Oikein pätevänoloinen laite ja myös itseeni tuo muotoilu iskee viimeisen päälle
Noista sisätiloista. En tätä ketjua tarkoita sen enempää varastaa ja toivottavasti pysyy aiheessa.
Kuvista näkee, että lääniä on reilusti ja jalkatilat hulppeat.
Olen seuraavaa luotettavan oloista sivustoa käyttänyt pitkään, jos nopeasti tarvitsee etsiä tarkahkoa autotietoa:
https://www.automobile-catalog.com/
Siellä kohta pituusmitoissa "Lenght-Legroom: 2st row:" kertoo seuraavien meille kaikille rakkaiden autojen kohdalla seuraavaa:
- Saab 9-3 1.9 TTiD 180 SportCombi automatic (aut. 6 speed) as offered for the year 2008:
892 mm
- Saab 9000 Turbo 16 automatic catalyst (aut. 4 speed) as offered for the year 1989:
985 mm
- Saab 900 i 5-door (man. 5 speed) as offered for the year 1987:
915 mm
- Saab 9000 Aero (man. 5 speed) as offered for the year 1996:
985 mm
Ja ketjun auton kohdalla seuraavaa: Hyundai Ioniq 5 160 kW RWD (aut. 1) (2022):
884 mm
Silmätkin kiinni tuosta näkee, että Hyundai on takajalkatiloiltaan isompi kuin yksikään mainittu Saab. Kun mittojen kuitenkin jostain pitäisi kertoa, niin mistä erot tulevat?
Tietty tarkemman tuloksen voisi saada, kun tarkastelisi yhteydessä myös etupenkin vastaavia tiloja, näin vähentäisi ainakin penkkien siirtelyn tuomaa heittoa. Ja tietty tarkastella voisi matkustamon kaikkia mittoja, niiden vaikutusta tilojen avaruuteen. Mutta luulisi, että tuollekin mittaukselle on jokin määritelty tekotapa?
Paljon varmasti vaikuttaa sähköauton paremmat mahdollisuudet hyötykäyttää tiloja, kun ei ole kardaania tms.
Joka tapauksessa, hieno kiesi