Merkki vaihtui......
-
- "Viggen"
Merkki vaihtui......
Hoh hoh ja voivoi, heikko se on näköjään meikäläisen saabistiluonne.
Saab on kyllä minulla myymättä edelleen, mutta kas, tuli sitten ostettua tommonen sakemannin tekemä auton näköinen kulkine.
Eli uusin ostos ja samalla käyttöauto:
Volkswagen Golf Variant 1.8i 16V, vuosmalli 1998. Ajettu 113 tkm, suomiauto ekalta omistajalta. Oli pakko ostaa ku on niin siistis kunnos.
Mutta kyllä tuohon pihaan se turbosaabikin vielä tänä kesänä ilmestyy, lupaan sen......
Saab on kyllä minulla myymättä edelleen, mutta kas, tuli sitten ostettua tommonen sakemannin tekemä auton näköinen kulkine.
Volkswagen Golf Variant 1.8i 16V, vuosmalli 1998. Ajettu 113 tkm, suomiauto ekalta omistajalta. Oli pakko ostaa ku on niin siistis kunnos.
Mutta kyllä tuohon pihaan se turbosaabikin vielä tänä kesänä ilmestyy, lupaan sen......
Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
-Ex Saabeja 10 kpl....
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Nohhoh.....ollaa sit jotai konsernitovereita tai vastaavaa....hävettääkin sanoa
Eiköhän panna noi klonkswagenit ihan kimpassa myyntiin ja ostetaan ihan oikeat autot???
(hehhee, ei oo miitteihin tulemista VLonkkarilla
)

Eiköhän panna noi klonkswagenit ihan kimpassa myyntiin ja ostetaan ihan oikeat autot???
(hehhee, ei oo miitteihin tulemista VLonkkarilla

9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
-
- "Viggen"
No enhän mä sitä oikeestaa mihinkää tarvittekkaa, mutta ostinpahan pois ku halavalla sain!Mimmi kirjoitti:Mihis muuten tarvitset tuollaista pikkuautoa
Kai silläki ny jonku aikaa ajelee......
Ja vielä ku sain kunnon Pioneerin jytäkoneet kaupan päälle, auto on nääs entinen Pioneerin Suomen näyttelyauto.......
-Ex Saabeja 10 kpl....
-Ex Saabeja 10 kpl....
Missäs noi 8 ylimäärästä venttiiliä on kun ainakaan moottorissa niitä ei ole?
Eikös toi ole III-koppanen ja toivon mukaan ei "kisakiree" 75hv versio 1.8:sta. 90-heppasella versiollakin tulee äitiä ikävä rekkaa ohittaessa
kertoo nimimerkki: rouvan 136 hv passatti on hengenvaarallisen laiska verrattuna omaan "matalapaineturboon"

Eikös toi ole III-koppanen ja toivon mukaan ei "kisakiree" 75hv versio 1.8:sta. 90-heppasella versiollakin tulee äitiä ikävä rekkaa ohittaessa

kertoo nimimerkki: rouvan 136 hv passatti on hengenvaarallisen laiska verrattuna omaan "matalapaineturboon"

Viimeksi muokannut Maikki, Su Maalis 27, 2005 08:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
-
- "Hölösuu"
Re: Merkki vaihtui......
No jos halvalla saitt-lahdenmaki kirjoitti:Hoh hoh ja voivoi, heikko se on näköjään meikäläisen saabistiluonne.

Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
No mikäs siinä ollessa. Ei tuo VAG-konsernin tuote mikään huono ole. Kaverikin vaihtoi Golffiin ja oli positiivisesti yllättynyt koko autosta. Varsinkin, kun edellinen oli Nissan Sunny 

-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
ja tonnarin omistajana on jo tottunu talvella renkkaaviin lukkoihin.
III-Golffissa tais olla niin että lukko aukeaa lukituksesta mutta muuta ei kahvaa nykiessä sitten tapahdukaan. Kivempi noinpäin kuin 88-96 Passatissa jossa ovi aukeaa muttei mene kiinni.
Tulee Lahdenmäelle FFp:n foorumi tutuksi
Muuten tuo farkkugolffi on kyllä auto jonka voisi ostaa 110 hv TDI:nä ja GT-varusteilla. Eibach/Koni-alustalla varustettuna oikein kiva auto ajaa. Vakioalusta on turhan löysä
III-Golffissa tais olla niin että lukko aukeaa lukituksesta mutta muuta ei kahvaa nykiessä sitten tapahdukaan. Kivempi noinpäin kuin 88-96 Passatissa jossa ovi aukeaa muttei mene kiinni.

Tulee Lahdenmäelle FFp:n foorumi tutuksi

9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93
Mulla oli tollanen Golf III Farkku vm 96. vuosina 97-99. Liian pieneksi jäi kun silloin piti olla 2 lastenistuinta autossa. Auton vaihteisto oli muistaakseni erittäin miellyttävätoiminen. Tehoa kuitenkin aivan liian vähän. 90hv. Bensaa kului tasaisesti 10l/100km. Äänieristys ei ollut hyvä. (Tossa Pioneerin esittelyautossa varmaan äänieristystä paranneltu.) Mitäs tommoset nykyään maksaa? Taisin itse saada vaihdossa noin 80 000mk. Ovh oli tuolloin noin 119 000mk.
Taisi kuitenkin olla ihan kelpo peli, koska ei jäänyt ihmeempiä mieleen.
Taisi kuitenkin olla ihan kelpo peli, koska ei jäänyt ihmeempiä mieleen.
Saab 9-5 2.0T vm 2003
move your mind
move your mind
-
- "Hölösuu"
Re: Merkki vaihtui......
Totta. En olis voinu 9-3:n kohdalla kuvitella parempaa vastinetta rahalle. Pitäs vaan saada ihmiset tajuamaan se9-5T kirjoitti:Saab ei ole missään markkinoilla myytävä humpuukki tuote.Rommitommi kirjoitti: No jos halvalla saitKuitenkin VAG tuotteet on haluttuja markkinoilla, Saabista ei voi puhua samana päivänä

Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
-
- "Viggen"
Halvalla sain. Auto on täysin virheetön, suht hyvillä varusteilla (sähkölasit ja muut hilut, ilmastointi ym.) Maksoin autosta kaksilla uusilla renkailla ja hifien kera yhteensä 8800 euroa.95-03 kirjoitti:Mitäs tommoset nykyään maksaa? Taisin itse saada vaihdossa noin 80 000mk. Ovh oli tuolloin noin 119 000mk.
-Ex Saabeja 10 kpl....
-Ex Saabeja 10 kpl....
Halvalla ja halvalla. Äsken mulle tarjottiin -96vm 1.8 farkkugolffia jolla on ajettu 220tkm kolmella tonnilla. Sitten olis jo vaihtanu mun tonnariin, mut kun aikani siinä kattelin sitä vw tekelettä niin jätin sen sikseen.
Ei MINKÄÄN näköisiä lisävarusteita (onko keskuslukitus ja ohjaustehostin joku lisävaruste ), pieni ku mikä. Vertaisin sisätiloja johonkin astraan..ei ei ei. Jos pitää farmarilla ajella niin pitäähän sen nyt olla edes auton kokoinen, jonne mahtuu sisälle tilavasti.
Tietysti bisnesmielessä, mut ei tulis jäämään mun pihalle se kärry.
Ei MINKÄÄN näköisiä lisävarusteita (onko keskuslukitus ja ohjaustehostin joku lisävaruste ), pieni ku mikä. Vertaisin sisätiloja johonkin astraan..ei ei ei. Jos pitää farmarilla ajella niin pitäähän sen nyt olla edes auton kokoinen, jonne mahtuu sisälle tilavasti.
Tietysti bisnesmielessä, mut ei tulis jäämään mun pihalle se kärry.
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88