NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 3686
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55
Paikkakunta: Nokia

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Just tollanen ääni mut vain minuutin max kaks kylmänä. Jakopään ja vesipumpun iästä ei ole tietoa, mutta huoltokirjassa on merkintä niiden vaihdosta jobbarin hovipajalta. Eli heinäkuus kirjattu. Täytyyki tutkia nopsaa onko moniurapuolelta vai saako romun kiikuttaa takuukorjaukseen (olettaen et takuuta on jäljellä) :roll:
9-3 SC BioPower '08
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01

Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2599
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

JP_Vette kirjoitti:
Pe Helmi 21, 2020 10:26
Just tollanen ääni mut vain minuutin max kaks kylmänä. Jakopään ja vesipumpun iästä ei ole tietoa, mutta huoltokirjassa on merkintä niiden vaihdosta jobbarin hovipajalta. Eli heinäkuus kirjattu. Täytyyki tutkia nopsaa onko moniurapuolelta vai saako romun kiikuttaa takuukorjaukseen (olettaen et takuuta on jäljellä) :roll:
Joo siis sen pari minuuttia se itsellänikin piti ääntä kylmäkäynnistyksen jälkeen, sen jälkeen hiljeni lähes kokonaan, sellainen pieni "tsup tsup tsup" kuului lämpimänäkin jakopään puoleisesta rengaskotelosta kuunnellen..
Tomppa & Tesla Model S P85D -15 & BMW 535d GT -11 & Volvo V70 2.5T -04

JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 3686
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55
Paikkakunta: Nokia

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Ei oo jakopäästä ääni. Ihan uudelta kamat näyttää eli todnäk ei ole huollettu vain leimasimella.

Kuva

Kuva

Auto oli käynnis jakokoppa auki ja ei kuulu sieltä.

Tämmösellä tarkkuustyökalulla koitin kuunnella lähdettä

Kuva

Laturi se ei oo. Ohjaustehostinkaan tuskin. Moniurahihnan rullat lienee lähellä totuutta. Motonet myy pelkkää kiristintä 70 € eikä valikoimas ole ohjainrullaa. Autodocilta saa molemmat rullat postikuluineen 30 € eli sinne sit rahat. Ja jos ei korjaannu, niin on noiden kestovoideltujen laakerien uusiminen ihan tervettä joka tapaukses ennenkö jättää välille.
9-3 SC BioPower '08
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01

aero
-
Viestit: 6691
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja aero »

Käytitkö ilman apulaitehihnaa? Jos vikinä katoaa ilman sitä, niin syyllisen etsintä helpottuu osaltaan. Toisaalta, jos se on vanha ja osat on kolmekymppiä niin sama suoraan vaihtaa uuteen.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla

JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 3686
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55
Paikkakunta: Nokia

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

En käyttäny. Vaihdan joka tapaukses noi rullat ja en uskaltanu ottaa riskiä ilman hihnaa käytös, ettei se sit ole lopulta uransa verran sivus tms. Oon niin mukavuudenhalunen, etten jaksa rassata pihalla tuules kun halliinki pääsee tarvittaes. Ja kun samalla vaivalla sit ne rullakki vaihtuu eli turhaa työtä ei jaksa tehdä :D
9-3 SC BioPower '08
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01

JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 3686
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55
Paikkakunta: Nokia

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Just kun pääsin kehumasta huoletonta ajoa, niin tänään taas pyysi huoltaan auton.

OBD-kikkare kii ja koodit ulos. Minuutin googlailu, kymmenen sekunnin varmistus ja tos on lopputulos

Kuva

Eli ahtoputki halki, "tyyppivika". Ei toi kyllä huoltamalla korjaannu, rehtiä korjaamista vaatii :lol: Noh täytyy tilata osa niin saa taas ajaa auringonlaskuun.
9-3 SC BioPower '08
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01

JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 3686
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55
Paikkakunta: Nokia

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Melkein kuukauden kestiki saada ahtoletku ja viä vaihtaa se paikalleen. Silleen ei varmaan kiireellinen, mutta ymmärtääkseni ahtovuodolla rikkoo hiukkaspöntön ennen pitkää. Ja tietty moottorinki, jos polttoja on tiuhaan. Mutta onko täs pönttöä, sitä en tiä. Kertaakaa en ole polttoa havainnut :roll:

Yleensä rassaan autoja ilman ohjeita, mutta nyt oli pakko kattoa Youtubesta mallia. Eli ylhäältä pikaliitin naks ja alhaalta pois.

