Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
aero
-
Viestit: 8651
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo

Viesti Kirjoittaja aero »

2.polvi kirjoitti:
Ma Joulu 19, 2022 20:39
E39 11,20m
Täytyy muistaa, että E39:n kohdalla tuo lukema on se nössöversio, jossa luistaa kytkin tai momentinmuunnin. Se pyörähtää pienemmässä tilassa, kun luiston siirtää rohkeesti renkaille :D
2.polvi kirjoitti:
Ma Joulu 19, 2022 22:33
Juu siis, ei siellä kylmä tule, lämpenee kyllä oikein hyvin ja nopeasti, mutta sen suojaverhon yksi lisäetu on tuo, vaikuttaa myös minusta takasivulasien auki pysymiseen.
Ruotsinraudan lämmityslaitteen kanssa laskisin edun varmaan ennemmin niin päin, että konttitila lämpiää inasen hitaammin, mikä on etu esmes ruokakauppasaaliin kanssa.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5169
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo

Viesti Kirjoittaja Risto »

aero kirjoitti:
Ti Joulu 20, 2022 07:34
Ruotsinraudan
Eikös noista valtaosa tehty Belgiassa?
Scraab
"Ruisku"
Viestit: 120
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2018 13:03

Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo

Viesti Kirjoittaja Scraab »

Risto kirjoitti:
Ti Joulu 20, 2022 10:07
aero kirjoitti:
Ti Joulu 20, 2022 07:34
Ruotsinraudan
Eikös noista valtaosa tehty Belgiassa?
En ehkä sanoisi "valtaosa". Oma S70, kuten ainakin huomattava osa T5 ja R malleista, on valmistettu Göteborgissa. Autoja koottiin myös Gentissä ja Halifaxissa, Gentin linjoilla oli pääosin uutta S/V40 sarjaa noihin aikoihin. V70 valmistettiin ilmeisesti jo uudella linjalla Torslandassa, kokoonpanoa myös Gentissä, Halifaxissa ja taisi Thaimaassakin olla joku kokoonpanotehdas.

Euroopan valmistuksesta joku noihin aikoihin totesi: "Sama, missä maassa se jugoslaavi näitä kokoon parsii". Ajat ovat muuttuneet, uudet tulijat eivät tahdo viihtyä kokoonpanolinjoilla.

Kun S90 mallin valmistus alkoi Kiinassa, laadun kerrottiin ylittäneen ruotsalaisverion. Harmittavasti omani on sekin valmistettu Ruotsissa 8O
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13166
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo

Viesti Kirjoittaja AZP »

2.polvi kirjoitti:
Ma Joulu 12, 2022 19:42
Mazda CX-60
Henkka #2283 kirjoitti:
Ti Joulu 13, 2022 21:10
TM ois poikaa totta.
Ai tämmönen vai:

https://tekniikanmaailma.fi/lehti/1a-20 ... 7ffbf581-4
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
2.polvi
"Hölösuu"
Viestit: 1793
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 23:22

Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo

Viesti Kirjoittaja 2.polvi »

AZP kirjoitti:
Ke Joulu 21, 2022 11:51
2.polvi kirjoitti:
Ma Joulu 12, 2022 19:42
Mazda CX-60
Henkka #2283 kirjoitti:
Ti Joulu 13, 2022 21:10
TM ois poikaa totta.
Ai tämmönen vai:

https://tekniikanmaailma.fi/lehti/1a-20 ... 7ffbf581-4
Jep, tuli jo tässä sairastuvalla luettua. Edelleen nitkuttavat vaihteiston kulmikkuudesta. Jännä nähdä sitten joskus maaliskuussa omakohtaisesti, että miten asia on, mutta veikkaan, että kulmikkuutta on koeajajien oikeassa nilkassa enemmän kuin vaihteistossa.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, Toyota Yaris 1.5 Hybrid Active -23, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2831
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

AZP kirjoitti:
Ke Joulu 21, 2022 11:51
2.polvi kirjoitti:
Ma Joulu 12, 2022 19:42
Mazda CX-60
Henkka #2283 kirjoitti:
Ti Joulu 13, 2022 21:10
TM ois poikaa totta.
Ai tämmönen vai:

https://tekniikanmaailma.fi/lehti/1a-20 ... 7ffbf581-4
Kyllä TM on aina TM :saab:

Vähän ehkä jännä, että ajettavuudesta tuli loppuyhteenvedossa miinus. No, olihan siitä useampia alahuomioita.

