Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Kyllä ja sain, jälleen yksi hyvä syy olla eroamatta
Edit. Ja ainahan voi valita.
Olen nyt mersulla ajanut sen verran, että pitänee kirjoitella kevyt kertomus kokemuksista lähitulevaisuudessa...
Edit. Ja ainahan voi valita.
Olen nyt mersulla ajanut sen verran, että pitänee kirjoitella kevyt kertomus kokemuksista lähitulevaisuudessa...
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Jos tuossa tilanteessa valitsee kuitenkin mersun, niin tarra on kyllä valheellinen
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Putputin vika taisi paikallistua lämmönvaihtimeen.
Mieletöntä tsäkää, että
Mieletöntä tsäkää, että
- Löysin tosi mukavan huoltojampan, jolla oli aikaa (on eläkkeellä ollut jo jonkin aikaa, mutta harrastelee
- Myyjäliike on ollut kovin asiallinen, vaikka vanha vene kyseessä
- Vaikka moottori on FNM, eli ei niin yleinen, sitä aikanaan maahantuoneelta ja edelleen huoltavalta firmalta löytyi hyllystä ei uusi, mutta uudenveroinen lämmönvaihdin
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Hiljaista on ollut arvon lukijat.
Nyt on sentään tapahtunut jotakin.
Vaimo tosiaan siirtyi leasing-autoilun pariin (=olen ajellut Mersulla enemmän kuin se) ja saimme vihdoin aktivoiduttua kunnolla Hynkyn myynnin kanssa.
Kaupat sovittiin paikallisen autoliikkeen kanssa toissapäivänä ja tänään palautin kiesin alla näkyvin kilometrein
Autoon tuli siis mittariin vajaa 52tkm 20 kuukauden ajalla, joista viimeiset neljä kuukautta auto lähinnä seisoi pihassa.
Laitoin auton nettiautoon sunnuntai-ehtoolla ja maanantaina laitoin neljään Hyundaita myyvään liikkeeseen ostotarjouspyynnöt ja tiistaina oli kaupat tehty. Hinta ylitti odotukset. Autosta tarjottiin eri liikkeistä 13, 14, 14.5, 14.6 ja 14.75ke.
Mulla oli pyynti 15.9ke ja henkisesti olimme varautuneet, että yksityiseltä autosta voisi saada ehkä 14.5-15.5ke ja liikkeestä 13-14ke, mutta toisin tosiaan kävi.
Nopealla laskulla auto tuli kaikkinensa maksamaan tuolla pitoajalla n. 12ke, joka sisältää rahoituskulut, arvonaleneman, polttoaineet, verot, vakuutukset sekä kolme määräaikaishuoltoa. Aika maltillinen kustannus, erittäin maltillinen. Ostajakandidaatit sanoivat, että tuollaisille on nyt kova kysyntä, koska komponenttipulan vuoksi uusia autoja ei saada tehtailta riittävästi.
No, nyt on autoasiat reilassa, kun ei ole enää kuin se tarpeellinen määrä, eli kolme autoa kahdelle kuskille
Jos ihmeitä ei tapahdu, niin seuraava peliliike on valita vaimolle minua miellyttävä uusi liisari n. vuoden päästä
Toki, jos taivaasta sataisi sattumalta rahaa, niin kyllähän edelleen vale-Citikan voisi vaihtaa MB ML 500- tai Bemarin X5 4.8 -malliin.
Nyt on sentään tapahtunut jotakin.
Vaimo tosiaan siirtyi leasing-autoilun pariin (=olen ajellut Mersulla enemmän kuin se) ja saimme vihdoin aktivoiduttua kunnolla Hynkyn myynnin kanssa.
Kaupat sovittiin paikallisen autoliikkeen kanssa toissapäivänä ja tänään palautin kiesin alla näkyvin kilometrein
Autoon tuli siis mittariin vajaa 52tkm 20 kuukauden ajalla, joista viimeiset neljä kuukautta auto lähinnä seisoi pihassa.
Laitoin auton nettiautoon sunnuntai-ehtoolla ja maanantaina laitoin neljään Hyundaita myyvään liikkeeseen ostotarjouspyynnöt ja tiistaina oli kaupat tehty. Hinta ylitti odotukset. Autosta tarjottiin eri liikkeistä 13, 14, 14.5, 14.6 ja 14.75ke.
