Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Käytän google-kuvia ja ihan samalla taktiikalla laitoin tuon viimeisimmänkin kuin aiemmat. Poistin nyt kuvat googlesta ja laitoin uudelleen. Hmm. Näkyyköhän aiemmatkaan kuvat enää?
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Sivuilla 2 ja 4 näkyy kuvia.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Joo nyt näkyy tän ketjun kaikki kuvat.
Itse olen oppinut sen, että Googlekuvia käyttäessä pitää olla hidas. Tallennan kuvat kansioon (joka on asetuksissa jaettu), sitten avaan kuvan näkyviin kansiosta ja odotan... luokkaa 10-30 sekuntia... ennen kuin klikkaan kuvaa hiiren oikealla ja valitsen ”näytä kuva”. Aukeavan kuvanäkymän osoitteen laitan kuvan osoitteeksi foorumille.
Tuon turhalta tuntuvan odotuksen jos jättää pois, niin usein käy niin, että kuva näkyy ensin foorumilla ok, mutta häviää vähän myöhemmin. Taikka sitten joillain käyttäjillä tai laitteilla näkyy ja toisilla ei.
Itse olen oppinut sen, että Googlekuvia käyttäessä pitää olla hidas. Tallennan kuvat kansioon (joka on asetuksissa jaettu), sitten avaan kuvan näkyviin kansiosta ja odotan... luokkaa 10-30 sekuntia... ennen kuin klikkaan kuvaa hiiren oikealla ja valitsen ”näytä kuva”. Aukeavan kuvanäkymän osoitteen laitan kuvan osoitteeksi foorumille.
Tuon turhalta tuntuvan odotuksen jos jättää pois, niin usein käy niin, että kuva näkyy ensin foorumilla ok, mutta häviää vähän myöhemmin. Taikka sitten joillain käyttäjillä tai laitteilla näkyy ja toisilla ei.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Ihmeellistä on tietotekniikan maailma, mun laitteilla Capturin tuunaus jää mielikuvituksen varaan, mutta se on varmasti hyvä, koska näin kerran kehutaan !
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
I´m in love with my car
Kokemuksia talviautoilusta on kertynyt nyt kiitettävästi. Muutama negatiivinenkin havainto on tullut, mutta lievä sellainen. Oven kahvat jäätyvät herkästi, mutta tähän asti maksimihaitta on ollut se, että on joutunut kädellä painamaan kahvan takaisin. Lisäksi lasit tuntuvat jäätyvän kiinni helpohkosti, tai ainakin helpommin kuin Saabissa. Eli silloin harvoin kun ajan autolla töihin, niin parkkihalliin mennessä voi joutua avaamaan oven, että saa kulkulätkää vilautettua lukijalle.
Mutta sitten niitä positiivisia.
Auto seisoi ulkona koko yön ja pakkasta oli aamullakin tuo kuvan lukema. Käsittämätöntä kyllä, mutta auto käynnistyi kuin kesällä, mitään eroa en huomannut startin pyörityksessä tai käynnistymisen nopeudessa. Ainoat havainnot kovasta kelistä oli se, että kuvan näyttö heräsi vasta n. 10 minuutin ajelun jälkeen ja vaihteen valitsin oli aika jähmeä. Mutta kaksoiskytkinvaihteisto vaihtoi minusta kuten lämpimälläkin. Onkohan noi kaksoiskytkinhärvelit immuuneja pakkaselle, momentinmuunninautomaatithan kyllä kylmällä ovat kankeita ja vaihtavat töksähdellen?
