Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid
Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid
Jaahas, kai se on itsekin aloitettava oma lanka kokemuksista Ranskalaisen pehmeästi keinuvan töpselivaunun parissa.
Tänään on siis tilattu autoverkkokaupasta poistuvaa korimallia oleva C5 aircross comfort selection hÿbrid. Auto on uusi vuodeksi -sopparilla ja hintaa tuli lopulta 519 €/kk talvirenkaineen.
Auton tiedot löytyvät toistaiseksi täältä: https://www.citroen.fi/mallisto/c5-aircross-hybrid/
Varusteita on runsaasti, katsotaan miten kaikenmaailman ajolinja-avustimien kanssa tulee toimeen
Auton ostoprosessi alkoi, kun kävimme paikallisella jälleenmyyjällä ihmettelemässä Hullut Päivät -tarjouksessa ollutta Pösön sähköautoa. Siitä ei tehty kauppoja, mutta ajatus ykkösauton vaihdosta heräsi. Kauppaa hierottiin pitkään edes takaisin, mutta lopulta alkuviikosta päädyttiin rouvan kanssa lopullisesti siihen, että uuden Citikan oletettu arvonalenema on liikaa, eikä itseä huvittanut sitoutua autoon henkisesti 4-5 vuodeksi, vaikka hyvitys Volkkarista olisikin ollut erinomainen ja rahoituskulut 0 %.
Auton vaihto jäi kuitenkin pohdituttamaan, ja lopulta päädyin tähän lopputulemaan, että liisarissa on järkeä. Tämähän ei ole mikään oikea liisinki, vaan osamaksusopimus taatulla hyvityshinnalla 12kk jälkeen. Nykyisen auton hyvitystarjous liisariin oli 3000€ vähemmän autoverkkokaupalla kuin Raision autokeskuksella perinteiseen kauppaan. Siitä huolimatta laskin, että voin maksaa tilille myynnistä jäävällä erotuksella korkeamman kuukausierän erotusta 4-5 vuotta, eli tämä ei todennäköisesti tule omaksi ostettua autoa kalliimmaksi alle 4 vuoden pitoajalla.
Valitettavasti tässä vatuloidessa maahantuojan 0-korkorahoitustarjous loppui, ja auton hinta pomppasi rapiat 20€ kuussa. Se ei nyt vaikuttanut lopputulokseen, vaan kaupat tehtiin ja arvioitu toimitus on kesäkuussa. Ko-yksilö on tällä hetkellä kokoonpanolinjalla. Myös väristä joutui tinkimään, ja tuo yksilö on nyt väriltään harmaa, ei sentään valkoinen...
Auton vaihtoon oli kaksi syytä. Ensimmäinen on Volkkarin ikä: 6½ vuotta ja 100 000 km tarkoittaa sitä, että autolla on nyt hyvä jälleenmyyntiarvo ja mitään kuluvia osia ei ole tarvinnut vaihtaa. Halvin vaihtoehto kokonaiskustannusten kannalta olisi tietysti ajaa tuolla toiset 100 000, vaikka joutuisi laatikon kerran remppaamaan välissä. 2. syy on kiinnostus ladattavaan voimalinjaan: Klonkswagenin keskikulutus on meillä ollut 8,1l/100 km. Tämä johtuu ensisijaisesti ajoprofiilista, joka monella tankillisella on keskinopeudella 24 km/h tapahtuvaa taajamasukkulointia. Kilometrejä on tullut aikalailla tasan 15000 vuoteen, mikä tarkoittaa keskimäärin 41 km/päivä. Tällä bensan hinnalla saatan saada juuri ja juuri pidettyä kuukausikulut samoina, vaikka volkkarin kk-erä on n. 150€ alempi. En silti uskottele säästäväni tällä, mutta koskas auton vaihdolla tienaisi, paitsi Porvoossa
Sitikkaan puolestaan päädyimme siksi, että hybridit tai täyssähköt joihin kolme turvaistuinta menee saletisti vierekkäin ovat: Audi Q7 (diesel/sähkö), VW multiplan, ë-Berlingo, Tesla X ja tämä C5 aircross. Audi on kallis ja diesel, VW überkallis 75k€+, Berlingossa ei riitä range ja Teslaan ei riitä pelimerkit.
