biltema on ottanu pari taka-askelta lähtökohtaan ja julkaisi biltema original luettelon mis pelkkii autojuttui
http://esite.biltema.fi/publication/e89e01fd/mobile/
biltema on ottanu pari taka-askelta lähtökohtaan ja julkaisi biltema original luettelon mis pelkkii autojuttui
Tämäpä. Jos ne kastelukannut ja puutarhatontut ottaa Motonetissä päähän niin kannattaa muistaa että pelkällä autonosakaupalla Motonettiä ei pienemmillä paikkakunnalla olisi lainkaan, eikä isoillakaan paikkakunnilla nykyisillä aukioloajoilla. Ne vihervehkeet palvelee siis epäsuorasti myös autoharrastajaa.
Eikös siellä joudu maksamaan voitelumaksun, jotta saa palautuksen? Siis joo toki varmaan ilmainen jos tulee rehdisti väärä, mutta joskus tulee otettua liikaa osia asennukseen ja Motonetin tapauksessa ne turhat voi palauttaa. Tyyppiesimerkki vaikka nuo jarrujen oheisroinat, jotka viimeksi palautin ja nyt kuitenkin ne sitten olisi tarvinnut asentaa. Eli kunnon tein itse ja säästin, kun ei malta kaikkea ostettua asentaaAZP kirjoitti: ↑La Heinä 18, 2020 11:57Autodocille pari kertaa tavaraa palauttaneena voin kertoa että palautus on ainakin ollut maksuton, eli lähettävät sieltä sellaisen tulostettavan lappusen jolla tavara lähtee takaisinpäin. Sen sijaan sen lapun saaminen kestää kauan ja vaatii asian selittämistä kolmella eri kielellä viidelle eri asiakaspalvelun henkilölle.
Ei liity tähän, mutta jostain artikkelista/mainoksesta/ohjelmasta tuli ilmi, että ne päivittäistavarakauppojen kassojen yhteydessä olevat limukaapit, jäätelöaltaat ja karkkihyllyt on myynnin kannalta ihan törkeitä. Mikä varmaan sitte tarkottaa, että niistä kiskotaan törkeä hyllyhinta, jotta saadaan valita tuleeko sinne Pandan lakua vai Fazerin suklaata. Ja tietysti onhan Motonetissäkin karkkihylly kassan yhteydessä.
Tuo elää edelleen sitkeästi heidän valikoimassa
No tuo on just se pointti, jota haen. Eli tekemällä taustatyön valmiiksi ja antamalla myymälän henkilökunnalle mahdollisuuden tehdä keräilyä kun kerkeävät, saisi jotain takaisin: etuiluoikeuden. Mutta ei täällä Pirkanmaalla.
Ja jos unohdetaan ne, kun auto leviää parkkipaikalle, niin noissa oikeissa varaosakaupoissa on kaikissa se mahdollisuus, että soitat (normaalihintaiseen eli käytännössä ilmaiseen) numeroon ja tavara on seuraavana aamuna klo 08:00 noudettavissa. Eli tämmöset katsastuksen vikalistat ja muut menee ihan hyvin senkin kautta. On vain totuttautunut itsensä siihen modernimpaan maailmaan, jossa netistä näkee saldot ja tavara on saatavilla nyt eikä aamulla. Käytännössä siis ongelmaa ei ole perinteisissä liikkeissä, mutta oma toiminta on ohjannut tohon "kaikki mulle heti" -saatavuuteen.marvi kirjoitti: ↑La Heinä 18, 2020 15:59Kyllä se on tänäpäivänä mielummin oikeaan varaosakauppaan kuin motonettiin, vehkeet on niin geneerisiä että osaa tuntuu olevan hyllyssä sen mitä tarvitsee. Kova kilpailu pitää lisäksi huolen siitä että palvelukin on vähintään neutraalia, eikä tarvitse muistaa/viitsiä joka kerta tinkiä.
Sama mullaki. Jotain perussuodattimia en ota ylös, saldot kyllä katon, mutta vähänkin erikoisemmat osat joiden kanssa voi tuskastella mikä nyt olikaan, niin numerot ylös.
On se noinki, että autoharrastajat pääsee siivellä. On vain tuo Motonet kehittynyt vähän siihen suuntaan, että pitää lakki kourassa mennä bensalenkkarien osastolle. Aikasemmin niitä nollasaldotuotteita pystyi netistä tilaamaan noudoksi, mutta ei enää sitäkään tämän päiväisellä kokemuksella. En tiedä mikä aivopieru siellä on sattunut, mutta ei tossa nykymallissa ole mitään järkeä, että pitäisi mennä jonottamaan sinne tiskille, jotta saa tilattua sen nollasaldotuotteen ja seuraavana päivänä taas jonottaa numeron kanssa, jotta saa sen osan sieltä kassavalmiiksi.AZP kirjoitti: ↑La Heinä 18, 2020 18:57Tämäpä. Jos ne kastelukannut ja puutarhatontut ottaa Motonetissä päähän niin kannattaa muistaa että pelkällä autonosakaupalla Motonettiä ei pienemmillä paikkakunnalla olisi lainkaan, eikä isoillakaan paikkakunnilla nykyisillä aukioloajoilla. Ne vihervehkeet palvelee siis epäsuorasti myös autoharrastajaa.