Lueskelin myös jotain rellufoorumia ja sieltä sattui silmään kommentti, jossa auton eco-mode ei kuulemma anna täysiä tehoja lämmitykselle. Lisäksi kävi ilmi, että siellähän on sähkövastukset, jotka paikkaavat sitä, että kylmästä koneesta ei hukkalämpöä riitä alkuun. Lopputulos: auto alkaa puskemaan haaleata ilmaa suuttimista 15 asteen pakkasessa 2 minuuttia startista ja selkeästi lämmintä 5 minuutissa. Oli pakko lukea uudelleen Tekniikan Maailman talviautovertailu (4/2014), jossa on mun ymmärtääkseni tekniikaltaan vastaava auto, toki muutaman vuoden vanhempi ja kevyemmällä varustetasolla. Mutta moottori ja vaihteisto lienevät samat. Ja kyllä, lämmityslaitetta oli haukuttu. Tässä saattaa olla sellainen juttu, että vaikka Rellu alkaa puskemaan lämmintä hyvinkin nopeasti, niin lämmön tasaisuus ja esim. tehojen riittävyys pitämään auton 20 astetta plussalla voi olla heikkous. Toisaalta, mä en käsitä miten se voisi olla niin tärkeätä, talvella kuitenkin on aina päällä lämpimästi, vaikka takin ottaisikin ajon ajaksi pois. Itselleni tärkempää, varsinkin ajaessani lyhyitä matkoja ja kun autossa ei ole lohkaria, sisätilanlämppäriä eikä minulla lämmintä tallia, on se, että auton saa plussan puolelle nopeasti ja tuulilasin sulamaan ja huurteettomaksi.
Mutta onhan tuo pikkuauto, nitisee, paukkuu ja kolisee milloin mistäkin sisustasta jääkylmänä, mutta aika harva auto taitaa olla tämän suhteen täysin ongelmaton. Alusta sen sijaan ei minusta pauku jäisenäkään.
Lisäksi sain vihdoin ja viimein tehtyä tuohon kylmään talliin sen verran raivausta, että olen nyt pitänyt autoa siellä. On kyllä luksusta, kun ei tartte lumia ja jäitä poistella.
Alla vielä kuva vaimon Captivasta, on nimittäin hintalaatusuhteeltaan aika etevä laite. Erittäin siistissä kunnossa oli sisältä, ulkoa ok. Kesärenkaat Nokianin käytännössä uudet, talvirenkaat huonot. On lohkari, vetokoukku, 7 paikkaa, neliveto, automaatti ja 2-litrainen diesel. Letukka on myös erittäin säntillisesti huollettu. Nyt seurannassa kevättarjouksista uudet nastarenkaat, kesällä jakopään ja "iso" huolto mahdollisesti lahden eteläpuolella ja toivottavasti sen jälkeen vain lisää kovaa ajoa. Auto on vm. 08 ja ostettaessa ajettu muistaakseni 240tkm. Herrasmieheltä ostettaessa hintana tasaraha 5ke. Halpaa kuin saippua.
Kokemuksia talviautoilusta on kertynyt nyt kiitettävästi. Muutama negatiivinenkin havainto on tullut, mutta lievä sellainen. Oven kahvat jäätyvät herkästi, mutta tähän asti maksimihaitta on ollut se, että on joutunut kädellä painamaan kahvan takaisin. Lisäksi lasit tuntuvat jäätyvän kiinni helpohkosti, tai ainakin helpommin kuin Saabissa. Eli silloin harvoin kun ajan autolla töihin, niin parkkihalliin mennessä voi joutua avaamaan oven, että saa kulkulätkää vilautettua lukijalle.
Mutta sitten niitä positiivisia.
Auto seisoi ulkona koko yön ja pakkasta oli aamullakin tuo kuvan lukema. Käsittämätöntä kyllä, mutta auto käynnistyi kuin kesällä, mitään eroa en huomannut startin pyörityksessä tai käynnistymisen nopeudessa. Ainoat havainnot kovasta kelistä oli se, että kuvan näyttö heräsi vasta n. 10 minuutin ajelun jälkeen ja vaihteen valitsin oli aika jähmeä. Mutta kaksoiskytkinvaihteisto vaihtoi minusta kuten lämpimälläkin. Onkohan noi kaksoiskytkinhärvelit immuuneja pakkaselle, momentinmuunninautomaatithan kyllä kylmällä ovat kankeita ja vaihtavat töksähdellen?
