Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
On taas ollu autotäyteinen viikko. Tossa pikasesti laskin, että nyt joulukuussa on tullut vasta 2400 km mittariin lisää. Voisi huomenna pitää autottoman sunnuntain. Ei sillä, että ajaminen olisi epämieluisaa puuhaa, mutta alkaa toi pellikoppi tuntumaan jo toiselta kodilta
Tänään oli mittarissa 132 tkm. Klunssi ystävällisesti esitteli tämmöstä köyhien ja ympäristötietoisten autoilijoiden ekotekoa
Tollanen siivu sillä lähti sulasta
Ja tuli kuin uudet! 132 tkm on siksi tärkeä, että tolla leikkurilla pystyy leikkaamaan vielä toisenki siivun pois. Eli 132+132+132 tkm olisi 396 tkm. Sulat jättivät vasta sellaisen 5 cm leveän viirun, ei totaalisen huonot vielä siis, joten hyvällä omatunnolla voisin väittää, että jos auton tosiaan 400 tkm ajettuna sitte lahjoitan TM:lle purettavaksi, niin tärkeänä yksityiskohtana on sitten matching numbers sulat 500 tkm voi tehdä tiukkaa, tosin epäilen oman mielenkiintoni tätä autoa kohtaan kyllä loppuvan jo ennen sitä rajapyykkiä. Eli askel kerrallaan. Ensin 200 tkm, sitten 300, sen jälkeen 400. Ja siitä onki sitte enää yksi loikka suoraan puoleen miljoonaan.
Pitkästä aikaa rapsuttelen tosiaan nastarenkailla menemään. Kun tie näyttää tältä
en edelleenkään saa mitään ahaa-elämystä noista meteliä pitävistä piikeistä. Peilijäällä on liukasta, oli kitkat tai nastat. No, aina ei ole iloa valita, mutta tuonkin kohdan olisi selvittänyt ihan yhtä hyvin, tai huonosti, myös kitkoilla.
Pelästyin ihan tosissani parkkihallissa kun ei tullut kolhua lokariin. Parkkihallissahan päätypaikka reunaan sijotettuna on oiva valinta, jotta autoa ei kolhittaisi sieltä toiselta kyljeltä. Niinku näin
Tommoseen paikkaan sihdatessahan parkkitutkat huutaa jatkuvasti törmäystä ja radion volumesta riippuen joko annan huutaa tai sitte painan ne napista hiljaiseksi. Ei kolahtanu ei, mutta autosta noustuani kyllä kiinnitin huomiota, että lähelle meni. Taisi olla tuuria silkan ammattitaidon lisäksi
Sinänsähän tuo oli vielä pientä verrattuna tähän viime talven hätäparkkeeraukseen
Eli viime talvena mahtu auton ja puun väliin Hesari. Tänä talvena mahtu auton ja pilarin väliin Aku Ankka. Mitäs sitte seuraavana talvena? Vai tarkottaako toi nyt sitten vain, että esteen ja kyljen välinen etäisyys on verrannollinen ajonopeuteen, eli ei mitään hätää vaan jatketaan vain samaan malliin?
Tänään oli mittarissa 132 tkm. Klunssi ystävällisesti esitteli tämmöstä köyhien ja ympäristötietoisten autoilijoiden ekotekoa
Tollanen siivu sillä lähti sulasta
Ja tuli kuin uudet! 132 tkm on siksi tärkeä, että tolla leikkurilla pystyy leikkaamaan vielä toisenki siivun pois. Eli 132+132+132 tkm olisi 396 tkm. Sulat jättivät vasta sellaisen 5 cm leveän viirun, ei totaalisen huonot vielä siis, joten hyvällä omatunnolla voisin väittää, että jos auton tosiaan 400 tkm ajettuna sitte lahjoitan TM:lle purettavaksi, niin tärkeänä yksityiskohtana on sitten matching numbers sulat 500 tkm voi tehdä tiukkaa, tosin epäilen oman mielenkiintoni tätä autoa kohtaan kyllä loppuvan jo ennen sitä rajapyykkiä. Eli askel kerrallaan. Ensin 200 tkm, sitten 300, sen jälkeen 400. Ja siitä onki sitte enää yksi loikka suoraan puoleen miljoonaan.
