kuulemma soitettiin yhdestä ketjusta kaksi kertaa, tarjottiin 9500 ja 9600, toisella kerralla 9700 ja 9800. Ei riitä. Se on kymppitonni.
Ihmeteltiin ääneen, miten isolla ketjulla on varaa käyttää aikaa noin paljon muutaman satasen tähden. Ihmetouhua. Kaveri sanoi, että toisen puhelun aikana lipsautti, että olisi jo vähän pakkorako saada auto Olisko siellä jo nimi jossain sopparissa, mutta auto vielä puuttuu. Miettivät vielä sitä kahtasataa.
Ei he-le-vet-ti.
Ihmeteltiin ääneen, miten isolla ketjulla on varaa käyttää aikaa noin paljon muutaman satasen tähden. Ihmetouhua. Kaveri sanoi, että toisen puhelun aikana lipsautti, että olisi jo vähän pakkorako saada auto Olisko siellä jo nimi jossain sopparissa, mutta auto vielä puuttuu. Miettivät vielä sitä kahtasataa.
Ei he-le-vet-ti.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Alkaa mullaki hinta oleen siinä määrin (omasta mielestä) poljettu, että ei kiinnosta tinkiä. Tosin se puhelin ei kyllä soi...
Sunnuntaina tulee joku ja uhkaa, et ostaa. Onneks kaupat on tehty vasta kun rahat on tassus Tinkivarapaineita aiheuttaa se, että toi peruutustutka nyt kuitenki vähä pätkii. Coltti epäili et sais sieltä kaivettua mikä anturi pätkii. Jos se on johtovika jota en nähny, niin sit se tulee kuntoon ennen ostajakandidaattia mut jos onki anturivika (näissähän oli niitä huonoja antureita ja vesitiiviimpiä vaihdettiin jo takuuseen) niin se on sit joko moro tai hinnasta tinkien Ostajalle kyllä kerroin mahdollisesta anturiviasta. Ittee vituttanu niin monta kertaa ajaa valmiin vian peräs, et ei tohdi valehdella.
Jos toi nyt tosta lähtee, niin täytyis varmaan pitää hengähdystauko. Tosin aamusin kun vesisatees tarpoo tarhaan ja takasi, niin tauko voi päättyä lyhyeen...
Sunnuntaina tulee joku ja uhkaa, et ostaa. Onneks kaupat on tehty vasta kun rahat on tassus Tinkivarapaineita aiheuttaa se, että toi peruutustutka nyt kuitenki vähä pätkii. Coltti epäili et sais sieltä kaivettua mikä anturi pätkii. Jos se on johtovika jota en nähny, niin sit se tulee kuntoon ennen ostajakandidaattia mut jos onki anturivika (näissähän oli niitä huonoja antureita ja vesitiiviimpiä vaihdettiin jo takuuseen) niin se on sit joko moro tai hinnasta tinkien Ostajalle kyllä kerroin mahdollisesta anturiviasta. Ittee vituttanu niin monta kertaa ajaa valmiin vian peräs, et ei tohdi valehdella.
Jos toi nyt tosta lähtee, niin täytyis varmaan pitää hengähdystauko. Tosin aamusin kun vesisatees tarpoo tarhaan ja takasi, niin tauko voi päättyä lyhyeen...
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ei se ole vain hinnasta kiinni, jos ei puhelin soi. Tuoreehko paljon ajettu auto vaatii kärsivällisyyttä. Ostajia voi olla harvassa, vaikka hinta olis just jetsulleen oikea.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Noh, toi joka sunnuntaina on tulos laitto ekan viestin jo silloin, kun hinta oli 11500 €. Olis vaan pitäny kiikuttaa se isolle kirkolle ja kieltäydyin kohteliaasti
Mut muutenhan tää on luonnevika. Kun myydään niin myydään. Sillä siisti. Rauhallisemmin se olis sellasta jojoilua, että vähä päivästä kii et onko nettiautos vai ei. Toinen ääripää on tää C70:
https://www.nettiauto.com/volvo/c70/11087091
Toi on kyllä myymisen vaikeuden malliesimerkki. Ottamatta kantaa itse autoon, niin tuo on ollut myynnissä ainakin vuodesta 2011 eli vajaa kymmenen vuotta. Hintatasoltaan toki aika stabiili, kun silloin 2011 se maksoi luokkaa 6000 €. Jaa mistäkö tiedän? No siitä, että 2011 kun päädyin ostamaan Daffi-S40 2.0T:n Aurasta, niin tuo oli se, jonka henkisesti olin jo päättänyt ostaa. Kävin Poris koeajamas yhtä punaista ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä, mutta tuo Iniön peli oli nätimpi väriltään ja huoltohistoria uskottavampi. Soitin varman ostajan puhelun ja vastaus oli kutakuinki, et se makaa Iniös ja sinne pääsee sit joskus ja jouluna kun Turusta tulee sinne matkaa ja ylinpäätänsä lossikuskit puhaltaa nollat. No jos autoa ei voi myydä, niin sitte ei. Ostin sitte Daffin hintaan 5600 €. C70:n tarkkaa hintaa en muista siltä ajalta, mutta kuuden tonnin budjetilla silloin kattelin autoa.