Lueskelin myös jotain rellufoorumia ja sieltä sattui silmään kommentti, jossa auton eco-mode ei kuulemma anna täysiä tehoja lämmitykselle. Lisäksi kävi ilmi, että siellähän on sähkövastukset, jotka paikkaavat sitä, että kylmästä koneesta ei hukkalämpöä riitä alkuun. Lopputulos: auto alkaa puskemaan haaleata ilmaa suuttimista 15 asteen pakkasessa 2 minuuttia startista ja selkeästi lämmintä 5 minuutissa. Oli pakko lukea uudelleen Tekniikan Maailman talviautovertailu (4/2014), jossa on mun ymmärtääkseni tekniikaltaan vastaava auto, toki muutaman vuoden vanhempi ja kevyemmällä varustetasolla. Mutta moottori ja vaihteisto lienevät samat. Ja kyllä, lämmityslaitetta oli haukuttu. Tässä saattaa olla sellainen juttu, että vaikka Rellu alkaa puskemaan lämmintä hyvinkin nopeasti, niin lämmön tasaisuus ja esim. tehojen riittävyys pitämään auton 20 astetta plussalla voi olla heikkous. Toisaalta, mä en käsitä miten se voisi olla niin tärkeätä, talvella kuitenkin on aina päällä lämpimästi, vaikka takin ottaisikin ajon ajaksi pois. Itselleni tärkempää, varsinkin ajaessani lyhyitä matkoja ja kun autossa ei ole lohkaria, sisätilanlämppäriä eikä minulla lämmintä tallia, on se, että auton saa plussan puolelle nopeasti ja tuulilasin sulamaan ja huurteettomaksi.
Mutta onhan tuo pikkuauto, nitisee, paukkuu ja kolisee milloin mistäkin sisustasta jääkylmänä, mutta aika harva auto taitaa olla tämän suhteen täysin ongelmaton. Alusta sen sijaan ei minusta pauku jäisenäkään.
Lisäksi sain vihdoin ja viimein tehtyä tuohon kylmään talliin sen verran raivausta, että olen nyt pitänyt autoa siellä. On kyllä luksusta, kun ei tartte lumia ja jäitä poistella.
Alla vielä kuva vaimon Captivasta, on nimittäin hintalaatusuhteeltaan aika etevä laite. Erittäin siistissä kunnossa oli sisältä, ulkoa ok. Kesärenkaat Nokianin käytännössä uudet, talvirenkaat huonot. On lohkari, vetokoukku, 7 paikkaa, neliveto, automaatti ja 2-litrainen diesel. Letukka on myös erittäin säntillisesti huollettu. Nyt seurannassa kevättarjouksista uudet nastarenkaat, kesällä jakopään ja "iso" huolto mahdollisesti lahden eteläpuolella ja toivottavasti sen jälkeen vain lisää kovaa ajoa. Auto on vm. 08 ja ostettaessa ajettu muistaakseni 240tkm. Herrasmieheltä ostettaessa hintana tasaraha 5ke. Halpaa kuin saippua.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Ei näy kuvaa tuuningista tai Chevystä
Muut kuvat kyllä näkyy, paitsi padillä chrome-selaimella. Mystistä
Muut kuvat kyllä näkyy, paitsi padillä chrome-selaimella. Mystistä
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
On tää ihmehommaa noiden kuvien kanssa. Pitäisköhän ne kertaalleen poistaa kaikki ja palauttaa maltilla, AZP:n vinkein.
Tiedoksi, että tämä legendaarinen tuning = takalasitarra tekstillä "Ajaisin.Mieluummin.Saabilla."
Tiedoksi, että tämä legendaarinen tuning = takalasitarra tekstillä "Ajaisin.Mieluummin.Saabilla."
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Mulla näkyi kuva ensin mutta nyt on kielletty ajosuunta.
Luvatusta Captivasta ei näkynyt missään vaiheessa sitäkään
edit: korjataan sen verran, että androidpuhelimessa Chromella tuo ruudun kuva ei näy, mutta iPadilla Chromella näkyy. Sen sijaan tietokoneella (win 10) ei näy Firefoxilla eikä Chromella
Luvatusta Captivasta ei näkynyt missään vaiheessa sitäkään
edit: korjataan sen verran, että androidpuhelimessa Chromella tuo ruudun kuva ei näy, mutta iPadilla Chromella näkyy. Sen sijaan tietokoneella (win 10) ei näy Firefoxilla eikä Chromella
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Pärkkeleen pärkkele. Taidan napsia kaikki kuvat pois ja ladata uudestaan varustettuna suoralla linkillä kuvaan. Eihän tästä mitään tule, jos saabisteilla ei käyttöautona ole kaikilla premiumia.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Aika hintsusti on mitään raportoitavaa. Tänään tuli startatessa ajotietokoneeseen teksti "power steering fault". Kokeilin kääntää rattia auton ollessa vielä pysähdyksissä ja selvästi tehostin oli pois pelistä. Lähdin peruuttamaan ja tehostin toimi normaalisti eikä teksti jäänyt näytölle. Kaikenlaista.
