Ei maksa lautta mitään ja volvo on heti ensimmäisessä saaressa kun kustavista tulee.
Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Eikun se olikin se seuraava lautta mikä maksaa. Työpäivän verran siihen saa Turusta operoiden varata siltikin
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Komia ois museo saba
Vaikka oha sulla jo helmi valmiina
Vaikka oha sulla jo helmi valmiina
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Veronkiertopystäri . Taitaa olla vähän liian hieno loskassa riepoteltavaksi. Tässä on tullu harrastekäyttöautoiltua pystärillä vuosien ajan ja onhan se pätevä kapistus edelleen kuten aikansa premiumin kuuluukin. Muunmuassa täydellinen immuniteetti vallitsevalle ympäristön lämpötilalle on ihailtavaa, mustassa Saabisa on aina yhtä kuuma .
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
En mä usko, että tollanen 40-vuotias Saab loskaa pelkäis. Ja en tiä oonko edes ostamas OG-satkua, vaikka pientä kuumetta onkin. Se K Astra kun edelleen makaa tossa parkkiksella...
Mut jos nyt sunnuntaina sattuis Astra lähtemään ja satku tulis tilalle, niin kyllä mä siihen retrofittaisin ilmastoinnin kevään aikana. Joskus niitä katoin, niin niitä saa valmiina purkusettinä eBaystä. Ja OG:n konehuoneen tuntien se on toimenpide, jonka varmaan saa hoidettua aika nopees tahdis. Sisäilmankierron nyt ainaki vois unohtaa laakista eli ihan vain sähköt ja varsinainen kylmäkoneosuus.
OG900:n huonoin puoli näyttäis olevan se, että niitä ei ole myynnissä. Turboa tuskin kannattaa edes haaveilla, mut jos sais edes jonku siistin suoraan käytöstä. Home on suoraan hylkäys, perustunkioversio kans... Sen tarttis olla sellanen herrasmieskulkine Mut en sit tiä jos lyö ostoilmotuksen käyvällä hintahaarukalla, niin kai sieltä sitte joku vois soitella tarjotakseen omaa helmeään seuraavalle.
Mut jos nyt sunnuntaina sattuis Astra lähtemään ja satku tulis tilalle, niin kyllä mä siihen retrofittaisin ilmastoinnin kevään aikana. Joskus niitä katoin, niin niitä saa valmiina purkusettinä eBaystä. Ja OG:n konehuoneen tuntien se on toimenpide, jonka varmaan saa hoidettua aika nopees tahdis. Sisäilmankierron nyt ainaki vois unohtaa laakista eli ihan vain sähköt ja varsinainen kylmäkoneosuus.
OG900:n huonoin puoli näyttäis olevan se, että niitä ei ole myynnissä. Turboa tuskin kannattaa edes haaveilla, mut jos sais edes jonku siistin suoraan käytöstä. Home on suoraan hylkäys, perustunkioversio kans... Sen tarttis olla sellanen herrasmieskulkine Mut en sit tiä jos lyö ostoilmotuksen käyvällä hintahaarukalla, niin kai sieltä sitte joku vois soitella tarjotakseen omaa helmeään seuraavalle.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Jos en ihan väärin muista, saa sisäilmankierron AC-OG:ssa unohtaa muutenkin, kun höyrystinkenno tulee kutakuinkin sen sisäkierron läpän paikalle.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Tåh? Sisäkiertohan on nimenomaan vain ilmastoiduissa. Tai ainaki kaikis myyntikuvis sen nappi on hiutaleen vieres ja ainakaan ite en ole yhdessäkään ilmastoimattomassa sisäkiertoa nähny livenä
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Eikun joo, sori. Höyrystinkenno taisi tulla raikkarin tilalle eikä sisäkiertoläpän.
Selkeesti liikaa aikaa siitä kun touhunnut OG:n parissa, hmmmmm....
Selkeesti liikaa aikaa siitä kun touhunnut OG:n parissa, hmmmmm....
