NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
IC1970
"Hölösuu"
Viestit: 3522
Liittynyt: Ti Helmi 09, 2010 20:07
Paikkakunta: Borgå

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja IC1970 »

Mitä pidemmälle aika kuluu, sitä vähemmän on yksinkertaisen miehen, kuten minä, peruslaitteita saatavilla. Hilavitkuttimet ja niiden aiheuttamat kummastukset lisääntyvät ja saastejärjestelmät monimutkaistuvat. Jotenkin olen itse hyväksynyt sen, että pidän kiinni näistä viimeisistä perusvessoista niin pitkään kuin mahdollista ja sitten teen suoraan hypyn tuntemattomaan sähköiseen tms. maailmaan.

Jostain kun löytyisi vähän ajettu ja hyvin säilynyt ekan sukupolven farkku-Avensis automaatilla ja ilmastoinnilla, niin voisi ostaakin. Ajalta ennen ensimmäisiä VVT-i koneita. Haaveensa kullakin.

Jos aika tulee pitkäksi, niin varmaan pitäisi toteuttaa tännekin linkitetty vanha pohdintani tsi/dsg-yhdistelmästä ja puolen vuoden - vuoden tarkka raportointi miten matka sujui. Olisi sitten omaakin kokemuspohjaa manauksille. Olen vaan niin vastahakoinen heittämään rahaa täysin hukkaan, katastrofin mahdollisuus on tavallista suurempi tuossa pohdinnassa :D
Hyundai i20 1.0T-GDI Comfort-23 , Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5308
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

AZP kirjoitti:
La Heinä 10, 2021 14:20
Mutta kun nyt on ilmeisesti löydetty se kauan etsitty muutaman tonnin ruoska joka ei aiheuta murheita, niin kannattaako se oikeasti hukata ja vaihtaa johonkin ongelmalliseen ihan vain jännityksen hakemiseksi?
Ei kannata. Mutta sen verran on kuumetta, että kaivoin nyt Traficomilta kahdella eurolla tietoja tosta autosta:

Kuva

Hyväähän tossa on se, että se on maannut Levorannalla jo puoli vuotta, eli ehkä ne haluis jo siitä eroonki, mutta tarkottaako tuo "muu haltija" ensimmäiseltä neljältä vuodelta, että se on todennäköisesti ollut siis työsuhdeautona Finnairilla? Jos se olis vain Finnairin tallissa odottamassa ajajaa, niin eikai siinä olisi tuota kolmatta? Ja toisaalta eihän "mikään yritys" osta henkilöautoja riveihinsä, vaan nimenomaan pakettiautoja?

Muuten kyllä toi EA288 1.6 on nyt parin päivän salapoliisityöllä kaiketi ihan hyvä moottori. Siis ei niistä mitään totaalisen paskaa vissiin oo keksitty, vaan ihan sitä samaa longlife-huollettua nykydieseliä siinä missä muutki. Ainoastaan se on vähä kesy, mutta kakslitrasella sitte taas hinta pomppaa, niin en tiä onko sekään sen arvosta. Sillä rahalla voi sitte vaikka remontoida :D
IC1970 kirjoitti:
La Heinä 10, 2021 14:28
Mitä pidemmälle aika kuluu, sitä vähemmän on yksinkertaisen miehen, kuten minä, peruslaitteita saatavilla. Hilavitkuttimet ja niiden aiheuttamat kummastukset lisääntyvät ja saastejärjestelmät monimutkaistuvat. Jotenkin olen itse hyväksynyt sen, että pidän kiinni näistä viimeisistä perusvessoista niin pitkään kuin mahdollista ja sitten teen suoraan hypyn tuntemattomaan sähköiseen tms. maailmaan.
Tuotahan on hoettu varmaan siitä asti, kun polttomoottori syrjäytti hevoset. Kummasti ne 90-luvun sähköhimmelitki edelleen liikkuu, vaikka varmasti 80-luvun autoihin tottuneet pelkäsivät niitä. Tosin nyt se on vain kääntyny niin päin, että ne 90-luvun himmelit oliki niitä parhaita ja nää uudet niitä huonoja. VAGgilaisis auttaa se, että VCDS myötä ei tartte myöskään marmoritiskiin sitte tukeutua. Vähän kuin Saabien kans nuo kiina-Techit... Et jos haluaa uudempaa ja ihmeellisempää autoa, niin kyllä marmoritiskin palveluita välttämällä yhden DSG:n korjauttaa, kun viat on diagnosoitu kunnolla eikä vain vaihdettu osaa toisen perään arpomalla marmorilla :roll:
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Pakari
"Saabisti"
Viestit: 5642
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Nokia