Mut muutenhan tää on luonnevika. Kun myydään niin myydään. Sillä siisti. Rauhallisemmin se olis sellasta jojoilua, että vähä päivästä kii et onko nettiautos vai ei. Toinen ääripää on tää C70:
https://www.nettiauto.com/volvo/c70/11087091
Toi on kyllä myymisen vaikeuden malliesimerkki. Ottamatta kantaa itse autoon, niin tuo on ollut myynnissä ainakin vuodesta 2011 eli vajaa kymmenen vuotta. Hintatasoltaan toki aika stabiili, kun silloin 2011 se maksoi luokkaa 6000 €. Jaa mistäkö tiedän? No siitä, että 2011 kun päädyin ostamaan Daffi-S40 2.0T:n Aurasta, niin tuo oli se, jonka henkisesti olin jo päättänyt ostaa. Kävin Poris koeajamas yhtä punaista ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä, mutta tuo Iniön peli oli nätimpi väriltään ja huoltohistoria uskottavampi. Soitin varman ostajan puhelun ja vastaus oli kutakuinki, et se makaa Iniös ja sinne pääsee sit joskus ja jouluna kun Turusta tulee sinne matkaa ja ylinpäätänsä lossikuskit puhaltaa nollat. No jos autoa ei voi myydä, niin sitte ei. Ostin sitte Daffin hintaan 5600 €. C70:n tarkkaa hintaa en muista siltä ajalta, mutta kuuden tonnin budjetilla silloin kattelin autoa.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Luonnevikoja on moneen suuntaan. Selkeesti ei oo rahapulaa tai muta kiirettä auton myynnille, jos ei viitsi autoa kuskata mantereen puolelle ostajaa varten Tuossa menee Turustakin koko päivä kun käy koeajolla, joutuu vielä maksamaan lautastakin
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Joo en tiä mikä tos mättää. Enkä nyt nuoruusvuosia niin paljoa fiilistele, et kolmenkympinkriisis menisin ostamaan coupe-Volvon
Täs on kyllä vähä semmonen huono puoli, että kun tää yks ilmotti sunnuntaina hakevansa Astran pois, niin on vain mieles pyöriny et mitenkä sitä ens viikolla rukkais työkalenterin, et sais jonku helmen haettua. Oikeastihan joku tämmönen olis ihan helmi:
https://www.nettiauto.com/saab/900/10535645
Tosta kun maksaa vakuutuksen ympäri vuoden, niin ei ajaminen halpene. Ikiliikkuja, osat ei maksa mitää, helppo huoltaa ja korjata, hitsatakki tarttee vain joka neljäs vuosi Muuten täydellinen laillinen katsastus- ja veronkiertopeli, mut jos sais dieselinä
Muutenhan tässä on se ongelma, että mä periaatteessa haen halvinta 500 € ruoskaa, mutta oikeasti mussa on sen verran pääs vikaa, että haluaisin tehdä sen tyylillä. Siis et 99 % osottaa sormella, et millä paskalla toiki ajaa, mut se loppu 1 % pitäis mua herrasmiehenä. Ne, jotka ymmärtävät tästä maailmasta jotain. Se on vähän kuin jos olis se E21 BMW. Ei se ole jonne, ei edes teini, vaan 100 % herrasmieskulkine.
OG900 ahdettuna on jo hetken pyöriny mieles, mut kyllä tollanen sinapinruskea veronkiertopystäri ajais melkein saman asian, etenki varsipeileillä ja tuplasieraimilla.
Täs on kyllä vähä semmonen huono puoli, että kun tää yks ilmotti sunnuntaina hakevansa Astran pois, niin on vain mieles pyöriny et mitenkä sitä ens viikolla rukkais työkalenterin, et sais jonku helmen haettua. Oikeastihan joku tämmönen olis ihan helmi:
https://www.nettiauto.com/saab/900/10535645
Tosta kun maksaa vakuutuksen ympäri vuoden, niin ei ajaminen halpene. Ikiliikkuja, osat ei maksa mitää, helppo huoltaa ja korjata, hitsatakki tarttee vain joka neljäs vuosi Muuten täydellinen laillinen katsastus- ja veronkiertopeli, mut jos sais dieselinä
Muutenhan tässä on se ongelma, että mä periaatteessa haen halvinta 500 € ruoskaa, mutta oikeasti mussa on sen verran pääs vikaa, että haluaisin tehdä sen tyylillä. Siis et 99 % osottaa sormella, et millä paskalla toiki ajaa, mut se loppu 1 % pitäis mua herrasmiehenä. Ne, jotka ymmärtävät tästä maailmasta jotain. Se on vähän kuin jos olis se E21 BMW. Ei se ole jonne, ei edes teini, vaan 100 % herrasmieskulkine.
OG900 ahdettuna on jo hetken pyöriny mieles, mut kyllä tollanen sinapinruskea veronkiertopystäri ajais melkein saman asian, etenki varsipeileillä ja tuplasieraimilla.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09