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
OG900 tarjonta on todella vähäistä. Helmet taitaa pysyä omistajillaan, joku joskus sortuu myymään ja jos on museoitu, pyynnit on kyllä kovia. Eivät kyllä niillä pyynneillä näy liikkuvankaan. Samat autot pyörii kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Kyllä OG900:n ainoa oikea ostokanava on nykyään se, että sattuu sopivaan paikkaan kun perikunta myy tallissa olleen helmen edesmenneeltä käyttäjältään. Minua vieläkin harmittaa, etten ostanut 1½ vuotta sitten saatavilla ollutta kaasari-pystäriä. Kun ei suojaa talveksi silloin vielä ollut, niin passasin, saakutti. Oli niin nätti ja ruosteeton, ynnä vähän ajettu. Harmittaa joka kerta kun sen kaupungilta bongaan Elämä on.
Mutta, jos hyvän haluaa, niin onhan se selvä, että noista joutuu nykyään jo maksamaan. Itse en ainakaan mitään valtavaa työmaata hanki, jos sattuu "veronkiertosatku" vielä tarpeeksi kuumottamaan.
Mutta, jos hyvän haluaa, niin onhan se selvä, että noista joutuu nykyään jo maksamaan. Itse en ainakaan mitään valtavaa työmaata hanki, jos sattuu "veronkiertosatku" vielä tarpeeksi kuumottamaan.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Joo rahalla saa. Ja toisaalta autoon on niin helppo hakata tonneja rahaa, että ei se hyvä 3000 € maksava ole edes kallis (jos unohdetaan ne oikeat helmet pilkkahintaan). Mä nyt väännän kauppaa yhdestä satkusta, mut taitaa jäädä Astra pihaan. Rehellisenä kerroin pätkivistmä tutkista enkä taannu et tulee sunnuntaiks kuntoon... Coltti luki koodit ja katkosta se herjas edelleen. Ja löytyhän sellanen
Ilmotin kyl ostajalle et nyt toimii, mut vissiin kattoo jonku muun auton nyt ensiks. Mut on toi johtosarja kyl niin suunnittelumoka ettei toista... Mut ehkä se on halpa toteuttaa. Sehän on pääasia.
Vaihtu se koiranluuki samalla keikalla. Kukkuluuruu vaan
Kyl se etenki töyssyihin ajaes huomaa, et jotain oli pois paikaltaan 22 € makso, et sopuhintasta remonttia. Ja tietty todistaa, et "uusiakin" joutuu joskus korjaan
Ilmotin kyl ostajalle et nyt toimii, mut vissiin kattoo jonku muun auton nyt ensiks. Mut on toi johtosarja kyl niin suunnittelumoka ettei toista... Mut ehkä se on halpa toteuttaa. Sehän on pääasia.
Vaihtu se koiranluuki samalla keikalla. Kukkuluuruu vaan
Kyl se etenki töyssyihin ajaes huomaa, et jotain oli pois paikaltaan 22 € makso, et sopuhintasta remonttia. Ja tietty todistaa, et "uusiakin" joutuu joskus korjaan
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ei noilla antureilla/liitoksilla oo kyllä mitään toivoa selvitä pohjoisen oloissa. Keski-Euroopassa tuskin tulee ongelmia
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Juu ei todellakaan. Ranehan pujottais noi johdot jonku puutarhaletkun sisään tms. Ja tua on kyllä paikkoja, johon sen letkun sais pultattua ilman et ruuveja tulee näkyviin. Mut se on sit kans vähä niin ja näin, kun itse olin paljo onnellisempi kun vaan kuittas käynnistykses vikaherjan ja oli niin seesteisen hiljasta autos. Mut selitä sitä sit ostajalle, et "joojoo, ihan aikusten oikeesti rikkinäinen parkkitutkahärdelli on paljo parempi kuin toimiva"
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
On tää ankeeta. Oon päässy yhdestä OG-satkusta ajatusmallillisesti jo kauppoihin, mutta tää helkkarin Astra on edelleen myymättä Hintaa tuskin kannattaa tiputtaa, kun tää on jo nyt halvin ja euron alle maagisen kymppitonnin
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Samanlaista ohutta seittiä noi tutkien johdot on muissakin merkeissä. Siinä on kyllä säästetty monesti.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
^Kumma, kun ei edes kutistesukkaa ole raskittu laittaa päälle.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621