Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Eipä sitä tiedä, jos ei kokeile. Sellaiselle, jonka ajosuorite on vuosittain vähänlainen, mutta joka vierastaa kovin vanhaa autoa, eikä ole toisaalta valmis maksamaan mitään kovia summia uudehkosta, niin tuossahan on just oikianlainen.
Edelleen fakta on se, että tarvitsee vain sen yhden tosissaan olevan ostajan, niin se on siinä. Muutama hieman laadukkaampi kuva kuin tuossa yllä ja sopivasti infoa, josta tulee selväksi ettei ole vanha taksi tms., vaan ajo on ollut leppoisaa maantiejollotusta jne. Kyl sä tiiät. Mitä tuota hintatasoa katsoin, niin pahaa kuitenkin pelkään, että 13 tonnin pyynnillä ei hirveästi yhteydenottoja tule, siellä kun on verrokkina vaikkapa vm.18, ajettu 36 tkm ja lähtö 15.900, manuaalina taisi halvin olla pyynniltään 11.900 alta sadantonnin kilsat, tiedä mikä kolariauto on, mutta silti.
Riippuu vähän mihin kysyy, mutta en minä autokauppiaana tuosta hyvittäisi kuin 8-9 tonnia, kun se pitäisi vielä myydäkin ja laskea mukaan riskit ja kulut. Tämä siis oma mahdollisimman inhorealistinen arvioni.
Edelleen fakta on se, että tarvitsee vain sen yhden tosissaan olevan ostajan, niin se on siinä. Muutama hieman laadukkaampi kuva kuin tuossa yllä ja sopivasti infoa, josta tulee selväksi ettei ole vanha taksi tms., vaan ajo on ollut leppoisaa maantiejollotusta jne. Kyl sä tiiät. Mitä tuota hintatasoa katsoin, niin pahaa kuitenkin pelkään, että 13 tonnin pyynnillä ei hirveästi yhteydenottoja tule, siellä kun on verrokkina vaikkapa vm.18, ajettu 36 tkm ja lähtö 15.900, manuaalina taisi halvin olla pyynniltään 11.900 alta sadantonnin kilsat, tiedä mikä kolariauto on, mutta silti.
Riippuu vähän mihin kysyy, mutta en minä autokauppiaana tuosta hyvittäisi kuin 8-9 tonnia, kun se pitäisi vielä myydäkin ja laskea mukaan riskit ja kulut. Tämä siis oma mahdollisimman inhorealistinen arvioni.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Juu sitähän mä meinaisin, et hyvitys jää alle kympin väkisinki. Tosta 13 k€ pyynnistä olet kyllä oikeassa, että hiljaista voi olla Mut ehkä joku opelisti tykkäis varusteista Noh, lykkää auton pesukadun läpi ja puoli tuntia myynrifiksiä sisätiloissa (eli paketillinen Lidlin siivousliinoja), niin alle 40 € investoinnilla sen myyntihinnan sit saa testattua. Katsastus kuitenki on huhtikuus, niin ei se sit vaikuta käytännös mitään jos leiman hakee 4 kk etuajas.
Oli se myyntihinta sit 10 tai 13 k€, niin täs tullaan taas siihen perusongelmaan, että autoa vaihtamalla ei rahaa tee. Vaikka miten päin miettii, niin parempaa en myyntihinnalla tule saamaan, ellei sitte osta uutta C1 Citroenia tms
Oli se myyntihinta sit 10 tai 13 k€, niin täs tullaan taas siihen perusongelmaan, että autoa vaihtamalla ei rahaa tee. Vaikka miten päin miettii, niin parempaa en myyntihinnalla tule saamaan, ellei sitte osta uutta C1 Citroenia tms
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Älä ny. Kymppitonnilla saa vähemmän ajettuja ja lähes samanikäsii nelivetojaki
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Eipä niitä toimitusaikoja paljon huudella, suoraan nopeasti tarkoittanee varastoautoja ja e-golfissa melko varmasti kangaslättäpenkkejä, nahkapenkit taas on ainoa tapa saada penkit joissa jaksaa yhtään istua.JP_Vette kirjoitti: ↑Ti Joulu 31, 2019 19:06^^Siis tuo taskulaskimen käyttö on se isoin ongelma näissä autoiluissa. Sillä saa sen sähköautoinnonkin aika tehokkaasti tapettua. Tsekkasin nuo uudet Golfit ja niitäkään ei saa enää "suoraan nopeasta toimituksesta" ja mulla ei kyllä ole mitään intoa käydä edes koeajamassa, jos siinä on joku vuoden toimitusaika päälle
Epäilen että noita saa aika nopeasti niin kauan kuin ylipäätään enää saa, jostain syystä tuntuu että ainakin autovalmistajat on sitä mieltä että sähköauton pitää näyttää joltain ufolta. Golfin yksi suurin plussa on se että se näyttää ihan tavan golfilta.
