
Vaikka kuinka poisto ruosteet, niin palat vaan jumitti. Eli piti vähän hienosäätää millin kymmenyksiä paloista... Tiedä sitten, onko nuo halvimmat tarvikkeet vähän venäläisillä toleransseilla tehty. Mutta nyt palat liikkuu ja klapin myötä tulleet sivuäänet loistavat poissaolollaan. Eli auto on noilta osin kunnossa seuraavat 100 tkm vähintään.
K Astrasta jäi myös sisätilan johtosarja ja lämppäri ylimääräiseksi. Nuuka mikä nuuka, nyt sillekin löytyi virka.
Yllätyksekseni tässä onkin letkulämppäri. Ei ole ennen pistänyt silmään, muotta tuolla se kannen nurkassa on


Virallinen läpivientipaikka on tuolla syvällä kumiosassa, josta se olisi mennyt johonkin kojelaudan uumeniin...

Astran johtosarja oli liian lyhyt tuolle reitille ja toisaalta laiska mikä laiska, niin tylysti tulipellin läpi hanskalokeron alle... Ja Sikaa perään, niin pysyy paikallaan ja kuivana, vaikka tuskin tuosta vettä muutenkaan menisi sisään ellei paippislaisittain ala ajeleen.

Ruuvasin tuon verhoilun läpi tylysti. Taakse laitoin pellin palan, niin ei ilman väkivaltaa irtoa. Halpa ja hyvä upgradetus talven pakkasille. Vielä pitäisi jaksaa Saabin lämppäri laittaa kuntoon. Johto on rikki ja sisätilan johto puuttuu. Mut siihen varmaan sitte pitää purkaa "ratatonnarista" sarja, kun muistaakseni siinäkin on johdot.

Poistin autonkin myynnistä jo aikoja sitten. Ei nää parin-kolmen tonnin ruoskat vaihtamalla parane. Jos tällä nyt ainakin ensi kesään ajelisi.
Hieroin alustavasti kauppaa yhdestä Spyker-kolkista. Siinä olis kova upgrade punasen tilalle ja jos tän Inkun ottais sitte ittelle. Mut kaikki on auki, kroonista autokuumetta vain