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja Pakari »

AZP kirjoitti:
La Heinä 10, 2021 14:20
Dieselien merkittävimmistä saastelaitteista ongelmineen pääsee eroon poistamalla ne ja päivittämällä ohjelmisto.
Ei kannata. Olen huomannut/kuullut, että autoista leimalla kysellään jo lupaa ottaa ylimääräisiä mittauksia pakokaasuista, jotka eivät maksa asiakkaalle mitään. Siinä mitataan alustavasti hiukkasia, joten hiukkaspäästömittaukset ovat ihan oven takana jo... Kohta dpf+egr offittajat haukkaa kasan sitä itteensä, kun on kanki lyöty kennosta läpi... Ja siinä samassa autoliikkeet, kun reklamoidaan viasta, et ei mene läpi päästöistä. :mrgreen:
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Julle
"Hölösuu"
Viestit: 2035
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 09:56

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja Julle »

Tuo tuosta käryäminen olisikin jo aihetta ottaa käytäntöön. Saatanan nokikolarit.
9-5 Aero - 00
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13167
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja AZP »

Pakari kirjoitti:
La Heinä 10, 2021 16:32
Ei kannata.
Ihan samaa mieltä. Aikoinaan tuli Saabista nuo poistettua, mutta en poistaisi enää. Sekä potentiaalisten päästömittausongelmien että ihan ilmanlaadun ja ympäristönkin vuoksi.

Eikä ne silleen mitään tuomiopäivän vehkeitä ole. Kun pitää koneen kunnossa, niin ei tule yllättäviä ongelmia. Vähän sama kui turbokoneissa muutenkin, että letkut, huohotukset, immut ja muut osaset kun toimii niin potentiaaliset ongelmat vähenee kummasti.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5308
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Isä ja äiti ajo C Vectralla välin 200 ... 300 tkm eikä egr tai dpf kertaakaa ilmotellu itsestään. Tällä Inkulla on nyt 370 tkm mittaris ja kerran on dpf:n poltto kärynny. Epäilin jo pitkään, et on poistettu, mutta ei sit oo. Eli aika huolettomia tällä otannalla. Toki sitten on niitä ongelmavehkeitäki, en mä sillä...
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13167
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja AZP »

DPF harvoin on itse ongelma, vaan sen tukkeutuminen on oire muusta ongelmasta. Esimerkiksi EGR-ongelmasta. Pitämällä EGR:n puhtaana ja toimivana, säästyy jo monelta murheelta. Ja sitten ne putket ja letkut kun pitää ehjinä, niin suurin osa yleisimmistä nykydieseleiden ongelmista lienee jo vältetty.

Näissä auttaa myös se ettei polje sitä autoa reikä päässä ja käyttää hyvälaatuista dieseliä, vaikkapa Nesteen Mytä. Ja toki pätkäajon välttäminen on yksi tekijä, mutta harva sitä ajotarpeitaan rupeaa muuttamaan ja ylimääräisiä kilsoja säännöllisesti ajamaan auton luotettavuuden parantamiseksi.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
McStadey
"Hölösuu"
Viestit: 1358
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2015 11:59

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja McStadey »

Just vaihdoin kuulumisia ex naapurin kanssa. Olivat kolmannen muksun myötä hommanneet ensimmäisen autonsa ja päätyneet vähän ajettuun 2007 Turkaseen. Autohan on tietenkin 1.4 tsi DSG :mrgreen:

Autossa mittarissa nyt 120tkm ja omistusta takana muutama kuukausi. Ketju oli vaihdettu 100tkm paikkeilla. Autosta on tähän mennessä mennyt korkeapainepumppu ja turbo. Nyt lauennut turbo ei sekään kuulemma ollut alkuperäinen :roll: Menneistä dsg-huolloista ei ollut tietoa, mutta toistaiseksi toimii. Toivoi DSG:llekin laukeamista tässä vuoden loppuun mennessä niin menisi sekin myyjän lisäturvaan :mrgreen:

Todettiin että hyviä autoja ja loistavia perheautoja, mutta tekniikka on vähän sekundaa :P

Työkaverin uudemmasta (-2013) turkasesta EA_111 moottorilla meni myös turbo hetki sitten n. 120tkm ajettuna.