Vuoden päästä markkinoilla pitäisi olla ainakin VW:n Buzz, Pösön uusi 5008 sähköisenä ja jokerina Dacian jogger. Henkisesti olen valmis ajamaan Sitikalla vaikka toisen vuoden, jos mitään mielenkiintoista ei tule markkinoille tai hinnat karkaavat.
Nykyisen auton kohtalo on päätyä Autovexiin jahka Sitikan toimituspäivä varmistuu. Jos tarjoukset jäisivät jostain syystä alle tuon 17500€, laitetaan se vaihdossa autoverkkokauppaan. Vahvasti uskon 1-2k€ suurempaan myyntihintaan vexin kautta.
Tänään on siis tilattu autoverkkokaupasta poistuvaa korimallia oleva C5 aircross comfort selection hÿbrid. Auto on uusi vuodeksi -sopparilla ja hintaa tuli lopulta 519 €/kk talvirenkaineen.
Auton tiedot löytyvät toistaiseksi täältä: https://www.citroen.fi/mallisto/c5-aircross-hybrid/
Varusteita on runsaasti, katsotaan miten kaikenmaailman ajolinja-avustimien kanssa tulee toimeen
Auton ostoprosessi alkoi, kun kävimme paikallisella jälleenmyyjällä ihmettelemässä Hullut Päivät -tarjouksessa ollutta Pösön sähköautoa. Siitä ei tehty kauppoja, mutta ajatus ykkösauton vaihdosta heräsi. Kauppaa hierottiin pitkään edes takaisin, mutta lopulta alkuviikosta päädyttiin rouvan kanssa lopullisesti siihen, että uuden Citikan oletettu arvonalenema on liikaa, eikä itseä huvittanut sitoutua autoon henkisesti 4-5 vuodeksi, vaikka hyvitys Volkkarista olisikin ollut erinomainen ja rahoituskulut 0 %.
Auton vaihto jäi kuitenkin pohdituttamaan, ja lopulta päädyin tähän lopputulemaan, että liisarissa on järkeä. Tämähän ei ole mikään oikea liisinki, vaan osamaksusopimus taatulla hyvityshinnalla 12kk jälkeen. Nykyisen auton hyvitystarjous liisariin oli 3000€ vähemmän autoverkkokaupalla kuin Raision autokeskuksella perinteiseen kauppaan. Siitä huolimatta laskin, että voin maksaa tilille myynnistä jäävällä erotuksella korkeamman kuukausierän erotusta 4-5 vuotta, eli tämä ei todennäköisesti tule omaksi ostettua autoa kalliimmaksi alle 4 vuoden pitoajalla.
Valitettavasti tässä vatuloidessa maahantuojan 0-korkorahoitustarjous loppui, ja auton hinta pomppasi rapiat 20€ kuussa. Se ei nyt vaikuttanut lopputulokseen, vaan kaupat tehtiin ja arvioitu toimitus on kesäkuussa. Ko-yksilö on tällä hetkellä kokoonpanolinjalla. Myös väristä joutui tinkimään, ja tuo yksilö on nyt väriltään harmaa, ei sentään valkoinen...
Auton vaihtoon oli kaksi syytä. Ensimmäinen on Volkkarin ikä: 6½ vuotta ja 100 000 km tarkoittaa sitä, että autolla on nyt hyvä jälleenmyyntiarvo ja mitään kuluvia osia ei ole tarvinnut vaihtaa. Halvin vaihtoehto kokonaiskustannusten kannalta olisi tietysti ajaa tuolla toiset 100 000, vaikka joutuisi laatikon kerran remppaamaan välissä. 2. syy on kiinnostus ladattavaan voimalinjaan: Klonkswagenin keskikulutus on meillä ollut 8,1l/100 km. Tämä johtuu ensisijaisesti ajoprofiilista, joka monella tankillisella on keskinopeudella 24 km/h tapahtuvaa taajamasukkulointia. Kilometrejä on tullut aikalailla tasan 15000 vuoteen, mikä tarkoittaa keskimäärin 41 km/päivä. Tällä bensan hinnalla saatan saada juuri ja juuri pidettyä kuukausikulut samoina, vaikka volkkarin kk-erä on n. 150€ alempi. En silti uskottele säästäväni tällä, mutta koskas auton vaihdolla tienaisi, paitsi Porvoossa
Sitikkaan puolestaan päädyimme siksi, että hybridit tai täyssähköt joihin kolme turvaistuinta menee saletisti vierekkäin ovat: Audi Q7 (diesel/sähkö), VW multiplan, ë-Berlingo, Tesla X ja tämä C5 aircross. Audi on kallis ja diesel, VW überkallis 75k€+, Berlingossa ei riitä range ja Teslaan ei riitä pelimerkit.