Mulla oli pyynti 15.9ke ja henkisesti olimme varautuneet, että yksityiseltä autosta voisi saada ehkä 14.5-15.5ke ja liikkeestä 13-14ke, mutta toisin tosiaan kävi.
Nopealla laskulla auto tuli kaikkinensa maksamaan tuolla pitoajalla n. 12ke, joka sisältää rahoituskulut, arvonaleneman, polttoaineet, verot, vakuutukset sekä kolme määräaikaishuoltoa. Aika maltillinen kustannus, erittäin maltillinen. Ostajakandidaatit sanoivat, että tuollaisille on nyt kova kysyntä, koska komponenttipulan vuoksi uusia autoja ei saada tehtailta riittävästi.
No, nyt on autoasiat reilassa, kun ei ole enää kuin se tarpeellinen määrä, eli kolme autoa kahdelle kuskille
Jos ihmeitä ei tapahdu, niin seuraava peliliike on valita vaimolle minua miellyttävä uusi liisari n. vuoden päästä
Toki, jos taivaasta sataisi sattumalta rahaa, niin kyllähän edelleen vale-Citikan voisi vaihtaa MB ML 500- tai Bemarin X5 4.8 -malliin.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
12000 € / 20 kk = 600 €/kk tuli taas kerran todistettua autoilun kuluista, vaikka nyrkkisääntönä oonki pitäny 500 €/kk
Tuttu sai puoli vuotta myöhäs toimitetun töpseli-Volkkarinsa juuri. Se komponenttipula... Ja jos nyt tilais, niin kuulemma vuoden päästä sais
Tuttu sai puoli vuotta myöhäs toimitetun töpseli-Volkkarinsa juuri. Se komponenttipula... Ja jos nyt tilais, niin kuulemma vuoden päästä sais
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
^uuden Audin jos nyt tilaat ja haluat vetokoukun, niin arvio on kuulemma 18kk, eikä siihenkään tehdas tai myyjä sitoudu. Ilman koukkua voi vajaassa vuodessa saada. Mallikohtaisia eroja toki voi olla, mutta ainakin Q7:ssa näin.
Briteissä sama tilanne tietenkin ja siellä ongelmana se, että jälleenmyyjät ei sitoudu enää ottamaan vanhaa autoa vaihdossa, kun ei yhtään tiedä koska se uusi auto tulee, jolloin ei myöskään yhtään tiedä koska ja missä kunnossa se vaihdokki sitten tulee. Toki Briteissä on muutenkin hommat aika sekaisin, kun ei meinaa pubista kaljaakaan enää saada. Mutta toisin kuin suomalaiset Auditilaustensa kanssa, britit voi hieman katsoa peiliinkin omien tyhjien hyllyjensä kanssa.
Briteissä sama tilanne tietenkin ja siellä ongelmana se, että jälleenmyyjät ei sitoudu enää ottamaan vanhaa autoa vaihdossa, kun ei yhtään tiedä koska se uusi auto tulee, jolloin ei myöskään yhtään tiedä koska ja missä kunnossa se vaihdokki sitten tulee. Toki Briteissä on muutenkin hommat aika sekaisin, kun ei meinaa pubista kaljaakaan enää saada. Mutta toisin kuin suomalaiset Auditilaustensa kanssa, britit voi hieman katsoa peiliinkin omien tyhjien hyllyjensä kanssa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Nyt on tosiaan aika myydä ja suoralla kaupalla. Sain omastani 26tkm ajetusta 100eur vajaa sen minkä se olisi uutena ilman vaihtoautoa maksanut. (Budjettimallin talvipyörät puuttuu laskusta)
Arvonalenema (josta täällä niin aina huudellaan) 0.4% 10kk (+talvipyörät)
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
^Sirupula tai ei, mutta on tää maailma sekasin jos vanhasta romusta maksetaan uuden hinta Toisaalta kiinteistöpuolellahan tuo on ollu oletus jo vuosikymmenet...
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Nouseva trendi sijoittamisessa lieneekin yksityisliisarin jälleenmyynti
Nimim. 45-vuotiaana eläkkeelle.