Ehkä olisi enemmän voitu fiilistellä kimonokankaista, käsityöstä ym. Oon varmaan ihan pihalla, kun autoilussa on tämmöisetkin alkaneet kiinnostamaan... Itse toki näen sen enemmän jatkumona sille, kun joskus ysärinä oli kova juttu, kun Saabin ohjaamossa oli verhoillut A-pilarit ja jossain riisikupissa ei. Kehitys menee eteenpäin.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
2.polvi
"Hölösuu"
Viestit: 1793
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 23:22

Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo

Viesti Kirjoittaja 2.polvi »

Henkka #2283 kirjoitti:
Ke Joulu 21, 2022 21:09
Kyllä TM on aina TM :saab:

Vähän ehkä jännä, että ajettavuudesta tuli loppuyhteenvedossa miinus. No, olihan siitä useampia alahuomioita.

Ehkä olisi enemmän voitu fiilistellä kimonokankaista, käsityöstä ym. Oon varmaan ihan pihalla, kun autoilussa on tämmöisetkin alkaneet kiinnostamaan... Itse toki näen sen enemmän jatkumona sille, kun joskus ysärinä oli kova juttu, kun Saabin ohjaamossa oli verhoillut A-pilarit ja jossain riisikupissa ei. Kehitys menee eteenpäin.
Joo, yllättävän kovaa kritiikkiä kyllä. Harmi, ettei Mazda kerennyt kevään katumaasturivertailuun, jossa oli mukana X3:sta lukuunottamatta ns. premium-osaston verrokit. Senhän voitti muuten XC60.

Mazdahan on kympin halvempi kuin noi muut ja ero vain kasvaa, jos varustelua ruksii. Ja vakiona Suomen markkinoiden aloitusmallissa exclusivessa on tavaraa, esim. Hud ja 20" fillarit, joihin saa laittaa muissa ekstrarahaa pöytään. Esim. X3 tulee perusvarusteilla 17" vanteilla, joka on jo lähes vitsikästä.

Ei siis ihme, että syksyllä nostivat Mazdan hintoja parilla tonnilla, kun ne vissiin viedään aivan käsistä. Me (lue vaimo) tilattiin viimeisenä päivänä ennen hintojen nousua. Ihan hyvää palvelua kyllä, muistaakseni soittivat erikseen jonain perjantaina, että kannattaa lopetella harkinta viimeistään maanantaina :D
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, Toyota Yaris 1.5 Hybrid Active -23, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2831
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

Muutaman kappaleen perusteella, mitä maksutta pääsee lukemaan, vaikuttaa positiivisemmalta: https://tekniikanmaailma.fi/lehti/10a-2 ... n-seuraan/

Noissa varustelujuttujen lähtökohtaisessa nuukuudessa saksalaiset tuntuvat pitävän perinteensä. Siinä missä esim. Polestarit ja korealaiset sähköt ovat lähtöjään jo lähes kaikilla lisillä, mm. Mersuissa puuttuu vielä ihan perusjuttuja. Näinhän on aina ennenkin ollut.

Ja hyvin on tuossa Mazdassakin tavaraa. Hintaakin oli selkeästi vara nostaa :idea:
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
aero
-
Viestit: 8651
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo

Viesti Kirjoittaja aero »

2.polvi kirjoitti:
Ke Joulu 21, 2022 21:48
Mazdahan on kympin halvempi kuin noi muut ja ero vain kasvaa, jos varustelua ruksii. Ja vakiona Suomen markkinoiden aloitusmallissa exclusivessa on tavaraa, esim. Hud ja 20" fillarit, joihin saa laittaa muissa ekstrarahaa pöytään. Esim. X3 tulee perusvarusteilla 17" vanteilla, joka on jo lähes vitsikästä.
En muuten yhtään ihmettele, jos tuo on valttikortti Bemarille. Tässä maassa perinteisesti aika moni autonostaja on kuitenkin arvostanut pienempää vannetta ja korkeampaa rengasta.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
2.polvi
"Hölösuu"
Viestit: 1793
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 23:22

Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo

Viesti Kirjoittaja 2.polvi »

Alla halvimman varustetason kaikki varusteet. Boldasin (ulkomuistista) sellaiset olennaiset, joista voi joutua premiumeissa maksamaan lisähintaa. On tietysti makuasia, että mitä mitenkin arvottaa. Lisävarusteita rouvan kiesiin ei tule kuin se iiiihana punainen Soul red crystal ja vetokoukku. Adaptiivinen vakkari olisi ollut kiva, mutta se oli osana parin tonnin pakettia ja jossain piti pitää rajaa, että mihin asti huumori riittää työnantajallaan.

EXCLUSIVE-LINE

Vakiovarusteet

Ulkonäkö

20” Silver Alumiinivanteet (235/50R20)
LED-ajovalot pesureilla
Kodo Suuntavilkku
LED päiväajovalot
Korinväriset sivupeilien kuoret
LED-takavalot
Musta etusäleikkö
Mustat ikkunalistat
Kattospoileri
Sähkösäätöiset, automaattisesti taittuvat ja lämmitetyt sivupeilit
Takalasiin integroitu antenni
Tuulilasinpyyhkimiin integroidut pesunesteen suuttimet
Automaattinen ajovalojen kytkentä

Sisätilat

Istuimien kangasverhoilu
Kuljettajan istuimen 8-suuntainen säätö
Matkustajan istuimen 6-suuntainen säätö (ei kallistus)
12,3” Mazda Connect Multimediajärjestelmä
Sähkötoimiset ikkunat edessä ja takana
Nahkaverhoiltu monitoimiohjauspyörä ja vaihdekepin nuppi
Tavaratilan laajennus takaistuimia taittamalla 40/20/40 –suhteessa
Automaattinen kaksivyöhykkeinen ilmastointi
HMI-Multimediaohjain
Keskikyynärnoja edessä
Moottorin Start/Stop –käynnistyspainike
12,3" Digitaalinen mittaristo
Avaimeton kulku & käynnistys (Smart Keyless Entry)
LED -sisätilan valaistus
Vakionopeudensäädin
Ohjauspyörän vaihteenvalitsimet
Sähköinen käsijarru (EPB) ja automaattinen paikallaanpitoavustin (Auto hold)
Tuulilasinpyyhkimien sadetunnistin
Mi-Drive Ajotilan valitsin
Head Up Display - tuulilasin heijastusnäyttö
Jalkatilan valaistus edessä
Valaistu hansikaslokero
Tuulilasinpyyhkimien sulatustoiminto
Lämmitettävä ohjauspyörä
Lämmitettävät etuistuimet
Hybrid

Enimmäissyöttöteho 7,2kw (2-vaihe)
Ilmastointilaitteen käynnistys etänä (lämmitys/viilennys)
Mode2 Type 2 latauskaapeli 220V latausta varten
Mode3 Type 2 latauskaapeli latausasemasta lataamista varten

Turvallisuus

Mäkilähtöavustin (HLA)
Dynaaminen ajonvakautusjärjestelmä (DSC) ja G-Vectoring Control -järjestelmä
10 turvatyynyä (ml.polviturvatyyny)
Rengaspaineiden tarkkailujärjestelmä (TPMS)
Älykäs kaupunkijarrutusavustin (SCBS) jalankulkijoiden tunnistuksella (AEB)
Katvealueen valvontajärjestelmä (BSM) ja Risteävän liikenteen varoitusjärjestelmä peruuttaessa (RCTA)
Kuljettajan vireystilan tarkkailujärjestelmä (DAA)
Liikennemerkkien tunnistusjärjestelmä (TSR)
Kaistavaroitin (LDWS) ja Kaistallapitoavustin (LKA)
Älykäs jarrutusavustin (SBS)
Pysäköintitutkat edessä ja takana
Peruutuskamera takana
Nopeus- ja etäisyysvaroitin (DSA)
Automaattinen E-Call Hätäviestipalvelu
Integroitu navigaattori

