Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7334
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Komia on vaikka tosiaan jollain räväkkäämmällä värillä tosiaan somisteet tai miks noita mustia ja hopeita osia haluukin sanoo erottuisi paremmin.

Keulassa on selkeesti matalalle lisävalolle paikka tuossa kilven päällä :mrgreen:

Dusterissa joutuu miettii lisävalokuviot uusiksi ku kilven päällä ei kamerakuvassa näy juuri muuta kuin lampun takusta..
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
IC1970
"Hölösuu"
Viestit: 3541
Liittynyt: Ti Helmi 09, 2010 20:07
Paikkakunta: Borgå

Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid

Viesti Kirjoittaja IC1970 »

Paras värihän tuo hopea on autoon kuin autoon. Se on aina puhdas, hyvä verrata noita Accordeja pihalla. Harmaa aina puhdas, Musta aina likainen.

Joo, oli näköjään hinnat vähän pompannut Autoverkkiksessä, 559e/kk C5 X:stä, juu ei todellakaan. Näyttää liisareittenkin hinnat lähtevän ihan lapasesta, kuten kaikki muukin. Taitaa jäädä tähän Konaan meikäläisen liisarit. Ensi keväällä museopeli alle ja normi vakuutus, ei oo muuhun varaa.
Hyundai i20 1.0T-GDI Comfort-23 , Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
McStadey
"Hölösuu"
Viestit: 1358
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2015 11:59

Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid

Viesti Kirjoittaja McStadey »

Tuolta kantilta ehdottomasti.

Eilen ajelin 40 km kattotelineiden vuoksi. Vanhat ei sopineet Citikan muhkeisiin design-kaiteisiin ja vaihtoehtona oli joko merkkikohtaiset tai Thulen kalleimman sarjan telineet. Onneksi torista löytyi tuollaiset wingbar edget kohtuukustannuksella. Myyjä oli vaihtanut Foresterin Outlander pehviin. Juteltiin siinä hetki hybrideistä ja jatkettiin sitten matkaa. Ihan ei mennyt sähköllä koko matka, vaikka akku miltei täysi olikin lähtiessä. Jostain syystä auto halusi käyttää bensaa hieman kummankin matkan lopuksi. Ajoin ihan mielenkiinnosta hybridimoodilla, sähköajoon pakottamalla olisi mennyt juuri ja juuri. n. 50km range näyttää siis pitävän kutinsa. Rauhallisessa matka-ajossa sähkön kulutus näytti asettuvan 17,5 kWh/100km. Kaupunkinysväyksessä lukemat näyttää 30+. Ensimmäisten 200 km keskikulutus bensaa on nyt 3,8l/100 km ja sähköä on ladattu yhteensä n. 30 kWh. Keskinopeus 20 km/h.

Sähköstä ei vieläkään ole maksettu mitään, sillä Turun linja-autoaseman latauspiste ei sunnuntaina suostunut rekisteröimään latausta. Antoi toki aloittaa latauksen, mutta lopettaessa piti soittaa asiakaspalveluun jotta sai piuhan irti. Ystävällinen asiakaspalvelija nollasi aseman ja vapautti Sitikan. Kyseinen asema ei kuulemma näyttänyt minkäänlaista lataushistoriaa edeltävien 8 vrk ajalta.

Volkkariin verrattuna Ranskassa käytetään enemmän kovaa muovia. Esimerkiksi kojelaudasta vain etuosa on verhoiltu pehmeällä nahkaa jäljittelevällä materiaalilla, ja loppu on mustaa kovaa muovia. Mikään ei rämise tai narise, eikä pinta heijastele tuulilasiin, joten ei varsinaisesti valitettavaa.
Myös keskikonsolissa on käytetty tuota samaa muovia, ja koska se on varsin massiivinen penkkien välissä, on tehtaalla keksitty varsin nerokas ja edullinen tapa varmistaa ettei turvavyö kolise ja naarmuta muovipintaa:
Kuva

