Juu, IC on samaa pelleluokkaa kuin OG kolkissa . ISO alucooleri tilattu. Puskuri lähtee irti viidessä minuutissa , mutta apurungon pudotus ( saalis kuvassa etualalla ) ja kaiken purkaminen pois tieltä olikin hauskaa, 6 tuntia meni purkamiseen ja 2 tuntia kasaamiseen .
Koska elämä on tylsää ( Mini )
Re: Koska elämä on tylsää ( Mini )
Re: Koska elämä on tylsää ( Mini )
Jestas. Topicin otsikko on siinä mielessä oikeaan osuva, että ei taida enää olla. Tylsää.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Koska elämä on tylsää ( Mini )
Aika äkkiä kasaanpäin kumminki.
Koitin pikasesti kuuklest tavata tota prince konetta, ilmeisesti jossain pikkubemareissa ollu samaa.
Ja saabin phoenix konseptiautossa
Paljos toi clubman versio painaa, sehän on kumminki ihan perheauton kokoinen.
Työpaikalla on perus JCW mini(minkä rekkari myös JCW-xx) ja se ainaki vähä käryää ku välil ajellu peräs..
Koitin pikasesti kuuklest tavata tota prince konetta, ilmeisesti jossain pikkubemareissa ollu samaa.
Ja saabin phoenix konseptiautossa
Paljos toi clubman versio painaa, sehän on kumminki ihan perheauton kokoinen.
Työpaikalla on perus JCW mini(minkä rekkari myös JCW-xx) ja se ainaki vähä käryää ku välil ajellu peräs..
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Koska elämä on tylsää ( Mini )
Kuuluisa kone tuo rinssi, mutta ei kai kokenut T7-saabisti sitäkään mainittavasti säikähdä
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Koska elämä on tylsää ( Mini )
Tuosta " rinssistä" on 2 versiota . N14 vuoteen 2011 asti ja se on tunnetusti melko susi laitos. 2012 tuli N18 kone ja siitä on korjattu aika monta lapsusta . Jakopää noissa ekan genraation koneissa oli aivan sysipaska . Mulla on toi N18 pata , joka muuten on itseasiassa sama joka löytyy Peugeot RCZ.n pellin alta.tetammi kirjoitti: ↑La Kesä 06, 2020 20:50Aika äkkiä kasaanpäin kumminki.
Koitin pikasesti kuuklest tavata tota prince konetta, ilmeisesti jossain pikkubemareissa ollu samaa.
Ja saabin phoenix konseptiautossa
Paljos toi clubman versio painaa, sehän on kumminki ihan perheauton kokoinen.
Työpaikalla on perus JCW mini(minkä rekkari myös JCW-xx) ja se ainaki vähä käryää ku välil ajellu peräs..
Tou on melkoinen malmikasa ja painaa 1200 kiloa . Kyllä tosta perheauto on kaukana ! Lähin vertailukohta mittojen puolesta on 3 ovinen VW Polo . Sinänsä toi tuntuu aivan patalaiskalta esim mun avokolkkiin verrattuna , ei mene , ei sitten niin mihinkään. Tosin motarin rampissa ei tartte edes huolestua jos vauhtia on 120 , siinä missä kolkilla maksimi on 80
Re: Koska elämä on tylsää ( Mini )
Noi Prince (THP) -koneet on saanut monen orastavan PSA-autoilijan vaihtamaan merkkiä, tai siis konsernia. Ne kenelle on sattunut toimiva yksilö kehuu hienoksi moottoriksi, mitä en epäile lainkaan.
96 V4 1980 || G31 520d xDrive -18 || Polestar 2 -23 || Goldwing Interstate 1986 || K 1300 GT -10
Re: Koska elämä on tylsää ( Mini )
Kyllähän moottorissa on jotain pahasti pielessä jos niitä joudutaan vaihtamaan 50-100tkm kohdalla aika usein. Suurin synti toki kaikissa uusissa koneissa on ne 30tkm huoltovälit. Jopa " rinssin" saa kuulemma pysymään tolkuissaan kun noudattaa saabistille tuttua 5tkm öljynvaihtoväliä
Re: Koska elämä on tylsää ( Mini )
Ministä tuli just perheauto. Nyt mahtuu tavaratkin mukaan . Tästä alkaa oikeasti tulemaan elämäntapa
Re: Koska elämä on tylsää ( Mini )
Hieno peli!
Kesällä: Alfa 159 2.4 JTDm '06 | Talvella: XC70 D3 A '12
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00