Viihde

2 x USB pistoketta edessä ja takana, 2 x 12V virtapistoke, edessä ja tavaratilassa
Bluetooth
Langaton Apple Carplay® & Android Auto™
AM / FM / DAB Radio ja 8 Kaiuttimen audiojärjestelmä
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, Toyota Yaris 1.5 Hybrid Active -23, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
2.polvi
"Hölösuu"
Viestit: 1793
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 23:22

Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo

Viesti Kirjoittaja 2.polvi »

aero kirjoitti:
Ke Joulu 21, 2022 22:48
2.polvi kirjoitti:
Ke Joulu 21, 2022 21:48
Mazdahan on kympin halvempi kuin noi muut ja ero vain kasvaa, jos varustelua ruksii. Ja vakiona Suomen markkinoiden aloitusmallissa exclusivessa on tavaraa, esim. Hud ja 20" fillarit, joihin saa laittaa muissa ekstrarahaa pöytään. Esim. X3 tulee perusvarusteilla 17" vanteilla, joka on jo lähes vitsikästä.
En muuten yhtään ihmettele, jos tuo on valttikortti Bemarille. Tässä maassa perinteisesti aika moni autonostaja on kuitenkin arvostanut pienempää vannetta ja korkeampaa rengasta.
Voi se olla noinkin, mutta 17" on mielestäni liian vähän tuon kokoiseen autoon. Näyttää jo vähän hassulta. Mazdan 20" taas on jo liioittelua. 18"-19" olisi minusta sellainen järkivaihtoehto tuossa luokassa. Riippuu tietysti muotoilusta ja maustakin, mutta Mazdassa 20" oli ihan luontevan näköinen. Ykköskopan GLC:ssä ne näyttävät taas jo liian isoilta, IMHO.

Omaan makuun esim. NG93 17" on just passeli, 18" menee, mutta ei tuo mitään lisää ja 19" on överi.

T. Pussihousu vm. 77 :lol:
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, Toyota Yaris 1.5 Hybrid Active -23, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Avatar
torque
"Hölösuu"
Viestit: 2076
Liittynyt: La Loka 01, 2005 10:30
Paikkakunta: Esbo

Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo

Viesti Kirjoittaja torque »

Ja vakiona Suomen markkinoiden aloitusmallissa exclusivessa on tavaraa, esim. Hud ja 20" fillarit, joihin saa laittaa muissa ekstrarahaa pöytään.
siinhän jotkut noilla 20" kiekoilla bilettää tovi, vaan onhan se hieman turhaa touhua vrt kun auto voi hieman pienemmillä vanteilla&kumeilla hyvin liikkua. Ja kuka innostuu sitä HUDia vilkaisemaan. Suomen vaihtelevissa säisssä taida olla ei kovin käytännöllinen, IMO. kyllä sitä og dashboard design pitäisi tehdä niin ettei kuljettjan tarvii mitään ihmetellä ajossa(ja ei mennä siihen älykännykkä ropfriliin).
Viimeksi muokannut torque, Ke Joulu 21, 2022 23:34. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
aero
-
Viestit: 8651
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo

Viesti Kirjoittaja aero »

2.polvi kirjoitti:
Ke Joulu 21, 2022 23:06
Voi se olla noinkin, mutta 17" on mielestäni liian vähän tuon kokoiseen autoon. Näyttää jo vähän hassulta. Mazdan 20" taas on jo liioittelua. 18"-19" olisi minusta sellainen järkivaihtoehto tuossa luokassa. Riippuu tietysti muotoilusta ja maustakin, mutta Mazdassa 20" oli ihan luontevan näköinen. Ykköskopan GLC:ssä ne näyttävät taas jo liian isoilta, IMHO.
Joo, ei 17" ainakaan mitenkään liian iso ole. mutta luulen että se on nimenomaan hinnat alkaen -kokona aika toimiva tässä maassa. Se tuuma tai kaks lisää ei ihan kauheita maksane ja sillä saa lisämyyntiä, mutta paatuneimpien pussihousujen on helppo ottaa se pikkupyörä, joka oletuksena kyytiin työnnetään. Etenkin kun myydään liisareita ja firma-autoja, joissa rengaskulut kiinnostaa ihan jotakuta muuta kuin niiden renkaiden kuluttajaa, niin pienivanteinen (eli yleensä edullisempi) aloituskoko on helposti myyntivaltti.