Oma, ekat 3v/52tkm LL huollettu, on nyt ollut meillä 2v 7kk / 40tkm ja dsg sekä tsi toimii moitteettomasti. "Kop kop". Öljyt olen itse vaihdattanut kerta vuoteen. Ostin femman garretilla ajatellen "ei ne kaikki voi hajota :facepalm_man: : dsg:n otin sillä ajatuksella, että 1-1,5k€ sen todennäköisesti korjaa. Kone tuoreempaa ea211 sukupolvea koska tuohon edelliseen ei uskalla sekaantua


Jos budjetoi 2000€ remppoihin henkisesti niin kai tuollaisen golfin uskaltaa ostaa. :roll:
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004

Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5308
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Eli summasummarum: DSG:stä ei täs ketjus oo pahaa löydetty, eikä VAG-dieseleistä poislukien nokkapyörät. Kaikki porsimus maximukset koskevat bensakoneita.

Ajattelin aluks olla hiljaa, mut soitin päivällä tolle edelliselle omistajallekki. Ei se soitto ostokuumetta vähentäny. Mut nyt järki päähä, kun kerkee maailmaa saastuttamaan about saman ikäisellä Inkullaki.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
hei9n
"Aero"
Viestit: 432
Liittynyt: Ke Loka 03, 2012 12:21

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja hei9n »

-2013 ja sitä uudempien korimallien bensakoneet ei ole ketjulla vaan 6v välein vaihdettavalla hihnalla (ekat mallit hihnoineen lienevät ikuisia kun ei hihnanvaihtoväliä ollenkaan) Oliko dieselit missään kohtaa ketjulla, sitä en muista. Ketjun venymiset kuitenkin historiaa.

-DSG:stä en ole kuullut kitinää saman 2013 jälkeen kuin yksittäistapauksia. Ehkä jopa vähemmän kuin muiden valmistajien automaateista tai automaatin kaltaisista.

-Saabbien jälkeen ajellut 6xseat leon 13-, 3xnykymallin superb 16- ja pari octaviaa, ja ainoa mitä tarttis noitua on nykyiset octaviat softansa ja käytettävyytensä puolesta.

-Ennen saabbeja oli pari octaviaa diesel & bensa ja kuuluisa tuplaturbo 1.4tsi dsg:llä ja kaikki ilman mitään ongelmaa.

-Eihän noilla huomattavia kilometrejä tullut ja varmasti häviää 300tkm ajettuna luotettavuudessaan 1.6 corollalle.

-Paskasta ei voi löytää kultaa kuin kummelista joten pieni pelko pärsseessä pitää olla aina kun 200tkm ajettua haaveilee.

-Eihän noi nyt mitään autoja ole, tai ainakaan sellaisia joilla ois ilo ajaa. Autot sit erikseen.

Otetaas sen verran vielä tähän lopuksi et odottelin aikoinaan Leonin huoltoa länsiauto-magneetti-mikä se nyt olikaan ja kurkkasin Opel Mokkan sisälle. Eipä tarvi kymmeneen vuoteen katsoa uudestaa, oli sen verran ankea esitys.
Uusin insignia tosin päällepäin ihan sievä :D Kurkkaan inkun sisälle kun 10v täynnä.
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5308
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Nonii ratkasu tälle Golfille sitte löyty. Pitkään tätä piti pohtia, siis oikeasti pitkään (tai ainaki syvällisesti), ja lopulta päätin, etten nyt EA288:a riesakseni ota. Ei niistä nyt mitään radiakaalia tunnu löytyvän, mutta kuulin, että valkosilla Transporttereilla se on 100 tkm ja koneen vaihto. Epäilin, että eikai se ihme oo jos ne jossain Kaivaris louskuttaa tyhjäkäyntiä silloin kun ei liikennevaloista toisiin ehditä loikkiin, mut kyl ne kuulemma samaa kaavaa noudattaa josain Lapiski, jossa lötkötellään maantietä. Olkoot siis... Jos vag:lta ei uskalla ostaa bensaa eikä dieseliä, niin kahtellaan toiste sitte.

