Esimerkillistä asiakaspalvelua Maptun Finlandin tapaan
Esimerkillistä asiakaspalvelua Maptun Finlandin tapaan
Nyt on tullut soitettua viitisen kertaa eri päivinä kyseiseen puljuun ja saldona:
1. soitto, kukaan ei vastaa
2. soitto, painetaan punaista luuria
3. soitto, kukaan ei vastaa
4. soitto, kukaan ei vastaa
5. soitto, kukaan ei vastaa
KERTAAKAAN ei ole soitettu takaisin minulle päin, vaikka numero aika varmasti jää talteen. Halusin vain kertoa omakohtaisia kokemuksiani, minkälaista asiakaspalvelua tässä maassa saa kyseisestä yrityksestä. Tästä kaikesta saamme vielä maksaa yritykselle, joka "edustaa" Maptunin tuotteita Suomessa ja vetää välistä satoja euroja.
1. soitto, kukaan ei vastaa
2. soitto, painetaan punaista luuria
3. soitto, kukaan ei vastaa
4. soitto, kukaan ei vastaa
5. soitto, kukaan ei vastaa
KERTAAKAAN ei ole soitettu takaisin minulle päin, vaikka numero aika varmasti jää talteen. Halusin vain kertoa omakohtaisia kokemuksiani, minkälaista asiakaspalvelua tässä maassa saa kyseisestä yrityksestä. Tästä kaikesta saamme vielä maksaa yritykselle, joka "edustaa" Maptunin tuotteita Suomessa ja vetää välistä satoja euroja.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
Maptun
Tässä kohtaa täytyy todeta, että itse olen saanut aivan toisenlaista palvelua kyseisestä firmasta. Palvelu oli hyvää ja nopeata. Asiointi tapahtui puhelimen ja sähköpostin kautta, ilman mitään ongelmia. Ja erityisen positiivisena asiana oli se että osat tulivat nopeasti, vaikka tavarat jouduttiin tilaamaan ruotsista.
Omat kokemukset ihan hyvät ko. puljusta tilauksen suhteen. Ainoa moite on, että boxin tilauksen yhteydessä tuli musta maptun-tarra mukana ja en sillä mitän tee kun autokin on musta. Soitin perään ja pyysin lähettämään hopeisen tarran ja lupasivat postittaa vielä samana päivänä tarrran. No, ei ole tähän päivään mennessä näkynyt
Täytyy varmaan soitella sinne taas joskus... Tiedän kyllä, ettei esim. sähköposteihin kovinkaan ripeästi vastata... Kuiteinkin paremmin kuin esim. Nordic vastaa Ruotsista. Siinä KESTI ja kauan!!

Saab 9³
Mites teille kävi, saitteko klubialannusta? Mulle lupasivat ja sitten laskuakirjottaessa unohtivat. Laitoin asiasta mailia maptunille (mailissa oli toinenkin kysymys). Toiseen kysymykseen vastattiin aika lyhytsanaisesti, mutta klubialennusta ei vaivauduttu kommentoimaan.
Jäi vähän paskanmaku suuhun.
Jäi vähän paskanmaku suuhun.

9-3t vm-00 maptun3
#441
Nulla tenaci invia est via
#441
Nulla tenaci invia est via
Menee vähän off topic ...
"KERTAAKAAN ei ole soitettu takaisin minulle päin, vaikka numero aika varmasti jää talteen"
Se, että soittaa ja ei vastata, ei ole pyyntö takaisinsoittoon, vaikka onkin tuotetta myyvä yritys kyseessä. Eiköhän tuo ollut joku erikoistapaus ja sattumien summa. Jos vaikka mies oli p...skalla / suihkussa, jossa harvemmin on puhelin mukana ...
"KERTAAKAAN ei ole soitettu takaisin minulle päin, vaikka numero aika varmasti jää talteen"
Se, että soittaa ja ei vastata, ei ole pyyntö takaisinsoittoon, vaikka onkin tuotetta myyvä yritys kyseessä. Eiköhän tuo ollut joku erikoistapaus ja sattumien summa. Jos vaikka mies oli p...skalla / suihkussa, jossa harvemmin on puhelin mukana ...

Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Mä kun tiedustelin downpipea ja kisakattia tuolta niin ilmoittivat että clubialennus tulee vaan heidän ohjelmayksiköistä, ei muista tuotteista...sakarias kirjoitti:Mites teille kävi, saitteko klubialannusta? Mulle lupasivat ja sitten laskuakirjottaessa unohtivat. Laitoin asiasta mailia maptunille (mailissa oli toinenkin kysymys). Toiseen kysymykseen vastattiin aika lyhytsanaisesti, mutta klubialennusta ei vaivauduttu kommentoimaan.
Jäi vähän paskanmaku suuhun.
No jäipähän putki sieltä tilaamatta

Tosin vastattiin kyllä mailiin ihan heti, ettei siinä ollut mitään

No joo, onhan se noinkin mutta jos huomaa samasta numerosta kaverin pommittelevan ja painaa vielä joutessaan punaista luuria yhdellä kertaa, niin siinä vaiheessa alkaa olla sietokyky ylitetty. Tähän mennessä ei ole yhdestäkään muusta yrityksestä lyöty luuria korvaan.JKen kirjoitti:Menee vähän off topic ...
"KERTAAKAAN ei ole soitettu takaisin minulle päin, vaikka numero aika varmasti jää talteen"
Se, että soittaa ja ei vastata, ei ole pyyntö takaisinsoittoon, vaikka onkin tuotetta myyvä yritys kyseessä. Eiköhän tuo ollut joku erikoistapaus ja sattumien summa. Jos vaikka mies oli p...skalla / suihkussa, jossa harvemmin on puhelin mukana ...
No jaa, itsellä ainakin tulee soitettua takaisin jos huomaan jonkun todella yrittävän tavoittaa. Hyvä asiakaspalvelija ottaa kiireessäkin ainakin tiedot ja asian ylös.CC Aero kirjoitti:No joo, onhan se noinkin mutta jos huomaa samasta numerosta kaverin pommittelevan ja painaa vielä joutessaan punaista luuria yhdellä kertaa, niin siinä vaiheessa alkaa olla sietokyky ylitetty. Tähän mennessä ei ole yhdestäkään muusta yrityksestä lyöty luuria korvaan.JKen kirjoitti:Menee vähän off topic ...
"KERTAAKAAN ei ole soitettu takaisin minulle päin, vaikka numero aika varmasti jää talteen"
Se, että soittaa ja ei vastata, ei ole pyyntö takaisinsoittoon, vaikka onkin tuotetta myyvä yritys kyseessä. Eiköhän tuo ollut joku erikoistapaus ja sattumien summa. Jos vaikka mies oli p...skalla / suihkussa, jossa harvemmin on puhelin mukana ...
Jos ne luottaakin tämän foorumin voimaan tuottaa asiakkaita.CC Aero kirjoitti:Jotenkin tulee väistämättä mieleen, että koko touhua pyöritetään niin sanotusti vasemmalla kädellä ja kerätään jonkun muun työn sivussa helppo raha pois. Ei niin väliä, vaikka jääkin tavaraa myymättä, asiakkaitahan kuitenkin riittää.
BMW 320dA Coupe LCI
kun juttelin ks."hemmon" kanssa niin jos oikeen ymmärsin niin hän ei tee muuta kuin myy/asentaa satseja , ohjaus yksikön vaihto käy autotallissa ja isommat asennukset ,niihin on halli. joten "vasemmasta" kädestä en tiiä 

saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
Kun autoni pysyy moottoriltaan neitseellisenä en voi sanoa ao. firman touhuista mitään, mutta itselle ainakin jo pelkästään se, että sähköposteihin ei vastata karkottaa minut asiakkaana.CC Aero kirjoitti:Jotenkin tulee väistämättä mieleen, että koko touhua pyöritetään niin sanotusti vasemmalla kädellä ja kerätään jonkun muun työn sivussa helppo raha pois. Ei niin väliä, vaikka jääkin tavaraa myymättä, asiakkaitahan kuitenkin riittää.
Jos firma haluaa todella menestyä se alkaa aina asiakaspalvelusta vaikka olisi jakoavain toisessa kädessä. Tyytyväinen asiakas on firmalle parasta mainosta ja päinvastoin. Esimerkkinä erinomaista asiakaspalvelua tarjoaa mm. DocPower Espoossa. Golfin putkiston vaihto ja myöhempi säätö sujuivat aivan loistavasti. Kaikkiin tiedusteluihin vastattiin nopeasti eikä kolmas päivä. Paikasta löytyy BSR-palikkaa mm. Saabiin.

Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14