Pitkästä aikaa rapsuttelen tosiaan nastarenkailla menemään. Kun tie näyttää tältä
en edelleenkään saa mitään ahaa-elämystä noista meteliä pitävistä piikeistä. Peilijäällä on liukasta, oli kitkat tai nastat. No, aina ei ole iloa valita, mutta tuonkin kohdan olisi selvittänyt ihan yhtä hyvin, tai huonosti, myös kitkoilla.
Pelästyin ihan tosissani parkkihallissa kun ei tullut kolhua lokariin. Parkkihallissahan päätypaikka reunaan sijotettuna on oiva valinta, jotta autoa ei kolhittaisi sieltä toiselta kyljeltä. Niinku näin
Tommoseen paikkaan sihdatessahan parkkitutkat huutaa jatkuvasti törmäystä ja radion volumesta riippuen joko annan huutaa tai sitte painan ne napista hiljaiseksi. Ei kolahtanu ei, mutta autosta noustuani kyllä kiinnitin huomiota, että lähelle meni. Taisi olla tuuria silkan ammattitaidon lisäksi
Sinänsähän tuo oli vielä pientä verrattuna tähän viime talven hätäparkkeeraukseen
Eli viime talvena mahtu auton ja puun väliin Hesari. Tänä talvena mahtu auton ja pilarin väliin Aku Ankka. Mitäs sitte seuraavana talvena? Vai tarkottaako toi nyt sitten vain, että esteen ja kyljen välinen etäisyys on verrannollinen ajonopeuteen, eli ei mitään hätää vaan jatketaan vain samaan malliin?
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
^Mistäs tommosen ekoteon saa, tuohan olisi kätevä kun kolmesta autosta vuolisi parin vuoden välein, niin säästäisi ! taas monta euroa. Ellei sitten ekoteko maksa satasta ?
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
ebay.co.uk ja hakusanaks "wiper blade cutter". Vähemmän maksaa mitä yks premium-sulka Suomes
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
^Kiitos. Loistavaa. Tilaukseen, en enää koskaan osta uusia pyyhkijänsulkia
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Hakutulos antaa melko pitkästi sellaista mystaa mötikkää missä on krominen lista. Varokaa sitä, se ei ole ensinkään leikkaava ja toisekseen ei toimi edes sulan puhdistukseen.JP_Vette kirjoitti:ebay.co.uk ja hakusanaks "wiper blade cutter". Vähemmän maksaa mitä yks premium-sulka Suomes
Harrastimena Saab 900i MY88 + Jonkun verran kokemusta sähköisestä etenemisestä autolla ja polkupyörällä.
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Pyhäjoen risteyksestä kääntyi Säkylän suuntaan tutun näköinen Astra tuossa jokin aika sitten
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Saatat bongata jatkossaki. Niillä nurkilla nykyään aika paljo käyn
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Takajarrupalat on jo hetken ollu melkein loppu ja nyt Coltin pajalla etujarrupaloistakin mainittiin, että "noitaki kannattaa seurata". Samalla levyissäkin on jonkin verran uraa nähtävillä.
Noh, halvat jarruosat on halpoja. Motonetin listoille on ilmestynyt reilu 20 € maksavat takajarrupalat, jotka ovat halvemmat mitä eBayn listoilta löytää Etujarrupaloja siellä ei ole, mutta muutama Facebook-viesti yhden Motonetin työntekijän kanssa toi sen lopputuloksen, että huomenna pitäisi olla etupalojakin tarjolla, sekä halpispaskaa että OE-vaihtoehtoa. Helppoa ja kätevää asiakaspalvelua
Ne jarrulevyt ovat vähän arvoitus. Toisaalta mitäpä niitä vaihtamaan, menis ne toisetkin palat mun kriteerien mukaan. Ja rahaahan siinäki säästyy. Noita all show no go -levyjä on silloin tällöin pyörinyt muotivirran mukana ja avooniki sellaisia olen haaveillut. Siinä on vain se mutta, että oikea race-levy maksaa ja halpa on todennäköisesti halpaa metallijätettä.
