Gallup: sähköisen bensapumppujen kilometri määriä.
Gallup: sähköisen bensapumppujen kilometri määriä.
Eilen mulla ässäs vaihtui 435tkm ja vielä se alkuperäinen pumppu vaan pelaa Pitää kyl mennä koputtelee puuta ihan varuiksi
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Bensapumpun ikä
215 tkm keskimäärin, ei kannata ajaa vajaalla tankilla niin kestäneee pitempään. Mikäs on sytkäkasetin jakso?
Kari.
Kari.
pump
Omassa 8valve katis on 2pumppua joista esipaine pumppu meni ensin lukemassa 360tkm. Kerkesin sen paine pumpun vaihtaa ensin mut eihän se sillä korjaantunut mut nytpä on kummatkin vaihettu.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Mitä tilalle?
Mielenkiintoista olisi myös tietää mitä sinne orikinaalin Poshin tai Walpurin tilalle on laitettu ja miten sittemmin kestänyt.
Re: Bensapumpun ikä
Edelliseltä omistajalta autoon jääneiden kuittien perusteella edesmenneestä og900i16-89 oli mennyt bensapumppu muistaakseni jossain 160-180tkm paikkeilla.
9-3 vastaan on tullut lukemia väliltä kolkyt-seitkyt tuhattakilomeetriä, kun tuota nykyistä autoa etsiskelin.Ansis kirjoitti:Mikäs on sytkäkasetin jakso?
Kari.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
Re: Bensapumpun ikä
No, sanotaan että ei kannata polttaa "opiskelijavaloa" jatkuvasti. Tulee väkisin mieleen ammattikouluaikaan kaverit, jotka tankkasivat autoa 20mk:n seteleillä ja laskelmoivat että vielä riittää bensaa käydä Rantakylässä (eli noin 10km). Heidän pirsseissään loisti jatkuvasti tuo "opiskelijavalo"9-5T kirjoitti:Hankalaa ajaa aina täydellä tankilla.Ansis kirjoitti:, ei kannata ajaa vajaalla tankilla niin kestäneee pitempään.
Kari.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Kaivetaan nyt tämäkin topikki taas "ajankohtaisuuden" takia ylös
Eilen nyki tonnari lievästi töistä harrastusten pariin ajellessa. Ei startannut enään kun piti kotia lähteä vaikka pyöritti vimmatusti. Nimimerkki jus:n kiiruhdettua lainaamaan työkaluja (KIITOS!) saatiin bensapumppu esille ja pienellä kopistelulla Saappi käyntiin. Pumppu siis vaihtoon, tod. näk alkuperäinen, kilometrejä 217950.
Eilen nyki tonnari lievästi töistä harrastusten pariin ajellessa. Ei startannut enään kun piti kotia lähteä vaikka pyöritti vimmatusti. Nimimerkki jus:n kiiruhdettua lainaamaan työkaluja (KIITOS!) saatiin bensapumppu esille ja pienellä kopistelulla Saappi käyntiin. Pumppu siis vaihtoon, tod. näk alkuperäinen, kilometrejä 217950.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
joo kun pitää tankissa kokoajan vähintää 10L niin ei rassaa pumppua, se kun ui ja kuivalla maalla kala ei elä. Taksi kaverit on puhunu että niillä menee noita pumppuja 150-200t kohdalla joillain jopa 100t autosta riippumatta.
Viimeksi muokannut se93tbo, Ti Heinä 13, 2004 08:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3.1972
Tonnarista meni Walbro noin 275-280tkm kohdalla, suoraan aamuruuhkassa Topeliuksen kadulla. Eipä sinne tankkiin mitään muita merkkejä edes harkittu, kun uusi walbro maksaa motonetissä 88 euroa. Tosin itse jouduin kärsimään _hiukan_enemmän kun päätettiin vaihtaa koko "ämpäri hässäkkä" kerralla Länsiauton tyyliin, ei ehkä kannattavaa, mutta oli kiire..
KTM SD
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
...ja pumpuksi paljastui tonnareissa suht. eksoottinen Bosch 0 580 453 945, jota on Boschin katalookin mukaan asennettu ainoastaan ysisatasiin (2,1 16V ja 16V turbot)...Kys.nrolla tilatessa tullee koko ämpäri Bosch-jälleenmyyjiltä, varmistan tämän kunhan saan kilkkeet käteen. Kyseessä kuitenkin 1-pumppujärjestelmä.V.J.S kirjoitti:Kaivetaan nyt tämäkin topikki taas "ajankohtaisuuden" takia ylös
Eilen nyki tonnari lievästi töistä harrastusten pariin ajellessa. Ei startannut enään kun piti kotia lähteä vaikka pyöritti vimmatusti. Nimimerkki jus:n kiiruhdettua lainaamaan työkaluja (KIITOS!) saatiin bensapumppu esille ja pienellä kopistelulla Saappi käyntiin. Pumppu siis vaihtoon, tod. näk alkuperäinen, kilometrejä 217950.
Edit: Lisätään nyt tähän, että v**ut siinä pumpun mukana mitään ämpäreitä tullut, pelkkä pumppu siis 333,60€ (Autosähkö Nykänen). Motonettiin en jaksanu fillaroida tarkistamaan olisko Walbro mahdollisesti sopinut tuohon "Bosch-ämpäriin" alkuperäisen tilalle. Hintaeroa on kuitenkin vaatimattomat ~250€...
Viimeksi muokannut V.J.S, Ti Heinä 13, 2004 19:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
220tkm ja vielä toimii, vaikka alkaakin jo oireilla. Ei parane päästää tankkia kovin tyhjäksi, jos on enää muutama litra tankissa niin alkaa nykimään jatkuvasti paheten kunnes lopulta sammuu eikä lähde enää käyntiin ennenkuin tankkaa. Kerran jäin 8-tielle 6km päähän huoltoasemasta ja toisella kerralla pääsin nykien juuri ja juuri asemalle asti. Tästä lähin olen tarkempi tuon kanssa, molemmilla kerroilla taisi olla enää ~5l tankissa jäljellä. Kumma kyllä ei varoitusvalo palanut vaikka tankki oli niin tyhjä, vaikka on toiminut ennen eikä pumppu myöskään ole silloin temppuillut.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com