Takapenkillä tunnelma on tiivis, mutta penkit mahtuvat:
Kuva Kuva

Jos lomamatkoilla haluaa lisätilaa kontin puolelle, voi penkkejä siirtää eteenpäin. Se tarkoittaisi käytännössä toki sitä, että takapenkkiläisillä on jalat kiinni etupenkeissä :roll:

Sähköliikkeestä jonka kanssa olen tehnyt kauppaa latauspisteestä, ei tietenkään ole kuulunut mitään. Taitaa hommaa riittää ilman aktiivista myyntiäkin, eikä nämä parin tunnin keikat tietysti niitä kaikkein tuottoisimpia ole. Luokkaa 650€ pitäisi tulla kustannukseksi kaikkinensa. Saahan siinä muutaman kWh:n latailla ennen kuin säästö alkaa. Toisaalta, jos ja kun kämppä joskus menee myyntiin, ei tuosta ainakaan haittaa ole. Eli miten sen nyt haluaa laskea.

Klonkswagen lähti perjantaina autokaupalle. Paikallinen myyjä kävi koeajolla ja soitteli auton huutaneelle tyypille lahteen, ja sen jälkeen tehtiin paperit. Vielä ei ole rahat tilillä, joten ei voi tuulettaa, mutta kaiken pitäisi olla kunnossa. Koska uuden auton toimitus venyi, alkoi huoltokin painaa päälle. 23k€ huoltoa huutavasta 110 Mm ajetusta volkkarista kuulostaa käsittämättömältä, mutta ilmeisesti pieniruokaiselle hyvinvarustellulle 7-paikkaiselle on kysyntää. Nopeasti laskeskelin että 3 vuotta ja 8 kk teki meille pääomakuluissa aikalailla tasan 5k€. Ei lopulta kovin paha. Tämä sisältää siis rahoituskoron ym.

Koko ajatus rahoitusliisinkiin siirtymisessä olikin juuri tässä, että nyt tuo erotus jäännösvelan ja hyvityksen välillä tulee tilille, eikä katoa tähän säästöpossuun. Nyt saatu hyvitys oli sitä paitsi 2 tonnia enemmän kuin keväällä uuteen autoon tarjottu hyvitys. Ja tuossa hyvityksessähän oli sisään leivottuna alennus uuden auton listahinnasta. Tässä Autoverkkiksen diilissä näkyy kuitilla 5k€ alennus listahintaan, mutta käytännössä hinta on sama kuin keväällä kampanjailmoituksissa, sisältäen talvirenkaat kuitenkin.

Saas nähdä kuinka pian saavat volkkarin myyntiin ja onko pyynti enemmän kuin aikanaan maksettiin.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004

Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
McStadey
"Hölösuu"
Viestit: 1358
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2015 11:59

Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid

Viesti Kirjoittaja McStadey »

Volkkari on läpäissyt myyntifiksin ja siistiltähän se näyttää kuin sika pienenä. Citikan toimituksen venyessä huolto oli hiipinyt jo ovelle, ja tässä kohtaa joutuivat tekemään myös jakohihnan.

Jos joku nyt on hyvin varusteltua Turkasta vailla, niin Raisiosta löytyy kohtuullisella 29k€ pyynnillä. Se on aika hyvin autolle, joka on uutena - lähes 7v ja 110Mm sitten maksanut n.45 k€. Se on myös 3k€ enemmän kuin auton hinta joulukuussa 18 lähes 60 000 vähemmän ajettuna.