National Perfomancea ei näemmä saa kuin Tuning Studion kautta, jonka Facebook-sivua on päivitetty viimeksi vuosia sitten. Black Diamondilla taas ei ole K Astraa listalla. Googlella löytyi oikea halpisliike, joka ei mainosta jonnen egoa hivelevällä nimellä vaan tylsästi vain MTEC Brakes. Kuitenki listalla on K Astra ja levyyn saa kolmea eri väristä pinnoitusta ja reikää ja kuvioo kutakuinki sillä mallilla, mitä nyt mieleen juolahtaa
Kaikista kuvioista pelkkä rei'itetty on mun näkemuksen eniten race. Vastaa ainaki Stage 1,5:ttä tämmöses litrases tehopaketis. Ja eikö periaatteessa jousitettu massa vähene, kun levystä on porattu metallia pois? Ja se syy, miksi tämän Stage 1,5 ratkaisun tein, on käyttötesti. Eli tietäjät tietää näiden olevan huonoja. Tietäjät tietää rei'itettyjen halkeavan alle viikossa jokaisen reiän ympäriltä. Ja avoon kelpuutan vain kunnon levyjä. Astran alla tämmöset race-levyt pääsevät nielemään kilsoja siihen malliin, että parempaa testialustaa ei yhtäkkiseltään tule mieleen.
Toivottavasti rahat eivät menneet hukkaan. Alkuperäset "vaihtokuntoset" levyt nyt ainaki ajattelin jemmata toistaiseksi, ettei ihan suorilta metallinkeräykseen tohtis nakata
Noh, halvat jarruosat on halpoja. Motonetin listoille on ilmestynyt reilu 20 € maksavat takajarrupalat, jotka ovat halvemmat mitä eBayn listoilta löytää Etujarrupaloja siellä ei ole, mutta muutama Facebook-viesti yhden Motonetin työntekijän kanssa toi sen lopputuloksen, että huomenna pitäisi olla etupalojakin tarjolla, sekä halpispaskaa että OE-vaihtoehtoa. Helppoa ja kätevää asiakaspalvelua
Ne jarrulevyt ovat vähän arvoitus. Toisaalta mitäpä niitä vaihtamaan, menis ne toisetkin palat mun kriteerien mukaan. Ja rahaahan siinäki säästyy. Noita all show no go -levyjä on silloin tällöin pyörinyt muotivirran mukana ja avooniki sellaisia olen haaveillut. Siinä on vain se mutta, että oikea race-levy maksaa ja halpa on todennäköisesti halpaa metallijätettä.
National Perfomancea ei näemmä saa kuin Tuning Studion kautta, jonka Facebook-sivua on päivitetty viimeksi vuosia sitten. Black Diamondilla taas ei ole K Astraa listalla. Googlella löytyi oikea halpisliike, joka ei mainosta jonnen egoa hivelevällä nimellä vaan tylsästi vain MTEC Brakes. Kuitenki listalla on K Astra ja levyyn saa kolmea eri väristä pinnoitusta ja reikää ja kuvioo kutakuinki sillä mallilla, mitä nyt mieleen juolahtaa
Kaikista kuvioista pelkkä rei'itetty on mun näkemuksen eniten race. Vastaa ainaki Stage 1,5:ttä tämmöses litrases tehopaketis. Ja eikö periaatteessa jousitettu massa vähene, kun levystä on porattu metallia pois? Ja se syy, miksi tämän Stage 1,5 ratkaisun tein, on käyttötesti. Eli tietäjät tietää näiden olevan huonoja. Tietäjät tietää rei'itettyjen halkeavan alle viikossa jokaisen reiän ympäriltä. Ja avoon kelpuutan vain kunnon levyjä. Astran alla tämmöset race-levyt pääsevät nielemään kilsoja siihen malliin, että parempaa testialustaa ei yhtäkkiseltään tule mieleen.