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Nojuu se on tuon Golfin etu kyllä kieltämättä. Ja ylinpäätänsä Golf on todella konservatiivinen (vai tylsä) ulkonäöltään, vaikea sanoa hyvää tai pahaa.
Soittelin tänään kahden auton perään ja kyselin alustavaa hintaluokkaa Astran hyvityshinnalle. Sillain, et ollaanko edes samalla tontilla, ettei tartte sitte parii tuntia illasta käyttää aikaa turhaan. Eka soitto oli vähän kierrellen ja kaarrellen, et kyl tottakai vaihtoautot kiinnostaa, mutta... Käsittääkseni roudaavat tuontiautoja itse, niin kai ne vaihdokit on sitten vähän pahoja, kun ei edes kilsoihin asti päästy, ainoastaan et Astra No en sitte väkisin.
Toinen oli iät ajat liikkees maannut vajaan kympin Saab. Tavallaan oli kiinnostunut mut lupas palata saman päivän aikana viä aiheen tiimoilta. Neljä tonnia hyvittäis Astrasta. Siis joo, pitäähän leipä tehdä jostain mut aika kaukana edes IC:n arviosta max 8-9 k€
En mä uutta Opelia ole tilaamassa, mutta kyllä mä jo muistan miksi tarjouksia kyselles aina palasin Iirikseen, kun häneltä sai sentään joteknin tontilla olevat tarjoukset aina. Siis joo, tili tehdään ostaessa ja autoliike laskee riskin plus katteen sekä maksaa verot. Mut kai se täytyy palata ajatukseen, et myyn ite tai sit pidän auton ite, etenki kun kai tällä aika halpaa ajoa olis tiedos.
Siitä kympin Amperastiki soitin, ja se oli kans yks vaihtoautojen ostointoa lannistava tapaus. Mä oon aina sönkänny, et jokases autos on syy, miks ne vaihdetaan ja niin on Amperaski. Eikä ne vissiin liikkeis niillä aja metriäkään, vaan asiakkaat koeajavat ja raportoivat viat. Oli kuulemma just huollos abs-anturin takia ja on puolivaraukses jos se vian löytänyt koeajaja sen ostaa. Joo okei, aika maksaa, työ maksaa, mut eikö sillä oo ajettu edes Ideaparkin ympäri et huomataan syttyykö abs-valo vai ei? Mut samaa paskaa se oli Insignianki kans, et lämpösenä nollattu vikakoodit ja hehkuista herjas ekas kylmäkäynnistykses.
Uudes autos tietty välttäis noi paskuudet. Pitäskö tilata Iirikseltä uus sähkö-Corsa? Ei tarttis miettiä piilovikoja. Ja hyvityski lienee saman mitä pari kuukautta sitte Inkkuun, kun kilsat oli sovittu 220 tkm mikä nyt siis olis mittaris valmiina.
Soittelin tänään kahden auton perään ja kyselin alustavaa hintaluokkaa Astran hyvityshinnalle. Sillain, et ollaanko edes samalla tontilla, ettei tartte sitte parii tuntia illasta käyttää aikaa turhaan. Eka soitto oli vähän kierrellen ja kaarrellen, et kyl tottakai vaihtoautot kiinnostaa, mutta... Käsittääkseni roudaavat tuontiautoja itse, niin kai ne vaihdokit on sitten vähän pahoja, kun ei edes kilsoihin asti päästy, ainoastaan et Astra No en sitte väkisin.
Toinen oli iät ajat liikkees maannut vajaan kympin Saab. Tavallaan oli kiinnostunut mut lupas palata saman päivän aikana viä aiheen tiimoilta. Neljä tonnia hyvittäis Astrasta. Siis joo, pitäähän leipä tehdä jostain mut aika kaukana edes IC:n arviosta max 8-9 k€
En mä uutta Opelia ole tilaamassa, mutta kyllä mä jo muistan miksi tarjouksia kyselles aina palasin Iirikseen, kun häneltä sai sentään joteknin tontilla olevat tarjoukset aina. Siis joo, tili tehdään ostaessa ja autoliike laskee riskin plus katteen sekä maksaa verot. Mut kai se täytyy palata ajatukseen, et myyn ite tai sit pidän auton ite, etenki kun kai tällä aika halpaa ajoa olis tiedos.