Kuva

Kuva

Ei se vajaas kuukaudes juurikaan suurentunut.

Kuva

Uus letku oli orkkis GM, makso 71 € eBayssä. Tarvikkeita olis saanu kolme ton hinnalla, mut jos tolla nyt pääsis toiset 339 tkm :D

Alapää oli tommosella jousiklemmarilla. Ehkä olis jo aika ostaa ne oikeat pihdit noille, oli vmäinen kolo Knipexeillä säätää...

Kuva

Kylmänä kitisevää ongelmaa lähdin ratkomaan moniurahihnan rullien kanssa. Myyntifiksaussessa on vaihdettu remmi, mutta ei kumpaakaan rullista. Motonet myy kyllä kiristintä rullan kera, mutta ei saa toista rullaa ei. No kapinoin ja ostin Autodocilta pelkät rullat ilman kiristintä.

Sisälokaria irrottaes oli kolmea eri kiinnikettä. Kolme piti rikkoa avatessa... Vähän muovit kärsi, mut ketä kiinnostaa?

Kuva

Ja siä ne rullat on.

Kuva

Kiristimen rulla vaikutti hyvältä, ohjainrullan laakeri jo helisi kun nyrkin sisällä ravisti... No molemmat uusiks ja lokariin kolme itseporautuvaa seuraavan rassaajan riesaksi.

Kuva

Etujarrujen liukutapit kumeineen tuli kans Motonetistä, mut en jaksanu viä vaihtaa. Takajarrut jo kitisee varotinpellillä plus levyt kans loppu. Akuuteimmat viat on nyt korjattu ja täytyy jarruja rassata viikon/parin päästä uudella ajalla.

Mitenkään toisen ketjun OG9-3:a haukkumatta, mut on se aika harppaus hypätä sen ratista tähän loppuunajettuun Inkkuun :lol: Toki tonnilla saa tonnin auton ja päikkyralliin soiva peli, en mä sillä. Mut NG9-5 olis kyl jees itelle tän Inkun perusteella 8)
9-3 SC BioPower '08
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01

JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 3686
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55
Paikkakunta: Nokia

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Jarruilta suoritettu. Eli nyt ei ole muita osia varastossa odottamassa asentajaansa kuin vaihdekepin nuppi. Ja sekin on eBayn halvin tarvike, joka tuntuu huonommalta mitä se valmiiksi rikkinäinen orkkis... Mut joku päivä.

Eilen siis asensin vihdoin ja viimein uudet liukutapit ja -kumit eteen. Niissä kun oli kumit rikki ja se kompensoitu överillä rasvamäärällä, jotta pääsisi talven yli. Ja pääsihän niillä :D Mutta nyt kiiltää!

Kuva

Takaa kuului vinkunaa, sitä tuttua ja turvallista jarrupalojen kulumisvaroitinta. Oletin sisempien palojen olevan loppu, mutta eivät olleet ei... Mutta muuten koko takapää oli sellanen, että palat sai hakata ruuvarin ja vasaran kans pois, levyt ihan loppu jne. Onneksi jarruosat on Motonetis samaa hintatasoa mitä Autodocis, niin ei tarvinnut itkeä kyyneliä, kun asenteli sittenkin koko osakasan paikalleen (126 €). Mä kun jo hieman henkisesti valmistauduin, että asennan vain palat ja palautan levyt :lol:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Homma sujui ruutiininomaisesti. Ei ollu paikat jumis ja työkalutkin löytyivät pienellä etsimisellä. Eli perustylsää perjantai-illan viettoa.

Meni 340 tkm sitten rikki. Eli 18 tkm melko tappavan tylsää arkea tämän kanssa takana. Tylsässä ei siis ole mitään vikaa, toivottavasti ei porsi tämän kommentin takia :mrgreen:

Keskikulutus on tankkauksista mitattuna 6,95 l/100km. Korjauksiin ja huoltoihin on mennyt rahaa 1997,87 € tuona aikana, josta renkaiden osuus on 747,70 €.

Auto maksoi 5300 € ja päälle rahoituskuluja ehkä 400 € (Svean alotuskulut oli jo n. 300 €). Eli vähän pyöristäen (ja rahotuskulut hihasta ravistaen) autoon on mennyt ilman polttoaineita, veroja ja vakuutuksia 7700 €. Mikä tämmösen 340 tkm tuupatun arvo nyt sitten on, en tiedä. Mutta sen tiedän, että ei vaihdeta, koska ei vain kannata. Pelkkää perushuoltoa tälle on tehty, mutta kyllä niistä vain sellainen summa kerääntyy, että autokuumeessa en toista kertaa XC90:n oppirahoja maksa.

