Teipit ei ole kyllä minun makuuni kuten ei nuo kromivanteetkaan.
Hieno silti lajissaan. Ruotsissa on kyllä tolkuttoman hienosti laitettuja Saabeja, mutta niin on meilläkin!
Teipit ei ole kyllä minun makuuni kuten ei nuo kromivanteetkaan.
Hieno silti lajissaan. Ruotsissa on kyllä tolkuttoman hienosti laitettuja Saabeja, mutta niin on meilläkin!
Todennäköisesti maalattu kun on värjostuskin tehty.
Olen kyllä nähnyt teipatunkin version ja siihen maalatut varjot...
Kyllä suomessa tullaan vanavedessä, mutta pikkuhiljaa enempi ja enempi.
Hieman kyllä harmittaa tuo P-A:n auto, sponsorit päässeet vähän liikaa vaikuttamaan. Ennen oli niiin tyylikäs 19" Challengeilla ja kaksivärisenä, nuo maalatut kuviot on omaan makuun aivan liian tuning.
CC Aero kirjoitti:Hieman kyllä harmittaa tuo P-A:n auto, sponsorit päässeet vähän liikaa vaikuttamaan. Ennen oli niiin tyylikäs 19" Challengeilla ja kaksivärisenä, nuo maalatut kuviot on omaan makuun aivan liian tuning.
Niinhän se menee, että vaikka Pirkka vauvanruoka sponssaisi kunnolla niin kyllä se mainos tms. tulisi isolla auton kylkeen tai vaikka vaaleapunaiset vanteet
CC Aero kirjoitti:Hieman kyllä harmittaa tuo P-A:n auto, sponsorit päässeet vähän liikaa vaikuttamaan. Ennen oli niiin tyylikäs 19" Challengeilla ja kaksivärisenä, nuo maalatut kuviot on omaan makuun aivan liian tuning.
Ois kiva jos saatais toi P-A:n keltainen satku lainaan siihen Speedparty ajoon heinäkuussa. Tulis murtoluku fiiulle kunnon vastus Saabistien joukosta
(Niin 9-3 lookistaan huolimatta auto on alunperin NG900)
2,3T sport kirjoitti:Tulis murtoluku fiiulle kunnon vastus Saabistien joukosta
Ei oo fiiattii ilmoittatuneiden listalla, mutta varmaan ne sen ottaa vaikka ilmottautus 1000: na
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.