Siitä kympin Amperastiki soitin, ja se oli kans yks vaihtoautojen ostointoa lannistava tapaus. Mä oon aina sönkänny, et jokases autos on syy, miks ne vaihdetaan ja niin on Amperaski. Eikä ne vissiin liikkeis niillä aja metriäkään, vaan asiakkaat koeajavat ja raportoivat viat. Oli kuulemma just huollos abs-anturin takia ja on puolivaraukses jos se vian löytänyt koeajaja sen ostaa. Joo okei, aika maksaa, työ maksaa, mut eikö sillä oo ajettu edes Ideaparkin ympäri et huomataan syttyykö abs-valo vai ei? Mut samaa paskaa se oli Insignianki kans, et lämpösenä nollattu vikakoodit ja hehkuista herjas ekas kylmäkäynnistykses.
Uudes autos tietty välttäis noi paskuudet. Pitäskö tilata Iirikseltä uus sähkö-Corsa? Ei tarttis miettiä piilovikoja. Ja hyvityski lienee saman mitä pari kuukautta sitte Inkkuun, kun kilsat oli sovittu 220 tkm mikä nyt siis olis mittaris valmiina.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
4k€ on kyllä sellainen tarjous että kohteliaampaa olis vaan sanoo et ei kiinnosta
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Paitsi että jos käy katsastamassa aiemmin kuin 30 päivää ennen määräaikaa, seuraavan katsastuksen ajankohta siirtyy sille päivälle kun kävit leimalla. Jos siis käyt leimalla tammikuussa vaikka ajoaikaa olisi nyt huhtikuun loppuun, siirtyy seuraavakin katsastus tammikuulle.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
^^Noin sitä ajattelis, mut typerää se on jättää tarjoamattakaan.
^Siis juu tuo oli tiedossa (tai no tuo 30 päivää ei ollut, oletin uuden mallin olevan aina automaattinen tasan 12 kk), mutta tarkoitin ajatuksissani, että autoilun kulujen ja muun takia aivan se ja sama hakea se kahden vuoden leima 4 kk etuajassa. Vuoden välein katsastettavas autos tuo vajaan puolen vuoden lyhennys voisi jo harmittaa
^Siis juu tuo oli tiedossa (tai no tuo 30 päivää ei ollut, oletin uuden mallin olevan aina automaattinen tasan 12 kk), mutta tarkoitin ajatuksissani, että autoilun kulujen ja muun takia aivan se ja sama hakea se kahden vuoden leima 4 kk etuajassa. Vuoden välein katsastettavas autos tuo vajaan puolen vuoden lyhennys voisi jo harmittaa
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Neljä tonnia, okei. Ihan linjassa siinä mielessä, että kysyit vaihtoa suurinpiirtein samanarvoiseen Saabiin, tai oikeastaan vielä halvempaan. Kaksi vaihtoehtoa, joko sanotaan kohteliaasti, että myy autosi itse ja palataan sitten asiaan, tai annetaan tuollainen tarjous, joka on yhtä tyhjän kanssa. Toisaalta, aina on joukossa ihmisiä, jotka sanovat että jees, tehdään kaupat
Tarkennan sitä 8-9 tonnia sen verran, että sellaisia tarjouksia voi odottaa, jos kysyt vaihtoa yli 15 tonnin autoon. Mitä lähemmäs mennään Astran autoliikkeen pyyntihintaa, joka on jossain 11-12 tonnin paikkeilla, sitä heikommin tarjotaan. Kun ei vaihtokauppa vaan kannata, silloin kauppiaalla on riski kahdesta autosta ja välissä ei raha liiku. Ei hyvä.
Tarkennan sitä 8-9 tonnia sen verran, että sellaisia tarjouksia voi odottaa, jos kysyt vaihtoa yli 15 tonnin autoon. Mitä lähemmäs mennään Astran autoliikkeen pyyntihintaa, joka on jossain 11-12 tonnin paikkeilla, sitä heikommin tarjotaan. Kun ei vaihtokauppa vaan kannata, silloin kauppiaalla on riski kahdesta autosta ja välissä ei raha liiku. Ei hyvä.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Voi olla, er hintaluokan nosto auttaia, mut en halua 15 k€ loppuun poljettua ranepaskaa ostaa
Jos hyvitys on kaavalla nettiauton halvin miinus 3 k€, niin eikö sama rahamäärä liiku vaikka vaihtais halvempaan?
Jos hyvitys on kaavalla nettiauton halvin miinus 3 k€, niin eikö sama rahamäärä liiku vaikka vaihtais halvempaan?
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ei varmaan, kun kyllä kauppiaan tavoite on aina saada välistä likvidiä rahaa kulujen maksuun. Autokauppiaalle myytävää autoa kallimman ottaminen vaihdossa on aina vähän myrkkyä, vaikka paperilla diili näyttäisi hyvältä.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Isä sai pari vuotta sitten n. 13000€ autoihin vaihtoa harkitessa kymmenvuotiaasta, 230tkm ajetusta C5:sta pyöreästi kolmen-neljän tonnin tarjouksia. Siihen nähden ei kuulosta aivan mahtavalta tuo sama raha pari vuotta vanhasta Astrasta.