Itte kanssa haikailen Alfaan 18" vanteita - 17" toimii, mutta on vähän pieni, sitten taas 19" on ihan liian iso omaan silmääni.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
2.polvi
"Hölösuu"
Viestit: 1793
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 23:22

Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo

Viesti Kirjoittaja 2.polvi »

torque kirjoitti:
Ke Joulu 21, 2022 23:16
Ja vakiona Suomen markkinoiden aloitusmallissa exclusivessa on tavaraa, esim. Hud ja 20" fillarit, joihin saa laittaa muissa ekstrarahaa pöytään.
siinhän jotkut noilla kiekoilla bailaa tovi, vaan onhan se hieman turhaa touhua vrt kun auto voi hieman pienemmillä vanteilla&kumeilla liikkua. Ja kuka innostuu sitä HUDia vilkaisemaan. Suomen vaihtelivissa säisssä taida olla ei kovin käytännöllinen, IMO. kyllä sitä og dashboard design pitäisi tehdä niin ettei kuljettjan tarvii mitään ihmetellä ajossa(ja ei mennä siihen älykännykkä ropfriliin).
Samaa mieltä, missään tapauksessa ekstraa ei olisi tullut varmasti maksettua 20" pyöristä varsinkin, kun ne kumitkin maksaa enempi, mutta kun on vakiona ja leasing-auto, niin asialla ei ole niin suurta merkitystä (vaikka onhan se siihen leasing-vuokraan toki sisällytetty).

Hudi sen sijaan on aivan loistava. Sehän nimenomaisesti tarkoittaa sitä, että ei tarvitse vilkuilla mihinkään, kun mm. nopeus- ja navigointitiedot heijastetaan suoraan näkökenttään tuulilasiin. Sille on ihan perusteet, miksi niitä on ollut sotilaslentokoneissa iät ja ajat. Nythän ne on toki kypärän visiireissä.

Appista olen myös eri mieltä. Onhan se aivan loistavaa, että voi laittaa auton lämpenemään (tai viilentymään) kännykällä. Jos on yhtään epäsäännölliset ajot, niin aivan ehdoton varuste. Lisäksi noi patteriautojen lämppärit ovat hiton tehokkaita. Hakkaa sisätilanlämppärit 10-0 ja polttoainelämppärit 6-0.

Mazdassa on muuten sellainen hieman harvinaisempi ominaisuus, että lämmitys toimii vaikka ei olisi latauksessa ja vielä harvinaisempaa on se, että lämmitys toimii, vaikka akku olisi ajamisen näkökulmasta tyhjä.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, Toyota Yaris 1.5 Hybrid Active -23, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Avatar
torque
"Hölösuu"
Viestit: 2076
Liittynyt: La Loka 01, 2005 10:30
Paikkakunta: Esbo

Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo

Viesti Kirjoittaja torque »

Hudi sen sijaan on aivan loistava. Sehän nimenomaisesti tarkoittaa sitä, että ei tarvitse vilkuilla mihinkään,
Se on ihan hyvä asia, vaan kun porukka ruuhkaliikeenteessä tottuu siihen ettei tarvii vilkuilla mihinkään kun HUDissa tiedot esillä.
Ajappa jossain Kairon ruuhkassa ja HUDi kertoo miten etenee. Lento ohjaamossa aivan eri olosuhteet. vrt maaliikenne.
OT: ihan kauheata, kun tuolla gyptissä kävin työmatkalla, jengi säntäili ihan randomina, sekä moni kuski ei ajossa vilkuillu vaikka oli muita liikkujia lähellä, setti oli se jos havaitsi jos siellä toinen liikkuja lähellä niin älä katso, vaan menee itse ensin :facepalm_man:
Viimeksi muokannut torque, To Joulu 22, 2022 00:44. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Vastaa Viestiin