Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
^^Eipäs mollata siellä. Hiacella nousee paatti kuin paatti ja ajo on karun miellyttävää. Nih Hinnakkaita vaan ovat edelleen.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Tarjoon kaljat sille joka änkee 2.polven Four Winnsin umpihiaceen, ja vielä vedestä ilman traileria siinä välissä
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Mäkin tarjoan, mutta ehtona on pakkaamisen onnistuminen ilman puukkosahaa
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Otsikon avossa pitäis olla jo koukku.
Ootko koittanu myydä captivaa viallisena suoraan?
Itseki tässä pikkuhiljaa tuuminu et talviautona on ihan liian hyvä peli, avoo tulee seisotettuu turhan helposti.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Juu on avossa koukku.
En ole vielä yrittänyt suoraan Captivaa myydä. Sitä kokeillaan seuraavaksi. Saa autokaupat hetken olla nyt rauhassa.
En ole vielä yrittänyt suoraan Captivaa myydä. Sitä kokeillaan seuraavaksi. Saa autokaupat hetken olla nyt rauhassa.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Onko siinä koreanromussa jotain mystistä vikaa vai vaan kallista? En halua ostaa, yhdessäkin on 2kpl liikaa Lähinnä nyt ajattelin jos sattuu olemaan jotain minkä kanssa on itse jo tullut tuskailtua ja etsittyä vähemmän kalliita tapoja korjata, esim ravistava kardaani olisi ollut merkkiliikkeen hinnastolla koko romun hintainen remppa kun siihen ei saa mitään muuta kuin koko kepin.
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Ei siinä oikeastaan mitään hirveän mystistä, käkkäri ei pidä ja etuiskari paskana.
Eroon vaan tekisi mieli päästä.
Eroon vaan tekisi mieli päästä.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Oliko jarrut oikein mitattu? Mullakaan ei käsijarru häävi ole, mutta kelpasi kun ei toivoton kuitenkaan eikä dynolla käyty.
Joskus sitä kaivelin enkä oikein löytänyt mitään syytä miksi vasen puoli on heikompi käsijarrussa.
Joskus sitä kaivelin enkä oikein löytänyt mitään syytä miksi vasen puoli on heikompi käsijarrussa.
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Rinta-Jouppi onnistui tyrimään tässä aika monta asiaa. He kuitenkin selvittivät asian minusta suoraselkäisesti ja reklamaationi johti heillä kertomansa mukaan ihan laajoihin ja konkreettisiin toimiin. Yllätyin erittäin positiivisesti.2.polvi kirjoitti: ↑Pe Elo 28, 2020 17:49CR-V koeajettu. Automallina ja -tyyppinä selkeästi potentiaalinen. Tästä yksilöstä ei nyt kauppoja tullut, onneksi olin tarkkana. Oli nimittäin hyvät mahdollisuudet ottaa takkiin mahdollisesti tuhansia euroja.
En valitettavasti nyt avaa tätä varsin erikoista vyyhtiä toistaiseksi enempää, annetaan Rinta-Joupin johdolle mahdollisuus antaa vastineensa ensin.
Minulle ei siis jäänyt sellaista oloa, ettenkö joskus voisi heidän kanssaan asioida tulevaisuudessakin.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
^Kumpi Rinta-Jouppi? Sillä nimellä on kaksi täysin erillistä autoliikeketjua.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Ilman Jiitä oli tässä kyseessä.
Luulin muuten, että J-versio olisi paljon pienempi lafka, mutta jestas, silläkin liikevaihto männä vuonna 250me.
Edit. Ja tässä on vetämässä kuvio, jossa Captiva menisi vikoineen jollekin vaemon tutulle. Tässähän pääsee kohta selailemaan nettiautoa vapautunein mielin ilman moisia vaihtoautorasitteita
Tästähän voi kehkeytyä jotakin eeppistä, kuten BMW X5 E70 4.8 litraisella bensalla, M-B S350/500 W221 tai muuta yhtä vitsikästä.
Luulin muuten, että J-versio olisi paljon pienempi lafka, mutta jestas, silläkin liikevaihto männä vuonna 250me.
Edit. Ja tässä on vetämässä kuvio, jossa Captiva menisi vikoineen jollekin vaemon tutulle. Tässähän pääsee kohta selailemaan nettiautoa vapautunein mielin ilman moisia vaihtoautorasitteita
Tästähän voi kehkeytyä jotakin eeppistä, kuten BMW X5 E70 4.8 litraisella bensalla, M-B S350/500 W221 tai muuta yhtä vitsikästä.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Siellähän meinataan ruveta ihan hulluttelemaan.