Citikan kanssa olen saanut äpin käyttöön ja auton latauksen ohjaaminen ja esilämmitys/jäähdytys onnistuu nyt netin kautta. Auto myös tallentaa jokaisesta matkasta raportin, josta näkee alku- ja loppupisteen, matkan ja polttoaineen kulutuksen. Sähkön kulutusta autosta ei saa ulos, se täytyy kattoa ajotietokoneesta tai laskeskella itse.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004

Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13190
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid

Viesti Kirjoittaja AZP »

McStadey kirjoitti:
To Syys 01, 2022 12:11
...kohtuullisella 29k€ pyynnillä. Se on aika hyvin autolle, joka on uutena - lähes 7v ja 110Mm sitten maksanut n.45 k€. Se on myös 3k€ enemmän kuin auton hinta joulukuussa 18 lähes 60 000 vähemmän ajettuna.
Aivan älytöntä. Siis jotenkin vielä ymmärrän että vuoden vanhojen täyssähköautojen hinta keulii, kun ne edustaa nyt uutta ja muotiin räjähtänyttä teknologiaa ja uusia saa vain vuoden odotusajalla. Mutta seitsemänvuotias perusperheauto nostanut muka vajaan neljän vuoden ja 60 Mm aikana arvoaan, ei pysty ymmärtämään 8O
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Avatar
viggen
"Hölösuu"
Viestit: 3095
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 23:24
Paikkakunta: Trollhättan

Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid

Viesti Kirjoittaja viggen »

Täällä aika yleistä suosittujen 3-5 vuotta vanhojen autojen hinnat pysyneet samoissa tai jopa nousseet. :? Asuntoautojen kohdalla käsittämättömiä hinnan korotuksia, käytetty kolme vuotta sitten 800K kr maksava auto, voi maksaa 950K kr tänä päivänä :?: 8O Uusien autojen malusbonus vero on osaksi vaikuttanut tähän.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5253
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

viggen kirjoitti:
To Syys 01, 2022 12:43
Uusien autojen malusbonus vero on osaksi vaikuttanut tähän.
Vad är det malusbonus på finska?

EDIT: ja löytyihän tuosta suomeksikin. https://www.verkkouutiset.fi/a/suomeenk ... nan-bonus/
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
McStadey
"Hölösuu"
Viestit: 1358
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2015 11:59

Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid

Viesti Kirjoittaja McStadey »

Joo ihan älytön on markkina. Tuohon Turkasen segmenttiin on loppujen lopuksi aika vähän tarjontaa, ja tuo uushankintahintakin rajaa ostajia. On tuo silti kallis, mutta nettiauton varsin suppeaan tarjontaan verrattuna tuo on varmaan sitten linjassaan :roll:
Meinaan jos 180+ ajetuista pyydetään 24+ 8O
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004

Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
IC1970
"Hölösuu"
Viestit: 3541
Liittynyt: Ti Helmi 09, 2010 20:07
Paikkakunta: Borgå

Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid

Viesti Kirjoittaja IC1970 »

Suht kauan ja tarkasti automarkkinoita seuranneena en sano tuohon Turkaseen mitään.

Tämä riittänee.

8O
Hyundai i20 1.0T-GDI Comfort-23 , Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
9000 automaatilla
"Hölösuu"
Viestit: 2947
Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
Paikkakunta: Sipoo

Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid

Viesti Kirjoittaja 9000 automaatilla »

:facepalm_man:

Olisko joku uskalikko noitten joukossa, joka ostaisi vähän vanhemman about saman kaliberin vankkurin vaikka 300 tkm ajettuna esim. alle kymppitonnilla ja varaisi jo ostotilanteessa vaikka 3k€ remppaan, niin saisi silti kymppitonnin säästöä ja autoon olisi tuolla 3k€ laitettu jo aika paljon uutta osaa.

Toki jos rahoituksella joutuu kikkailemaan, niin voi olla hankalaa. Lisäksi saattaa vaatia egon muokkausta, ettei istukkaan trendien aallonharjalla, vaan vanhassa, tylsässä kiulussa.