Mut tuo edellisen kappaleen vaihtokuume juontaa juurensa siihen, että täähän ostettiin mammalomalla kauppakassiks, mutta tästä tulikin jokapäiväinen koko perheen työkalu. Ja nyt sillä kuljetaan myös töissä, kesällä ei kuljettu. Toki voihan tämä kulkea perushuolloilla 500 tkm tuolle puolen, en sitä epäile, mutta kyllä ykköskulkineena tän ikä lasketaan maksimissaan muutamassa vuodessa. Nykytahdilla kun 400 tkm menee rikki alle kahdessa vuodessa. Tosin Volvossahan oli myytäessä 469 tkm tms. mittarissa ilman suurempia murheita, niin kai tälläkin saman voisi päästä? Tulee pitkä topic vääränmerkkisen foorumille :D
9-3 SC BioPower '08
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01

JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 3686
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55
Paikkakunta: Nokia

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Taas oli tää aika vuodesta.

Kuva

Siinähän ei ole mitään yllättävää, mutta näissä Nexenin Winspikeissa oli.

Kuva


12 162 km tuli halpisnastoilla rullattua. Kaikis silmämääräsesti katottuna tasasen paljo pintaa, muutaman sekunnin vilkasulla kaikki nastat paikoillaan oikeassa asennossa ja mikä tärkeintä, koko talvena ei tullut fiilistä, että ajelee halpisrenkailla. Niinku ei tullu Astrassakaan. Noi siis makso 394,80 € töineen, kokona 215/60 R17.

Pikasella merkkirenkaiden selailuilla laatusetin hinta (koossa 225/55 R17) on päälle kuuden sadan. Nojoo, onko 200 € säästö vaivan väärti? En tiedä. Ei sillä korjaa autoa penkkaan ajon jälkeen, tai puuhun, tai minkään kolarin. Mutta ihan hyvät nuo Nexenitkin olivat. En siis epäile, etteikö testeissä olisi pohjasakkaa, mutta tälleen talven kokemuksella ei ne totaalisen surkeat ole. Ja sitten tiellä on paljon porukkaa, joka ajelee kymmenen vuotta vanhoilla merkkirenkailla...

Tähän saakka olen ollut vahvasti sillä kannalla, että etenki talvirenkaiden tulee olla kärkikastia, mutta kyllä viime talvi vähän herätti toisenlaiseen ajatusmalliin...

Tää auto on nyt viikon-pari ollut chättiautossa, mutta yllättäen soittoja ei ole tullut :D Hinta lienee väärä, mutta toisaalta vähän sellanen hupi-ilmotus se on. Ei siis mikään pakkomyynti. Astra meni sille tasolle, että sitä myytiin, mutta tästä on vain myynti-ilmotus.
9-3 SC BioPower '08
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01

Avatar
tsaarela
"Hölösuu"
Viestit: 2967
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:20
Paikkakunta: Oulu

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja tsaarela »

Piti varsin ruveta chättiautosta katsomaan. Alkaa ensimmäiset B-Inkut olla siinä budjetin rajoilla pikkuhiljaa.
9-3 SS 1,9 TTiD Linear -11, 9-3 Cabriolet SE -00
Peugeot 206 1,4 XR -02
#621
”Niitähän saa vaikka minkä värisinä, kunhan ne ovat mustia.”

JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 3686
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55
Paikkakunta: Nokia

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Päivän oppitunti kun tehdään itse ja säästetään. Eli se vaihdekepin nuppi, joka on odottanut asentajaansa jo puoli vuotta (ainaki).

Kuva

Keppihän lähtee ihan vain nyppäämällä, kuten myös peitelevy. Eli ei tarvi työkaluja. Palje taas on nippusiteellä kiinni nupissa.

Kuva

Kuva

Tuo nippuside oli "käännettynä" paikallaan ja muutenki tollanen siro ja ohkanen.

Kuva

Tilalle tietty meni laatikosta tollannen HD-mallinen, kun noita siroja ei ole tullut ostettua. Mutta sehän jää näkyviin kyhmynä :roll:

Kuva

Kuva

Monen moista sitte kokeilin, myös kahta lyhyttä siroa peräkkäin.