Vuoden päästä markkinoilla pitäisi olla ainakin VW:n Buzz, Pösön uusi 5008 sähköisenä ja jokerina Dacian jogger. Henkisesti olen valmis ajamaan Sitikalla vaikka toisen vuoden, jos mitään mielenkiintoista ei tule markkinoille tai hinnat karkaavat.
Nykyisen auton kohtalo on päätyä Autovexiin jahka Sitikan toimituspäivä varmistuu. Jos tarjoukset jäisivät jostain syystä alle tuon 17500€, laitetaan se vaihdossa autoverkkokauppaan. Vahvasti uskon 1-2k€ suurempaan myyntihintaan vexin kautta.
Viimeksi muokannut McStadey, La Elo 27, 2022 22:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid [vaihe: tilauksessa]
Jäädään mielenkiinnolla odottamaan kokemuksia ainakin täällä, vaikkei kaikki arvostakaan muista autoista keskustelua foorumilla
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid [vaihe: tilauksessa]
No tuliha se sieltä. "Liisari" on kyl jees jos kilsat riittää.
Siitä huolettomuudesta kyl maksaaki muutaman euron extraa.
Toivottavasti tuon toimitusaika on jotain järjellistä, itsekin aavistelin et corsan toimitus venyy mut silti potuttaa.
Siitä huolettomuudesta kyl maksaaki muutaman euron extraa.
Toivottavasti tuon toimitusaika on jotain järjellistä, itsekin aavistelin et corsan toimitus venyy mut silti potuttaa.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid [vaihe: tilauksessa]
Arvioitu toimitusaika on kesäkuun loppu. Auto on siis jo tuotannossa. Ensi viikolla alkaa kuulemma faceliftin tuotanto.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid [vaihe: tilauksessa]
Ymmärsinköhän esitteestä oikein, että jos on kylmempää kuin -5, niin aina mennään bensalla ?
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid [vaihe: tilauksessa]
Ainakin bensalla lähdetään liikkeelle ilmeisesti defalla tuota saisi siirrettyä vähän kylmemmälle, mutta tuohon ei mitään moottorinlämmittimiä tule...
Mulla on töissä lämmin talli, joten osa talviajoista pitäisi mennä sähköllä. Toki voi olla että rouva vie tämän jos tarvitsee töissään enemmän autoa, jolloin minä kuljen pyörällä ja bussilla...
Mutta näistä lisää jahka auto on ajossa. Näiden kokemusten jakamista varten päätin perustaa tämän langan muiden töpseliaiheiden jatkoksi. Ennakko-oletus on, että hybridi sytyttää vaan täyssähkökuumeen, joten vuoden parin päästä on hyvä katsoa niiden markkinatilannetta
Tuo avauksessa mainittu pösö olisi muuten kannattanut tilata tammikuuksi, sen jälleenmyyntiarvo saattaa hyvinkin olla useamman tonnin enemmän kuin ostohinta maaliskuussa...
Mulla on töissä lämmin talli, joten osa talviajoista pitäisi mennä sähköllä. Toki voi olla että rouva vie tämän jos tarvitsee töissään enemmän autoa, jolloin minä kuljen pyörällä ja bussilla...
Mutta näistä lisää jahka auto on ajossa. Näiden kokemusten jakamista varten päätin perustaa tämän langan muiden töpseliaiheiden jatkoksi. Ennakko-oletus on, että hybridi sytyttää vaan täyssähkökuumeen, joten vuoden parin päästä on hyvä katsoa niiden markkinatilannetta
Tuo avauksessa mainittu pösö olisi muuten kannattanut tilata tammikuuksi, sen jälleenmyyntiarvo saattaa hyvinkin olla useamman tonnin enemmän kuin ostohinta maaliskuussa...