Nimim. 45-vuotiaana eläkkeelle.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Uutta maata (huomaa välilyönti) valmistetaan niin pirun vähän, että vanhakin pitää hintansa.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Eikös kiinteistövälittäjän slogan ole "älkää surko, me välitämme"
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Tullut näemmä Hynkky myyntiin. Jännä nähdä miten liikahtaa 17.5ke pyynnillä.
Olis varmaan pitänyt sanoa, että kun maksavat 100e lisää, niin voivat käyttää mun omia myyntikuvia
https://m.nettiauto.com/hyundai/i20/124 ... 5&vifNav=Y
vs.
https://m.nettiauto.com/en/hyundai/i20/12423275
Mutta Mersusta. Nyt on tosiaan tullut ajeltua autolla sen verran, n. 5000km, että voisi antaa vähän arviota.
Aivan ensimmäiseksi on sanottava se, että auto on varsin kohtuuhintainen ja ns. naapurikateusindeksi on kovaa luokkaa. Rahalle siis saa vastinetta. Kyseinen yksilö on lähes karvalakki, vähän laajempi av-järjestelmä on ja paremmat jakkarat. Auton listahinta lienee n. 39ke ja tossa sitten parilla tonnilla varustetta. Jos ikipäivänä ostaisin noin kalliin auton, niin tuohon voisi jopa päätyä. Toisaalta, katselin tänään vähän mm. Cupra Formentor
VZ 2,0 TSI 228 4Drive DSG -mallia. Voisi olla ihan mukava laite.
Laitteessa taitaa olla markkinoiden pienin ilmanvastus ja varmaan se osaltaan selittää kulutusta. Sekalaisessa ajossa kulutus on. 4.2l/100km.
Sisätilat
Auto on kohtuullisen tilava sisältä ollakseen tuollainen neliovinen coupe. Olen 185cm pitkä, ajoasentoni varsin ryhdikäs, niin omilla säädöillä samankokoinen mahtuisi taakse istumaan. Katto ei myöskään takana yllättäen osu päähän. Vertailun vuoksi, A-sarjan sedanissa en mahdu istumaan muuten kuin leuka rinnassa, kuvaannollisesti ja kirjaimellisesti.
Vaikka auto on lähes karvalakki, niin sisusta on varsin tyylikäs ja laatuvaikutelma premium.
Kaupunkiajo
Autohan on reilu 4.6m pitkä, mutta erittäin ketterän oloinen. Kun vaino vääryydellä ja viekkaudella Mersunsa minulta riisti, olen tässä pari päivää ajanut vale-Citikalla ja vaikka ulkomitat ovat yhteneväiset ja Citikka luokassaan ketterä, niin onhan se ero aivan jäätävä.
Kaupunkiajossa 7-vaihteinen loota toimii mukavasti yhteen tuon melko vitsikkään 1.5 litraisen puolimoottorin kanssa. Auto ei myöskään tunnu kuluttavan kaupungissakaan ns. mitään, vaikka minkäänsorttista sähköistä avustusta ei ole.
Ohjaus on sopivan tunnokas eikä liian tehostettu. Alusta toimii tasaisella ja kuoppaisella ja kaikella siltä väliltä todella mukavasti. Kaupunkiajossa laite on hyvin äänetön eikä nitinöitä tai kolinoita ole läsnä.
Auton keulan ja perän hahmottaminen on todella hankalaa (olen siinä jostain syystä erityisen huonokin vielä), mutta tutkat joka suuntaan ja peruutuskamera pelastavat tässä.
Maantieajo
Hieman yllättäen auto ei ole mikään erityisen hyvä maantiellä. Ei se ole missään nimessä huonokaan, mutta jotenkin se on hieman levottoman oloinen. Toisaalta uraherkkyttä ei ole nimeksikään. Alusta kyllä toimii ja on todella mukava, mutta jotain pientä suuntavakavuudessa on. Myös maantiellä ohjaus on mukava.
