Hommahan alkoi siitä, kun Juhalahden saapista puhuttaessa tuli toimittajakaksikolle mieleen, että onkohan suomessa Saab-kerhoa tms. Ainakin mä laitoin meiliä sinne, että kyllä löytyy ja osoitteenkin vielä

Paikka on Torek-Auto Espoossa ja Seppo = Toropainen itse. Kaveri on kyllä tarvittaessa aika sanavalmisMontoya kirjoitti: Ne heittää usein läppää jostain juhalahden luottokorjaajasta. Juhalahti vie kuulemma auton Toropaiselle ja jos ei se osaa auttaa, niin kutsutaan Jumppanen apuun![]()
Mikäs tämä korjaamo sitten on, tuossa edellä oli mainittu Torek ja joku Seppo, lieneekö itse Toropainen
Seppo on tosiaan on huippu tyyppi!Saabsick kirjoitti:Oikein. Seppo = Seppo +Toropainen = Torek![]()
Asiallinen ja todellakin sanavalmis, myös vaimonsa...nykyjään kun minä soitan niin vastaavat että "murskaamolla"Johtuneeko tuosta minun LEA projektista johon Seppokin hovihuoltajana "joutuu" koskemaan
ettei tule polttopullo-ilmiötä...se ruisku...
Samoilla linjoilla, ylex:ää kuuntelen ainakun on radio päällä. Ja onhan noille juha ja peltsin saab jutuille tullu naurettua eräänäkin aamuna..Fundamental kirjoitti:Juha Lahdessa on asennetta! Muutenkin aina Ylex soi kun vaan radiota päällä pidän