Auto on palvellut hyvin, kulutus hieman ehkä yllättänyt, mutta ei kai mikään auto pelkässä kaupunkipyörityksessa kovin vähällä mene näillä keleillä? Sen lisäksi, että toi nyt ei mikään kovin kaunis ole, ainoat puutteet ovat neliveto, gsm-ohjattu webasto ja heikohko äänentoisto sterkoissa. Kuunneltava materiaa ratkaisee aika paljon, kokoonpano ei oikein meinaa selviytyä raskaammasta musasta jossa paljon tavaraa kuten Nightwish.
Aiemmin raportoimani räminät vähenivät n. 90 prosenttia, kun notkea tyttäreni kaivoi kolme tyhjää virvoitusjuomatölkkiä apukuskin penkin alta
Auto on palvellut hyvin, kulutus hieman ehkä yllättänyt, mutta ei kai mikään auto pelkässä kaupunkipyörityksessa kovin vähällä mene näillä keleillä? Sen lisäksi, että toi nyt ei mikään kovin kaunis ole, ainoat puutteet ovat neliveto, gsm-ohjattu webasto ja heikohko äänentoisto sterkoissa. Kuunneltava materiaa ratkaisee aika paljon, kokoonpano ei oikein meinaa selviytyä raskaammasta musasta jossa paljon tavaraa kuten Nightwish.
Aiemmin raportoimani räminät vähenivät n. 90 prosenttia, kun notkea tyttäreni kaivoi kolme tyhjää virvoitusjuomatölkkiä apukuskin penkin alta
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Noniin, nyt on kysely päällä NG93 avosta
https://www.rinta-jouppi.com/vaihtoauto ... 9-3/251245
Saapa nähdä mitä vastaavat ja miten Rellun arvottavat. Mitähän tollasesta avosta pitäisi ottaa huomioon? Täytyy varmaan kahlata vähän foorumia.
https://www.rinta-jouppi.com/vaihtoauto ... 9-3/251245
Saapa nähdä mitä vastaavat ja miten Rellun arvottavat. Mitähän tollasesta avosta pitäisi ottaa huomioon? Täytyy varmaan kahlata vähän foorumia.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Toi on tosiaan ollu Tomil ennen niin luulisi olevan aika iskus jossei oo kauheesti poljettu välis. Trollpartsin sivuilt löytyy yhteystiedot.
Eipä nois oikein mitää ihmeellistä ole.
Kato et katto toimii nätiste eikä herjaa mitään.
Ja kaikki sivulasit.
Muutenhan toi on perus kolkki.
Eiku vaihtamaan niin odotetaan kevättä yhdes
Eipä nois oikein mitää ihmeellistä ole.
Kato et katto toimii nätiste eikä herjaa mitään.
Ja kaikki sivulasit.
Muutenhan toi on perus kolkki.
Eiku vaihtamaan niin odotetaan kevättä yhdes
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Jees. Katotaan mitä Rinta-Jouppi vastaa. Takkiin en ajatellut Rellun kanssa ottaa, koska tarvitsen joka tapauksessa talviauton erikseen, niin olkoon se sitten Rellu, jos siitä ei saa miellyttävää hyvitystä. Jos Rellu menee, niin sitten kesän jälkeen alan katselemaan mahdollisimman pientä nelaria talviautoksi hintaluokassa alle 10ke. Esim. Freelander 2 tai Suzuki Swift.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Mitähän tänne nyt raportoisi. Auton kanssa elo on puuduttavan tylsää. Kitkat pitäisi vaihtaa kesärenkaisiin ja pestä kiesi sisältä sekä ulkoa.
Pahin avokuume on laantunut, mutta tokihan tässä lähes päivittäin tulee tsekattua, josko joku mielenkiintoinen 93 aeroautomaattiavo tulis tyrkylle. Tuo ylempänä kuolaamanihan meni sivu suun.