Melua laitteessa ei ole mitenkään älyttömästi, mm. rengasmelu on maltillinen, josko se sitten korostaa tuulen tuiverrusta,
Mutta sitten. Miten noin paska koodaus on voitu tehdä automaattivaihteistoon? Riippumatta jostain helvetin dynamic delectin comfort- yms. eco-moodeista, auto ei käytä lainkaan vääntöä. Vakkari päällä pienessä ylämäessä 60kmh nopeudessa laatikko saattaa vaihtaa vitoselta kolmoselle. Ja kaamea meteli moottorista jne. Ja samaa se paska tekee kovemmillakin nopeuksilla. Jos nostan vakkarilla nopeuden vaikkapa kasikympistä sataseen vakkarin kahdella napsautuksella, niin se perkele vaihtaa seiskalta vitosella tai jopa neloselle. v**tu mitä paskaa. Pitäisi vähän lontooksi googletella, että onko tossa joku bitti jumissa vai onko se oikeasti noin helvetin huono.
Tätä kirjoittaessani meni niin tunteisiin, etten pysty kaistavahdista kirjoittamaan enää mitään.
Se hyvä puoli sentään vakkarissa on, että se osaa jarruttaa esim. alamäissä. Käyttääkin ihan jarruja.
Sähköosasto
Valot on suht ok ledit. Kantamaa voisi ehkä olla sekä lyhyissä, että pitkissä vähän lisempää, mutta ihan ok.
Sen sijaan peruutusvalot ovat aivan käsittämättömän hyvät. Pilkkopimeässäkin ne valaisee taakse niin hyvin, että peruutuskameran kuva on täysin kelpo.
Av-osasto on ihan ok. Jostain syystä en ole saanut Android Autoa vielä toimimaan, ehkä sitä ei tossa sitten olekaan, mutta stessejen soundi on ihan ok. Handsfree kuuluu toiselle osapuolelle ennenkuulemattoman hyvin, kuin vaimo sylissä istuisi.
Olis varmaan pitänyt sanoa, että kun maksavat 100e lisää, niin voivat käyttää mun omia myyntikuvia
https://m.nettiauto.com/hyundai/i20/124 ... 5&vifNav=Y
vs.
https://m.nettiauto.com/en/hyundai/i20/12423275
Mutta Mersusta. Nyt on tosiaan tullut ajeltua autolla sen verran, n. 5000km, että voisi antaa vähän arviota.
Aivan ensimmäiseksi on sanottava se, että auto on varsin kohtuuhintainen ja ns. naapurikateusindeksi on kovaa luokkaa. Rahalle siis saa vastinetta. Kyseinen yksilö on lähes karvalakki, vähän laajempi av-järjestelmä on ja paremmat jakkarat. Auton listahinta lienee n. 39ke ja tossa sitten parilla tonnilla varustetta. Jos ikipäivänä ostaisin noin kalliin auton, niin tuohon voisi jopa päätyä. Toisaalta, katselin tänään vähän mm. Cupra Formentor
VZ 2,0 TSI 228 4Drive DSG -mallia. Voisi olla ihan mukava laite.
Laitteessa taitaa olla markkinoiden pienin ilmanvastus ja varmaan se osaltaan selittää kulutusta. Sekalaisessa ajossa kulutus on. 4.2l/100km.
Sisätilat
Auto on kohtuullisen tilava sisältä ollakseen tuollainen neliovinen coupe. Olen 185cm pitkä, ajoasentoni varsin ryhdikäs, niin omilla säädöillä samankokoinen mahtuisi taakse istumaan. Katto ei myöskään takana yllättäen osu päähän. Vertailun vuoksi, A-sarjan sedanissa en mahdu istumaan muuten kuin leuka rinnassa, kuvaannollisesti ja kirjaimellisesti.
Vaikka auto on lähes karvalakki, niin sisusta on varsin tyylikäs ja laatuvaikutelma premium.
Kaupunkiajo
Autohan on reilu 4.6m pitkä, mutta erittäin ketterän oloinen. Kun vaino vääryydellä ja viekkaudella Mersunsa minulta riisti, olen tässä pari päivää ajanut vale-Citikalla ja vaikka ulkomitat ovat yhteneväiset ja Citikka luokassaan ketterä, niin onhan se ero aivan jäätävä.
Kaupunkiajossa 7-vaihteinen loota toimii mukavasti yhteen tuon melko vitsikkään 1.5 litraisen puolimoottorin kanssa. Auto ei myöskään tunnu kuluttavan kaupungissakaan ns. mitään, vaikka minkäänsorttista sähköistä avustusta ei ole.