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid [vaihe: tilauksessa]
Niin ne on kaikki sähkövehkeet kallistuneet. Corsa-e on 12/21->5/22 noussut 3600euroo ja 3-vaihe laturi uupuu eli siitä vielä 690e lisää.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid [vaihe: tilauksessa]
Jotenkin hassu tilanne tämä töpselikärsien hinnan nousu. Tulee väistämättä mieleen asuntokupla .
Onneksi ei kosketa köyhää. Möhkö oli tänään pajalla, niin kävin joutessani XE Jaggea istumassa. Aika hyvältä tuntui, mutta ultimaattiset testit on vielä tekemättä: mahtuuko bägi ja kärryt peräkonttiin ja skimbat luukusta sisälle .
Joskus pitää käydä tämä otsikon kulkine käydä kokeilemassa, että tietää onko fransmannit onnistuneet jousituksen suhteen verrattuna hydeen. Myös pitkän matkan kulutus näissä kiinnostaa.
Onneksi ei kosketa köyhää. Möhkö oli tänään pajalla, niin kävin joutessani XE Jaggea istumassa. Aika hyvältä tuntui, mutta ultimaattiset testit on vielä tekemättä: mahtuuko bägi ja kärryt peräkonttiin ja skimbat luukusta sisälle .
Joskus pitää käydä tämä otsikon kulkine käydä kokeilemassa, että tietää onko fransmannit onnistuneet jousituksen suhteen verrattuna hydeen. Myös pitkän matkan kulutus näissä kiinnostaa.
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid [vaihe: tilauksessa]
^Olikohan niin, että jäsen @aero voisi kaivata Jagelle ostajaa. En tunnista syy-yhteyttä Ferrarin hankintaan, kuka täällä nyt Ferrareita Jaguarin myynnillä joutuisi rahoittamaan, mutta kyselepä hältä. Kelivetokin kuulemma on.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid [vaihe: tilauksessa]
On niillä sen verran syy-yhteyttä, että koko homma lähti siitä että mua korpee se, miten Jaguarista häviää hintaa pois vaikka se pääosin pysyy kotona. Seisontapäivien arvonalenema on julmettu, eikä yhtään piristävä. Ajamista on nykyään vähän ja siitäkin puolet menee mieluummin harrastevekottimilla, niin turha pitää tuon hintaluokan käyttöautoa seisomassa pihassa hukkaamassa hintaansa.
Sen sijaan, kun pääoman (vaikka vähän isommakin) sitoo kiinni hintansa aallonpohjassa hiljattain käyneeseen Ferrariin, tätä vitutusta ei ole.
Mutta joo, Jagge on hyvä, hieno ja ehjä auto (pl. Webaston paloilmapuhallin, siihenkin on jo uusi osa olemassa). Tarinaa autosta löytyy tuolta: http://www.jagclub.net/keskustelu/viewt ... =1&t=10421 - joten jos moinen kiinnostaa, niin kannattaa ottaa äkkiä yhteyttä tännepäin, todennäköisesti päästään ihan järkevään hintalukemaan markkinoihin verrattuna.
Sen sijaan, kun pääoman (vaikka vähän isommakin) sitoo kiinni hintansa aallonpohjassa hiljattain käyneeseen Ferrariin, tätä vitutusta ei ole.
Mutta joo, Jagge on hyvä, hieno ja ehjä auto (pl. Webaston paloilmapuhallin, siihenkin on jo uusi osa olemassa). Tarinaa autosta löytyy tuolta: http://www.jagclub.net/keskustelu/viewt ... =1&t=10421 - joten jos moinen kiinnostaa, niin kannattaa ottaa äkkiä yhteyttä tännepäin, todennäköisesti päästään ihan järkevään hintalukemaan markkinoihin verrattuna.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid [vaihe: tilauksessa]
Jaahas. Raision autokeskus on päättänyt jatkaa Citikan tilausta, joka melkein ostettiin:
https://www.nettiauto.com/citroen/c5-aircross/12857051
En tiedä onko tuossa virhe kun on talvirenkaatkin listattu, mutta hintaa kokonaisuudella on 6k€ vähemmän kuin meidän tarjouksessa, vastineena korko 2% vs 0%. Prosenteissa aika iso lasku, tosta vaan tinkaamaan hyvää vaihtoautotarjousta jos Ranskalainen mukamaasturiksi naamioitu tila-auto lasikatolla kiinnostaa
E: Tuo on listattu siis yli 3k€ hinnaston hintaa halvemmalla, siihen vielä kahden tonnin lisävarusteet ja talvirenkaat mukaan.