Toivottavasti rahat eivät menneet hukkaan. Alkuperäset "vaihtokuntoset" levyt nyt ainaki ajattelin jemmata toistaiseksi, ettei ihan suorilta metallinkeräykseen tohtis nakata
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ilahduttavaa kokeilunhalua uudenkarheassa autossa. "Muista sitten sisäänajaa jarrut varovasti" niin kuin xxxxnetin tiskillä aina sanotaan...
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Noniin tänään se koitti. Eli ruuvasin jarrut itse alle, vaikka näille uusille ei kuulemma pysty itse tekemään mitää. Oli mukavaa hommaa, kun joka paikka ei ollu jumis ja pulttien kannat vielä toistaiseksi nysväämättä väärän kokosilla avaimilla
Hommahan alko lumien poistolla. Ton punasen kotelon etupuolella on auton etupään lumet...
Sellanen kukkura kottikärryllinen tos on lunta ja muuta moskaa. Sit takaa vähä päälle (en pudottanu sieltä niin innokkaasti) ja homman päätyttyä oli viä toisen saman verran pudonnu sohjoo ja lunta hallin lattialle
Ja tosiaan ei se ihme oo, jos auto vähä kolisee ja paukkuu näillä keleillä.
Täähän on tosiaan sähkösellä käsijarrulla, ajonvakautuksella ja kaikilla muilla ihmeherkuilla, jokka vaatii vähintään Techiä vastaavan testerin tosi kalliilla turvapääsylisenssillä, että edes jarrupalat saa vaihdettua. Pienellä ranneliikkeellä kuitenki sain kojetauluun kiintoavaimen kuvan ja käsijarru surise 30 sek. Eli tosi vaikeeta joo.
Eihän noissa sitte mitään ihmeellistä ollu. Ihan tavalliset satulat ja mäntä painu sisään ihan niinku kaikis muiski. Takana oli hassut hahlot, mutta eivät silti olleet pyöritettävää mallia. Ja ei tos mun Bilteman sarjas sellasta kolmenastasta olis ollukkaa. Hetken siis yritin kikkailla pyörittelyä kunnes älysin vaan kokeilla painaa pyörittämättä.
Takajarrut meni jämptillä mitotuksella.
Etupaloilla nyt olis helposti viä hetken ajellu
Palathan on halvinta shittiä mitä maailman markkinoilta saa (Motonet on hinnotellu aika kivasti) ja levyt tosiaan halvinta tuning-shittiä, mitä K Astraan saa eli MTEC. Mullahan on tämmönen mielikuva näistä all show no go -levyistä. Eli Saab 9-5 Troll.
Sit nää tuning-paskat oliki tämmöset aika vaisut.
Jos olisin tienny, että reikiä on muutama, niin olisin jättäny ostamatta. Toisaalta noi on vain porattu läpi, mikä oli odotettaviski, eli eiköhän ne niin nopsaa halkea, että joudun vaihtamaan jokku oikeat levyt alle.
Jos täs nyt jotain hyvää pitää hakea ulkonäön osalta, niin eipä noi vakiovanteet kovin avonaiset ole. Et ihan ok nauru-tuning siinä mielessä. Aika sitte näyttää, että onko kierot ja halki ja ja ja jo viikossa vai meneekö toiset 142 tkm mitä orkkikset. Laitoin ne kyllä jemmaan ja kirjotin tussilla nurkat ylös, ihan vain jatkoa ajatellen peruspessimistinä
Punanen satula toki kruunais tuunauksen, mutta tällä kelillä pitäs aika kauan antaa maalin kuivua. Niin ja se lopputulema, eli levyjen testaus. En osta avoon näitä. Liian vähä reikiä
Hommahan alko lumien poistolla. Ton punasen kotelon etupuolella on auton etupään lumet...