Menee OT, mutta just tänään kattelin, että jotain 02-06 Voyagereja saa 1500€ jo valita mieleisensä, siinä olis lauluauto Euroopan kiertoon ja reissun jälkeen sitten vaan hylkää sen Keinäselle tms.
Menee OT, mutta just tänään kattelin, että jotain 02-06 Voyagereja saa 1500€ jo valita mieleisensä, siinä olis lauluauto Euroopan kiertoon ja reissun jälkeen sitten vaan hylkää sen Keinäselle tms.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2838
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Nyt kuulostaa hyvältä
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8087
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
S350:llä ajaneena suositan ehdottomasti vähintään sitä S500:sta, jos ei AMG:hen satu rahkeet taipumaan Oli kyllä vekkuli auto tosiaan ajaa, mutta kone aivan liian ponneton sen kokoseen tankkiin. Pysyyhän sillä nyt just muun liikenteen seassa, mutta se kone kyllä "pilasi" muuten oivan auton.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Tollanen S on pitkään miellyttänyt silmää ja voisi hankintahinnaltaan mennä budjettiinkin. Tarvitsen näppärää kaupunkiautoa nelivedolla, sitähän noi ei missään nimessä ole, mutta joku siinä vetää puoleensa. Huolto- ja korjauskulut sen sijaan jännittävät, ilma-alusta nyt ensimmäisenä.
Kaverilla oli useamman vuoden R350 joka suorituskyvyltään vertautunee aika hyvin S350:aan. Useampaan kertaan olin ratissa ja kyllä sen menopuoli mulle riittäisi. Mutta katsotaan nyt. Kun on jo harrasteauto, niin sen toisen tars olla sit vähän järkevämpi, mutta ei vielä luovuteta. On tässä hassutteluun vielä mahdollisuuksia.
Edit. Ekaa kertaa puoleen vuoteen näin livenä duunikavereita ja tähän liittyi myös retki Tampereelle.
Mentiin kollegan autolla, sillä on Seat Ibiza vm. 2018 115-heppaisella bensamosalla ja automaatilla. Ajoin paluumatkan ja olipa hyvä vehjes. Vertautuu kooltaan ja voimalinjaltaan hyvin Hynkkyyn. Ohjaus ja poljintuntuma ei ollut Ibizassa niin onnistunut, Hynkyssä ne ovatkin omaan makuun erinomaisen onnistuneet, mutta muuten kyllä parempi kiesi ajettavuudeltaan, suuntavakavuudeltaan ja yleiseltä laatuvaikutelmaltaan.
Kokeilin myös miten taakse mahtuu kun kuskin penkki omissa säädöissä. Polvitilaa oli vähän nihkeämmin kuin korotetussa I20-Hynkyssä, mutta kyllä siihen 4kpl 185cm pitkiä menee ainakin lapin reissua lyhyempiä matkoja ihan mukavasti.
Jos pikkuautoa olisin hankkimassa, tsekkaisin tuon ehdottomasti.
Kaverilla oli useamman vuoden R350 joka suorituskyvyltään vertautunee aika hyvin S350:aan. Useampaan kertaan olin ratissa ja kyllä sen menopuoli mulle riittäisi. Mutta katsotaan nyt. Kun on jo harrasteauto, niin sen toisen tars olla sit vähän järkevämpi, mutta ei vielä luovuteta. On tässä hassutteluun vielä mahdollisuuksia.
Edit. Ekaa kertaa puoleen vuoteen näin livenä duunikavereita ja tähän liittyi myös retki Tampereelle.
Mentiin kollegan autolla, sillä on Seat Ibiza vm. 2018 115-heppaisella bensamosalla ja automaatilla. Ajoin paluumatkan ja olipa hyvä vehjes. Vertautuu kooltaan ja voimalinjaltaan hyvin Hynkkyyn. Ohjaus ja poljintuntuma ei ollut Ibizassa niin onnistunut, Hynkyssä ne ovatkin omaan makuun erinomaisen onnistuneet, mutta muuten kyllä parempi kiesi ajettavuudeltaan, suuntavakavuudeltaan ja yleiseltä laatuvaikutelmaltaan.
Kokeilin myös miten taakse mahtuu kun kuskin penkki omissa säädöissä. Polvitilaa oli vähän nihkeämmin kuin korotetussa I20-Hynkyssä, mutta kyllä siihen 4kpl 185cm pitkiä menee ainakin lapin reissua lyhyempiä matkoja ihan mukavasti.
Jos pikkuautoa olisin hankkimassa, tsekkaisin tuon ehdottomasti.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05