:mrgreen:
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5310
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Keulii mikä keulii. Astra L:stä kans hehkutettiin Iltasanomissa, että hinta ei päätä huimaa bensakoneella. Ei huimaa ei, mutta töpöperänen hinnat alkaen K makso jonkin aikaa sitten melkein kymppitonnin vähemmän, eli on sitten noi "perusautotki" kallistunu aika paljon vuodessa. Toisaalta niinhän se Berlingo kans keuli, kun uus malli tuli. Josta tuliki mieleen, että tais saada täysin varustellun uuden edellisen kopan Berlingon halvemmalla kuin tuon loppuun tuupatun ikälopun Touranin? :D
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13190
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid

Viesti Kirjoittaja AZP »

Siis edellisen mallin Berlingoa ei pystynyt varustelemaan yli 25 t€:n. Paljonkohan täysin varustellusta viisvuotiaasta Berlingosta sais nyt rahnaa? 40 t€? :mrgreen:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2708
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

No onhan se perslinko autona sellainen, että ei sitä ainakaan ajotuntuman perusteella voi Touraniin verrata, lähinnä niitä yhdistää se, että kummassakin on tilaa, mutta toinen on halvan pikkupakun pohjalle kyhätty ja toinen sitten jonkinlainen puolipremium henkilöauto. Edeltävän mallin Touran oli enemmän samaa sarjaa Berlingon kanssa..

Itselle olisi ainakin ihan selkeää valita se "uusi" Turkanen 180tkm rullattuna kuin uusi (vanhan mallin) Berlingo.

Ja kyllähän noi perusautot on hintaansa kasvattaneet ihan reippaasti, jopa useimmat isot dieselit on kalliimpia kuin vuosi sitten, vaikka niiden sitä suurinta myrkkyä pitäisi olla markkinoilla.
Tomppa & Saabit myyty :(
McStadey
"Hölösuu"
Viestit: 1358
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2015 11:59

Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid

Viesti Kirjoittaja McStadey »

Täällä on ollut vähän hiljaista. Citikalla on ajettu töihin ja kauppaan. Itellä oli pari työreissua suunniteltuna maakuntaan mutta ne jäi sairastelun takia väliin. En ole varmaan aikuisella iällä ollut näin paljon flunssassa - kolme tautia kuukauden sisään joista kaksi viikon mittaisia. Lisäksi olen ollut yhteensä viikon verran työn puolesta reissussa, joten eipä tässä paljoa ole ehtinyt ajelemaan.

Naureskelinkin yksi ilta vaimolle, että mulla ei ole vielä mitään käsitystä Citikan valoista kun oon ajanut sillä vaan katuvalojen loisteessa. Taannoisen taakkatelineiden haun jälkeen en ole autolla Turun rajaa yli kilometrillä ylittänyt.

Tankkasin auton 26.8. jotta sain kulutusseurannan käyntiin. Silloin mittarissa oli 94 km ja bensaa meni 17,5l. Nyt 800 km myöhemmin tankkiin meni vajaat 25l ja keskikulutus näyttää 3,1 l/100 km. Bensalla ei juurikaan ajeltu ennen tuota tankkausta eikä myöskään sen jälkeen.

Kokonaiskulut tuon ensimmäisen tankkauksen jälkeen ovat siis
Bensaa 49,3€
Sähköä 10,01 €
Yht. 59,31 €
n. 900 km matkalle tämä tekee 6,7 €/100 km.

Ei ihan ilmaista, mutta noin kolmannes siitä mitä Turkasella vastaavassa kaupunkisuhauksessa olisi mennyt.
Maksullista ja maksutonta sähköä on ostettu Virralta 75 kWh ja K-lataukselta 25 kWh. Yhteensä siis 100,0 kWh tähän mennessä ja 10,01 €. Tähän tulee päälle erinäisistä muista töpseleistä ladattu sähkö, josta ei ole tarkempaa tilastoa.