Ohjaus on sopivan tunnokas eikä liian tehostettu. Alusta toimii tasaisella ja kuoppaisella ja kaikella siltä väliltä todella mukavasti. Kaupunkiajossa laite on hyvin äänetön eikä nitinöitä tai kolinoita ole läsnä.
Auton keulan ja perän hahmottaminen on todella hankalaa (olen siinä jostain syystä erityisen huonokin vielä), mutta tutkat joka suuntaan ja peruutuskamera pelastavat tässä.
Maantieajo
Hieman yllättäen auto ei ole mikään erityisen hyvä maantiellä. Ei se ole missään nimessä huonokaan, mutta jotenkin se on hieman levottoman oloinen. Toisaalta uraherkkyttä ei ole nimeksikään. Alusta kyllä toimii ja on todella mukava, mutta jotain pientä suuntavakavuudessa on. Myös maantiellä ohjaus on mukava.
Melua laitteessa ei ole mitenkään älyttömästi, mm. rengasmelu on maltillinen, josko se sitten korostaa tuulen tuiverrusta,
Mutta sitten. Miten noin paska koodaus on voitu tehdä automaattivaihteistoon? Riippumatta jostain helvetin dynamic delectin comfort- yms. eco-moodeista, auto ei käytä lainkaan vääntöä. Vakkari päällä pienessä ylämäessä 60kmh nopeudessa laatikko saattaa vaihtaa vitoselta kolmoselle. Ja kaamea meteli moottorista jne. Ja samaa se paska tekee kovemmillakin nopeuksilla. Jos nostan vakkarilla nopeuden vaikkapa kasikympistä sataseen vakkarin kahdella napsautuksella, niin se perkele vaihtaa seiskalta vitosella tai jopa neloselle. v**tu mitä paskaa. Pitäisi vähän lontooksi googletella, että onko tossa joku bitti jumissa vai onko se oikeasti noin helvetin huono.
Tätä kirjoittaessani meni niin tunteisiin, etten pysty kaistavahdista kirjoittamaan enää mitään.
Se hyvä puoli sentään vakkarissa on, että se osaa jarruttaa esim. alamäissä. Käyttääkin ihan jarruja.
Sähköosasto
Valot on suht ok ledit. Kantamaa voisi ehkä olla sekä lyhyissä, että pitkissä vähän lisempää, mutta ihan ok.
Sen sijaan peruutusvalot ovat aivan käsittämättömän hyvät. Pilkkopimeässäkin ne valaisee taakse niin hyvin, että peruutuskameran kuva on täysin kelpo.
Av-osasto on ihan ok. Jostain syystä en ole saanut Android Autoa vielä toimimaan, ehkä sitä ei tossa sitten olekaan, mutta stessejen soundi on ihan ok. Handsfree kuuluu toiselle osapuolelle ennenkuulemattoman hyvin, kuin vaimo sylissä istuisi.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Oisko tuohon vaihteiston käytökseen syynä ihan vaan vanha ja perinteinen alaväännön puute? Teho pitää hakea kierroksilla, kun vääntö ei riitä. Asiassa tuskin ainakaan auttaa nykyautojen isot vaihdemäärät, jolloin tietokone tietää että tähän kuskin antamaan kiihdytystehtävään löytyy parempikin vaihde kuin se isoin.
Perinteisestihän automaatti on hirveä laitos vaparinelosen perässä, eikä 1,5-litrainen ahdettunakaan välttämättä raskaassa autossa ole se paras valinta tomaatin kanssa.
Perinteisestihän automaatti on hirveä laitos vaparinelosen perässä, eikä 1,5-litrainen ahdettunakaan välttämättä raskaassa autossa ole se paras valinta tomaatin kanssa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Voi se noinkin olla, mutta jos maltillisesti kaasua painamalla pitää nopeutta yllä tai kiihdyttää, niin ei se silloin noin laukalle lähde.
Ja oli miten oli, en olisi uskonut, että tuollaista paskaa saatetaan markkinoille minkään valmistajan toimesta, Mersusta puhumattakaan.
Ja oli miten oli, en olisi uskonut, että tuollaista paskaa saatetaan markkinoille minkään valmistajan toimesta, Mersusta puhumattakaan.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Oliko toi siis diiseli? Millasia kierroksia se pitelee koneessa sellasessa lepposassa kruisailuvauhdissa tasasella maalla?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K