Sehän tässä on parasta, et maailma on täynnä Highline-varusteltuja Golfeja, eli vuoden päästä tommonen kympin auto on enää seittemän tonnia :D
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
duuduu
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: Su Loka 07, 2012 20:54
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja duuduu »

JP_Vette kirjoitti:
Ma Heinä 12, 2021 13:16
mutta kuulin, että valkosilla Transporttereilla se on 100 tkm ja koneen vaihto.
Niin, minähän taisin jotain mainita siitä jakopäästä :lol:
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5308
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Joo niin mainitsit, enkä kommenttiasi vähättele, mutta jos ton aikakauden VAGgilaisia Googlaa, niin ei niistä tule sille mielikuvalle tukea, että jakopäät menee kaikista. DSG, TSI ja EGR niis edustaa kirkkainta kärkeä, ei jakopäät. Mutta nyt siihen on tuplavarmistus ohi Googlen :)
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
McStadey
"Hölösuu"
Viestit: 1358
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2015 11:59

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja McStadey »

hei9n kirjoitti:
Su Heinä 11, 2021 11:38
-2013 ja sitä uudempien korimallien bensakoneet ei ole ketjulla vaan 6v välein vaihdettavalla hihnalla (ekat mallit hihnoineen lienevät ikuisia kun ei hihnanvaihtoväliä ollenkaan) Oliko dieselit missään kohtaa ketjulla, sitä en muista. Ketjun venymiset kuitenkin historiaa.
Turkasessa hihna tuli vasta 2015 ii kopan myötä. Siihen asti Touran oli faceliftin faceliftilla samaa perusrakennetta alusta saakka. Tässä omassakaan ei alunperin ole hihnanvaihtoväliä ollenkaan (10v/240tkm=suunniteltu käyttöikä), mutta tässä jossain matkan varrella on pohjolaan, tai ainakin suomeen tullut tuo suositus hihnan vaihdosta aikaisemmin.

Highline golfkärryjä on taidettu pari myydä tässä vuosien varrella :mrgreen: RS ocua dieselillä etsisin kyllä itse ennemmin. Itseasiassa harkitsin sellaista tosissaan, kunnes tajusin että toi touran on pienin auto mihin mahutaan kunnolla :P
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004

Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5308
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Tuo tilaongelma on periaatteessa täälläkin läsnä, mutta kun ei kuitenkaan harrasteta mökkeilyä eikä muutakaan tavaranroudauskilpailua, niin tavallaan meillä on isoin tilantarve jo ohi. Eli rattaita ei kuskata, paitsi poikkeuksellisesti matkarattaita jotka sitte menee jo tosi pieneen tilaan. Koira luo omat haasteensa, mutta toisaalta jos ei osta jotain XC90 kokoluokkaa uudestaan, niin kaikki nää on yhtä ahtaita tai tilavia.

Istuimia on takapenkillä kaksi, mutta toinen menee jo omien jalkojensa takia naama menosuuntaan ja toinenkin kääntyy varmaan vuoden päästä. Nyt apukuskin paikalla on kuitenki yhtä ahdasta oli auto mikä oli, mutta se on pääasia, että myös minä sinne tarvittaessa mahdun. Eli sen puolesta C-segmenttiläinen riittää tänne.

RS Octaviaa en olekaan katsonut! Ne ovat (dieselinä) vähän samaa shittiä kuin viimeiset Aerot diesel-koneineen. Mä jotenki miellän RS:n sellaiseksi vähän menevämmäksi malliksi, mutta mopoja 170 hp tms motteja niiden keulalla on. Tosi sporttista... Bensana niitä ei viitti edes harkita, kun kuluttavat liikaa ja mulla on mutu-tuntuma, että diesel on tänä päivänä sekä halvempi ostaa että ajaa :roll: Mut pitääki avata nettiauto :)
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Vastaa Viestiin