Parit plingpongit tullut taas ohjaustehostimesta, mutta katoavat kuin pieru saharaan. Yks renaultismi tuli löydettyä, kun sattui olemaan radio päällä (99,9% ajasta bluetooth -> spotify), kun pesin takalasia. Pissapojan moottorin äänet on näemmä/kuulemma kytketty viihdejärjestelmään. Vähän niinkuin joissain mukamas premium-merkkien mukamas sport-versioissa, kun pakoääniä toistetaan kaiuttimista
Edelleen auto ihmeellisesti nypyttää etupäästä puolittaisessa ja kovemmassa kiihdytyksessä. Ensin huomasin tämän lievässä kaarteessa, mutta tekee samaa kyllä renkaat suorinakin. Vaikea uskoa, että molemmat rengassarjat olisivat vialliset. Liekkö tollaisen pikkukipon ominaisuus vai vika? Saavat parin kk kuluttua huollossa katsoa, kun tulee pakollisten tuninkien ja polttoaineiden ja verojen yms. kulujen lisäksi ensimmäinen huoltokulu.
Olen sen verran maltillinen kuski, että aloin myös pohtimaan, josko voisi säästää satkun pari vuodessa ottamalla ajotapaan perustuvan vakuutuksen. Pitänee ottaa toi appsi pariksi kuukaudeksi ja katsoa alkavatko tekemään hyvää tarjousta.
https://www.smartdrive.fi
Pahin avokuume on laantunut, mutta tokihan tässä lähes päivittäin tulee tsekattua, josko joku mielenkiintoinen 93 aeroautomaattiavo tulis tyrkylle. Tuo ylempänä kuolaamanihan meni sivu suun.
Parit plingpongit tullut taas ohjaustehostimesta, mutta katoavat kuin pieru saharaan. Yks renaultismi tuli löydettyä, kun sattui olemaan radio päällä (99,9% ajasta bluetooth -> spotify), kun pesin takalasia. Pissapojan moottorin äänet on näemmä/kuulemma kytketty viihdejärjestelmään. Vähän niinkuin joissain mukamas premium-merkkien mukamas sport-versioissa, kun pakoääniä toistetaan kaiuttimista
Edelleen auto ihmeellisesti nypyttää etupäästä puolittaisessa ja kovemmassa kiihdytyksessä. Ensin huomasin tämän lievässä kaarteessa, mutta tekee samaa kyllä renkaat suorinakin. Vaikea uskoa, että molemmat rengassarjat olisivat vialliset. Liekkö tollaisen pikkukipon ominaisuus vai vika? Saavat parin kk kuluttua huollossa katsoa, kun tulee pakollisten tuninkien ja polttoaineiden ja verojen yms. kulujen lisäksi ensimmäinen huoltokulu.
Olen sen verran maltillinen kuski, että aloin myös pohtimaan, josko voisi säästää satkun pari vuodessa ottamalla ajotapaan perustuvan vakuutuksen. Pitänee ottaa toi appsi pariksi kuukaudeksi ja katsoa alkavatko tekemään hyvää tarjousta.
https://www.smartdrive.fi
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
^Kaikkea sitä keksitään. Mutta tuohon voisi olla hauska, jos ei alennuksia saa, niin ainakin hassunhauskaa dataa omasta ajokäyttäytymisestä.
Mitä Relluun tulee, niin puet sanoiksi juuri sen, miksi minä en pysty liisinkipeliä laittamaan. Liian tylsää. Vaikka tylsä on periaatteessa kivaa, mitä tulee autoiluun, kun se on yleensä halvempaa kuin jännä, niin jotain puuhaa noitten ropposten kanssa pitää olla. Joku juju, kuten itsellä Hiacen pitäminen hämmästyttävän edustavana vs. ikäluokka ja kilometrit ja sitä rataa.
Sitten kun en enää jaksa touhuta, olen virallisesti vanha ja väsynyt.
Mitä Relluun tulee, niin puet sanoiksi juuri sen, miksi minä en pysty liisinkipeliä laittamaan. Liian tylsää. Vaikka tylsä on periaatteessa kivaa, mitä tulee autoiluun, kun se on yleensä halvempaa kuin jännä, niin jotain puuhaa noitten ropposten kanssa pitää olla. Joku juju, kuten itsellä Hiacen pitäminen hämmästyttävän edustavana vs. ikäluokka ja kilometrit ja sitä rataa.
Sitten kun en enää jaksa touhuta, olen virallisesti vanha ja väsynyt.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634