Kuva

Kunnes hokasin, että kepissä on kolot noille käännetyille. Ja kaks. Eli sihtaamalla kohdalleen menee hyvin!

Kuva

Saa luvan kelvata tämmöseen loppuunajettuun...

Kuva

Kuva

On se nätti 8)

Kuva

Kunnes... Se on niin kiinalainen kopio kuin olla ja voi. Pitää painaa tietys kulmas, et lukitusklipu menee pohjaan. Eli olis pitäny tilata orkkis eikä halvinta tarvikeromua Kiinasta :twisted:

No se halpuus oli myös osien toleransseis nähtävillä, eli tuo peitelätkä irtos vähän kuin itsestään.

Kuva

Ei sen sovitus ihan täysin kymppi ole, mutta kelpaa nyt tällä kertaa. Eli orkkiskeppi ja siihen hieman huonosti istuva päällinen, jota ei kyllä huomaa kuin itse seppä. Eli ei valittamista.

Kuva

Ja se oppitunti? En jaksanut viritellä kahdella nippusiteellä. Tän kans meni puoli tuntia jo hukkaan, ja pitäis nyt muistaa ostaa pitkiä ja kapeita nippusiteitä kaupasta viimeistelläkseni asennuksen. Fiksu olis heti jättäny ton huonosti toimivan tarvikkeen jättäny asentamatta ja kokeillu vaihtaa vain "verhoiluja" ristiin.

Muilta osin Inkku pelaa ja ei vieläkään morkkista. XC70 kelpais, mut ne on vähän €€€ sekä osto- että ylläpitokuluiltaan. Ja ei, ei ole yhtäkään soittoa Nettiauton ilmoituksesta tullut :lol: Kamuxilta soitettiin kyllä ja kyseltiin oonko tutustunut heidän vaihtoromuihin, mutta en laske sitä. Ja Kamux nyt on muutenkin vienyt mun luottamuksen pariin kertaan, eli se siitä joka tapaukses.

Hämeenlinnas olis 4x4 BiTurbo, mut tarttis ottaa pätkää sitä varte. Eli ei ehkä viä... Sit kun kolkista porsii jotain kallista :D
9-3 SC BioPower '08
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01

McStadey
"Hirsch"
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2015 11:59

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja McStadey »

JP_Vette kirjoitti:
Ma Touko 11, 2020 13:54

Hämeenlinnas olis 4x4 BiTurbo, mut tarttis ottaa pätkää sitä varte. Eli ei ehkä viä... Sit kun kolkista porsii jotain kallista :D
Sanoo mies joka on investoinut jo uuden mm. turbon, immun ja mukitelineen :lol:

Missä menee se porsimus maksimuksen raja :wink:

E:aluvanteet unohtui :mrgreen:
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004

Nyk: VW Touran 1.4TSI DSG MY16

JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 3686
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55
Paikkakunta: Nokia

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Turbo oli halpa, mutta työt makso kun kerrottiin, että ei kannata ajaa 150 km siirtoa isän hallille :roll: Eli periaattees halpa porsimus.

Immua ei edes lasketa, kun se makso reilu 60 €.

Mukiteline pistää silmään aina ajaes, esim takakaaret ei.

Vanteista maksoin kympin vähemmän mitä vanhoista sain Toris, eli ne oli silkkaa säästöä :lol: Renkaat saa sit siirrettyä seuraavaan raatoon eli sinänsä niitä "ei kannata laskea" kun jokases autos jotkut rinkulat tarttis olla.

Porsimus maximuksen rajaan en osaa vastata. Kai se riippuu mielialasta ja pankkitilin saldosta :roll:
9-3 SC BioPower '08
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01

Avatar
AZP
"Hanki elämä"
Viestit: 10554
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja AZP »

Ihmettelin Nettiautossa oudon alitehoisen Insignian myynti-ilmoitusta. Ei välttämättä paljoa vaikuta innokkaiden ostajaehdokkaiden soittojen frekvenssiin, mutta onkohan ilmoituksessa mennyt kilowatit ja hevoset sekaisin? :D

JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 3686
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55
Paikkakunta: Nokia

Re: NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

En oo edes kattonu. Chättiauto sen on laittanu rekisterinumeron mukaan... Täytyyki tsekata, kiitos vinkistä!
9-3 SC BioPower '08
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01

Vastaa Viestiin