Ei välttämättä lähde auraus vähenemään, mutta sellainen mahdollisuus on. Varsinkin ajettaessa rajummin johonkin asfaltin reikiin niin tärähtää kunnolla. Enemmänkin se ongelma on siinä, että säädön jälkeen mutteri "kiristyy" vielä lisää ajan kanssa ja auraus aavistuksen vähenee sitä kautta. Siksi se mutteri on myöhemmin juntturassa. Siltikin se voi vielä lisää muuttua noissa kuopissa ym.aero kirjoitti: ↑Ke Huhti 28, 2021 21:42Okei. Onko tuo 9-3 (/Vectra) -spesifinen vai geneerisempi asia?
Enempi nuo mulla on tuntunu olevan tuhannen juntturassa kuin tuolleen itsesäätyviä, mutta eihän se sitä tarkoita etteikö efekti olisi mahdollinen tai jopa yleinen. Ekaa kertaa kuitenkin kuulen niin siksi pitää udella lisää.
Joka on joskus säätänyt itse aurausta niin tietää kuinka pienellä liikkeellä sitä säädetään. Ellen väärin muista niin ainakin ng9-3 auton kohdalla jo 1/8 kierros raidetangossa muutti 16" vanteella aurausta 0,2..0,3 mm.