Ladatun sähkön määrästä ei ole varmuutta, koska auto ei itse ilmoita sitä missään :cry: Citikan äppi kyllä kerää tilastot kuljetuista matkoista ja niiden kulutuksista, mutta vain bensan kulutuksesta. Vertailin äpin toiminnallisuuksia toimarin Volvon vastaaviin ja kyllä Stellantiksella ollaan aikalailla takamatkalla. Äppi ja tietoviihdejärjestelmä ansaitsisivat kyllä ihan oman postauksensa. Kokonaisuudessaan toiminnallisuudet ovat aikalailla samat kuin Klonkswagenissa. Äänentoisto tuntuu jopa hieman laadukkaammalta, mutta se voi johtua paremmasta ääneneristyksestä. Käytettävyydeltään saksalainen systeemi oli kuitenkin huomattavasti helpompi.

Kotilataushommat on olleet jäissä, kun en räkäpäissäni ole asiaa jaksanut edistää ja sähköfirma jonka tarjouksen käytännössä kuukausi takaperin hyväksyin ei ole ehtinyt asiaan vielä palata :roll: Voipi olla ettei ensi talvena tarvitse paljon kotitöpselistä lataillakaan, jos sähkön hinta on korkealla. Sen verran olen piharasiasta lataamista kokeillut että näyttäisi toimivan.

Mulla on keskustassa firman puolesta autopaikka, jonne on jollain aikavälillä tulossa latauspisteitä. Kuulemma selvittelevät pelastuslaitoksen kanssa tällähetkellä, miten mahdollinen palava sähköauto saadaan hinattua hallista ulos. Tämä on ainakin täällä nyt pelastusviranomaisen ehto rakennuksen alle sijoitetulle latauspisteelle. Vaimollakin on nykyisen työnantajan eli kaupungin puolesta tolppapaikka, mutta Turun kaupunki ei jatkossa tarjoa sähköä työntekijöilleen säästösyistä.

Citikan käytännön sähkörangesta ei ole muodostunut vielä luotettavaa kuvaa. Ajotietokoneen näyttämät lukemat ovat vaihdelleet 17 ja 50 kWh/100 km välillä. Perus työmatka kotiin näyttäisi asettuvan n.25 kWh/100km lukemaan, aamulla lapsia kuskaillessa lukemat ovat yli 30. Mulla on kyllä tapana jättää auto "käyntiin" siksi aikaa kun tiputan lapset hoitopaikkoihinsa, jolloin tuo keskikulutus hiipii ylöspäin keskinopeuden laskiessa. Mitään seurantatietoa en ole vielä saanut kerättyä latausten perusteella.

Tyhjästä täyteen ladatessa sähköä menee akkuun reilut 12 kWh. Tämä sisältänee lataushäviöt. Käytännön sähköinen range näyttäisi meidän ajoilla olevan 30-50 km, keskinopeuden vaihdellessa 20 ja 35 välillä.

Noin autona tämä iso Citikka on toiminut ihan niin kuin pitääkin. Ranskalaiseen pehmeyteen on jo hyvin tottunut. Katukiveykseltä alas ajettaessa auto keinahtaa yllättävän paljon, ja meillähän on tietenkin sellainen matala kiveys pihan ja tien välissä. Tässä on perinteinen 8-lovinen mehulinko, joka pääasiassa pysyttelee mukavasti taka-alalla. Etenkin sähköllä ajaessa liikkeellelähdöt ja muut DSG:lle hankalat manööverit sujuvat mukavan ripeästi ja viiveettä, mutta kuitenkin pehmeästi. Pienenä kauneusvirheenä vaihdot kuitenkin tuntuvat hidastettaessa, etenkin 2-1 vaihto regeneroinnin aikana töksähtää välillä niin että auto nyökkää vähän eteenpäin.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004

Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
McStadey
"Hölösuu"
Viestit: 1358
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2015 11:59

Re: Ranskalainen töpselipossu - Citroên C5 aircross hÿbrid

Viesti Kirjoittaja McStadey »

Ja Turkanen on edelleen myynnissä, nyt reilun 26k€ hintaan vasta huollettuna ja katsastettuna :P
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004

Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Vastaa Viestiin