Mitä sähkö-Corsaan tulee, niin justiin aamulla kattelin Youtubesta parit koeajot sen eläinlogoisesta sisarmallista...on yksi vaihtoehto seuraavaksi autoksi muutaman vuoden päästä.
Mitä sähkö-Corsaan tulee, niin justiin aamulla kattelin Youtubesta parit koeajot sen eläinlogoisesta sisarmallista...on yksi vaihtoehto seuraavaksi autoksi muutaman vuoden päästä.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
En mä tota hyvitystä mitenkään henkilökohtasesti ottanu. Sehän on heidän elinkeino ostaa halvalla. Se vähän ihmetytti, et kysyin johki (melko varmaan) jakopäävammaseen Saabin raatoon vaihtoa ja sanoin et kirjataan se papereihin suoraan jakopäävikaseks kun kumminki olisin sen suoraan Coltin korjaamolle ajanu
Sillain toki Astra on tosi hankala käytetty, kun uudet on jo alkaen 20 k€ ja sit on se yleinen mielikuva ja mielipide tosta minimoottorista. Oli ne hyviä tai ei, niin kai kauppias alan yrittäjänä tietää mikä käy kaupaks ja mikä ei. Jos litraset on myrkkyä niin sit ne on. En minäkään ysivitosta tankkaa vaikka ihan valmistajaki on speksannu et se on ok. Enkä ajanu long lifenä edes tota kolmen maakunnan alueella suhailua.
Sillain mä oon pahas raos, et mua ei yhtään kiinnostais käyttää vajaata kahta tuntia katsastukseen. Ja viä vähemmän kiinnostaa siivota auto myyntikuviin. Sama paska se auto on, oli se sit puhdas tai likanen mut kun se ostajien psyykevamma on et auton pitää olla kuvis tiptop vaikka melko paskanen se on kun murskepihasta lähtee tennarit kuras koeajolle tonne natriumkloridihelvettiin
Oikeesti mua kiinnostais pakasta vedetty auton kokonen sähköauto tosi paljo Golfin ja Corsan hintaluokasta, mut taskulaskin tökkii liikaa vastaan. Sit taas noita 20 k€ käytettyjä ei jaksa tinkiä kun ne on just niitä Keski-Euroopan helmiä ja myynti käy tuulipukukansalle kuitenki niin hyvin, et ei niis oo mitään tinkivaraakaan et "myydään valmiiks akkuvikasena". No siin yhdes tänki foorumin Leafis tais olla, mut se on poikkeus.
Sillain toki Astra on tosi hankala käytetty, kun uudet on jo alkaen 20 k€ ja sit on se yleinen mielikuva ja mielipide tosta minimoottorista. Oli ne hyviä tai ei, niin kai kauppias alan yrittäjänä tietää mikä käy kaupaks ja mikä ei. Jos litraset on myrkkyä niin sit ne on. En minäkään ysivitosta tankkaa vaikka ihan valmistajaki on speksannu et se on ok. Enkä ajanu long lifenä edes tota kolmen maakunnan alueella suhailua.
Sillain mä oon pahas raos, et mua ei yhtään kiinnostais käyttää vajaata kahta tuntia katsastukseen. Ja viä vähemmän kiinnostaa siivota auto myyntikuviin. Sama paska se auto on, oli se sit puhdas tai likanen mut kun se ostajien psyykevamma on et auton pitää olla kuvis tiptop vaikka melko paskanen se on kun murskepihasta lähtee tennarit kuras koeajolle tonne natriumkloridihelvettiin
Oikeesti mua kiinnostais pakasta vedetty auton kokonen sähköauto tosi paljo Golfin ja Corsan hintaluokasta, mut taskulaskin tökkii liikaa vastaan. Sit taas noita 20 k€ käytettyjä ei jaksa tinkiä kun ne on just niitä Keski-Euroopan helmiä ja myynti käy tuulipukukansalle kuitenki niin hyvin, et ei niis oo mitään tinkivaraakaan et "myydään valmiiks akkuvikasena". No siin yhdes tänki foorumin Leafis tais olla, mut se on poikkeus.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Noh. Mahdollisuus on tietenki viedä se jollekin ammattilaiselle puunattavaks, aika pieni panostus jos sillä saa menee kaupaks.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Vian ei tarvi olla iso jos se on pääs En minä ainakaa maksais satasta siitä, että joku siivoo mun auton. Mä oon tämmönen perusnegatiivinen marisija.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09