https://www.nettiauto.com/citroen/c5-aircross/12857051
En tiedä onko tuossa virhe kun on talvirenkaatkin listattu, mutta hintaa kokonaisuudella on 6k€ vähemmän kuin meidän tarjouksessa, vastineena korko 2% vs 0%. Prosenteissa aika iso lasku, tosta vaan tinkaamaan hyvää vaihtoautotarjousta jos Ranskalainen mukamaasturiksi naamioitu tila-auto lasikatolla kiinnostaa
E: Tuo on listattu siis yli 3k€ hinnaston hintaa halvemmalla, siihen vielä kahden tonnin lisävarusteet ja talvirenkaat mukaan.
Viimeksi muokannut McStadey, Ke Kesä 08, 2022 09:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid [vaihe: tilauksessa]
Varovaista kyselyä autoverkkikseen. Auto on edelleen tuotantoprosessissa. Myyjän arvio on 2 vko Suomeen, 2 vko Hangosta Raisioon Saas nähdä päästäänkö juhannuksen mökkireissut heittämään jo Citikalla...
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid [vaihe: tilauksessa]
Jaahas, päivän tilanne kertoo edelleen auton olevan Ranskan maalla tuotantoprosessissa Kaiken järjen mukaan ne ei siellä kokoa tuollaista töpselipossua viikkotolkulla, paitsi jos lakko yllättää. Parempaa lisätietoa ei ole, mutta automyyjän alkuperäinen arvio kesäkuusta lienee optimistinen.
Nyt kun tankillinen klonkswageniin maksaa 90€ sijaan 130€, ei yhtään haittaisi vaikka arkiajot saisi hoidettua sähköllä. Oman auton myyntikin voi olla nihkeämpää heinäkuussa, mieluummin laittaisin sen nyt autovexiin mutta minkäs teet.
Nyt kun tankillinen klonkswageniin maksaa 90€ sijaan 130€, ei yhtään haittaisi vaikka arkiajot saisi hoidettua sähköllä. Oman auton myyntikin voi olla nihkeämpää heinäkuussa, mieluummin laittaisin sen nyt autovexiin mutta minkäs teet.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid [vaihe: tilauksessa]
Hyvää pohdintaa. 40 euroa per tankillinen on rahaa sekin. Toki verrattuna 300-500 euron lyhennykseen per kk, tuntuu aika pieneltä.
Itselle meinaa tulla autokuume (Jagge XE, Sitikka C6), mutta nopea laskenta tulevasta kk erästä osoittaa selkeästi, että vanha ja velaton onkin ihan hyvä peli; muutama satku on varaa laittaa pienyritysten tukemiseenkin, jos tarvetta ilmenee .
En siis yksinkertaisesti keksi yhtään hyvää syytä kulkineen vaihtoon, vaikka joku osa minusta niitä koittaa kovasti tarjota.
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid [vaihe: tilauksessa]
Eihän näitä pelkillä euroilla voi perustella. Uudempi auto pitää kassavirran tasaisena, olkoonkin tasaisesti suurempi. Nykyiseen kun laskee rahoituksen päälle mekatroniikan ja kytkimen, jarrut, akun ja vähän renkaita niin saa excelin sopivaan asentoon. Eri juttu sitten realisoituisiko nuo itselle. Ja kohta tuo olisi ihan oma, jolloin jäisi reilut 4k€ vuodessa käteen, vaikkapa niihin kytkimiin ym.
Kulutussäästöstä kun laskee vielä pois 500-700 latauspisteestä rivariin ja sitten citikan arvonalenemaa, niin ei vielä näillä bensan hinnoilla muodostu takaisinmaksuaikaa tästä kaupasta
Kulutussäästöstä kun laskee vielä pois 500-700 latauspisteestä rivariin ja sitten citikan arvonalenemaa, niin ei vielä näillä bensan hinnoilla muodostu takaisinmaksuaikaa tästä kaupasta
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16