Sellanen kukkura kottikärryllinen tos on lunta ja muuta moskaa. Sit takaa vähä päälle (en pudottanu sieltä niin innokkaasti) ja homman päätyttyä oli viä toisen saman verran pudonnu sohjoo ja lunta hallin lattialle
Ja tosiaan ei se ihme oo, jos auto vähä kolisee ja paukkuu näillä keleillä.
Täähän on tosiaan sähkösellä käsijarrulla, ajonvakautuksella ja kaikilla muilla ihmeherkuilla, jokka vaatii vähintään Techiä vastaavan testerin tosi kalliilla turvapääsylisenssillä, että edes jarrupalat saa vaihdettua. Pienellä ranneliikkeellä kuitenki sain kojetauluun kiintoavaimen kuvan ja käsijarru surise 30 sek. Eli tosi vaikeeta joo.
Eihän noissa sitte mitään ihmeellistä ollu. Ihan tavalliset satulat ja mäntä painu sisään ihan niinku kaikis muiski. Takana oli hassut hahlot, mutta eivät silti olleet pyöritettävää mallia. Ja ei tos mun Bilteman sarjas sellasta kolmenastasta olis ollukkaa. Hetken siis yritin kikkailla pyörittelyä kunnes älysin vaan kokeilla painaa pyörittämättä.
Takajarrut meni jämptillä mitotuksella.
Etupaloilla nyt olis helposti viä hetken ajellu
Palathan on halvinta shittiä mitä maailman markkinoilta saa (Motonet on hinnotellu aika kivasti) ja levyt tosiaan halvinta tuning-shittiä, mitä K Astraan saa eli MTEC. Mullahan on tämmönen mielikuva näistä all show no go -levyistä. Eli Saab 9-5 Troll.
Sit nää tuning-paskat oliki tämmöset aika vaisut.
Jos olisin tienny, että reikiä on muutama, niin olisin jättäny ostamatta. Toisaalta noi on vain porattu läpi, mikä oli odotettaviski, eli eiköhän ne niin nopsaa halkea, että joudun vaihtamaan jokku oikeat levyt alle.
Jos täs nyt jotain hyvää pitää hakea ulkonäön osalta, niin eipä noi vakiovanteet kovin avonaiset ole. Et ihan ok nauru-tuning siinä mielessä. Aika sitte näyttää, että onko kierot ja halki ja ja ja jo viikossa vai meneekö toiset 142 tkm mitä orkkikset. Laitoin ne kyllä jemmaan ja kirjotin tussilla nurkat ylös, ihan vain jatkoa ajatellen peruspessimistinä
Punanen satula toki kruunais tuunauksen, mutta tällä kelillä pitäs aika kauan antaa maalin kuivua. Niin ja se lopputulema, eli levyjen testaus. En osta avoon näitä. Liian vähä reikiä
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Hiuka eri näköine ku mallikuvas
Pistitkö reklamaatiota?
Pistitkö reklamaatiota?
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
No nyt kun puheeks otit, niin kyllähän mä reklamoittin. Paska vaa, et ne on jo asennettu. Kirjotin kyl, et tajusin paskuuden vasta kun korjaamolta tuli kuva ja levyt oli jo paikallaan.
Eipä sillä, noi on tosiaan niin läppä-tuning yhdistettynä melko umpinaisiin vanteisiin, että suurin haitta on henkinen mielensäpahotus vitsitasolla. Ostin halpaa paskaa, sain halpaa paskaa. Ei sen kummempaa
Eipä sillä, noi on tosiaan niin läppä-tuning yhdistettynä melko umpinaisiin vanteisiin, että suurin haitta on henkinen mielensäpahotus vitsitasolla. Ostin halpaa paskaa, sain halpaa paskaa. Ei sen kummempaa
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Suurin osa kuvista ei näy... ei näemmä ole "Google Photos only" tämä ongelma.
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 23990
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
sama vika
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659