Espoosta lähdössä:
Ekaa kertaa omassa tallissa lataukseen:
Lataus tyhjästä täyteen "täydellä höökillä" vie noin 3½-4h. Onneksi tallista löytyy 16A sulakkeet:
Akusto on tosiaan sijoitettu taka-akselin päälle ja se syö tilaa takaloosterista. Vielä pari vuotta sitten tuo olisi ollut ehdoton show stopper mutta nyt kun pienin juniori täytti kesällä kolme eikä vaunujen raahaaminen mukana ole enää tarpeellista niin tuon kanssa pärjäilee. Kärryäkin tällä tosiaan saa vetää, unohtui mainita varustelistalta että irrotettava peräkoukkukin tästä löytyy.AZP kirjoitti:Onnea hankinnalle! Tämä auto on kiinnostanut minua sen julkaisemisesta asti, ihan jo sen vuoksi että noihin aikoihin ei vielä töpselihybridejä juurikaan ollut markkinoilla, ja V60 oli ensimmäisiä töpseliautoja, jossa tilat on kuitenkin normaalia perheautoluokkaa. Muistanko oikein että takaluukun lattia on hieman normaalimallia ylempänä, mutta muuta eroa ei ole? Saiko tällä jopa vetää kärryäkin?
Kallishan tällainen on uutena hankkia, ei ainakaan omalla tulotasolla mitenkään realistista. Eipä sillä, en olisi kyllä edellistä diesel Saabbiakaan uutena pystynyt ostamaan. T6 (tai se taitaa olla itseasiassa T8) olisi ollut "järkevämpi" itsellekin, harmi vaan ettei sellaista V60 koriin tullut. Jännä nähdä mitä nuo XC60:t T8:na muutaman vuoden päästä maksaa.AZP kirjoitti:Nythän nuo alkaa olla jo sen ikäisiä, että tuollaisen hankintaa voisi ajatella jo realistisestikin, vaikka kyllä Volvot on arvonsa pitäneet melko hyvin. Volvon lataushybridistä olisi vain ehdottomasti pitänyt tulla myös T6-versio, eli bensakoneen ja sähkömoottorin yhdistelmä. Arvokas diesellataushybridi ei oikein ole toimiva omalle ajomäärälleni.
S90/ V90 saa T8 twin engine mallina, dieseli hybridiä ei näytä enää olevan.tturku kirjoitti:pari kaveria hankkineet samanlaiset kikottimet tässä vuoden sisään ja ovat myös erittäin tyytyväisiä olleet. Onko samaa voimalinjaa saatavissa nykyään myös s90/v90 puolelle? Omaan ajoon juuri tämä diesel/sähkö olisi se oikea ja uusi V90 on ainakin omaan silmään erittäinkin miellyttävä. Jos sitä aikanaan kun tuosta käyttöautosta tulee aika luopua päivittäisi Volvoon
Ja XC60 löytyy T8:na. Aiheuttanut autokuumetta vaginareenalla. Väittävät vielä että kohtuuhintaisia kilometrejä.jmaatta kirjoitti:S90/ V90 saa T8 twin engine mallina, dieseli hybridiä ei näytä enää olevan.tturku kirjoitti:pari kaveria hankkineet samanlaiset kikottimet tässä vuoden sisään ja ovat myös erittäin tyytyväisiä olleet. Onko samaa voimalinjaa saatavissa nykyään myös s90/v90 puolelle? Omaan ajoon juuri tämä diesel/sähkö olisi se oikea ja uusi V90 on ainakin omaan silmään erittäinkin miellyttävä. Jos sitä aikanaan kun tuosta käyttöautosta tulee aika luopua päivittäisi Volvoon