Esimerkillistä asiakaspalvelua Maptun Finlandin tapaan

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Esimerkillistä asiakaspalvelua Maptun Finlandin tapaan

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Nyt on tullut soitettua viitisen kertaa eri päivinä kyseiseen puljuun ja saldona:

1. soitto, kukaan ei vastaa
2. soitto, painetaan punaista luuria
3. soitto, kukaan ei vastaa
4. soitto, kukaan ei vastaa
5. soitto, kukaan ei vastaa

KERTAAKAAN ei ole soitettu takaisin minulle päin, vaikka numero aika varmasti jää talteen. Halusin vain kertoa omakohtaisia kokemuksiani, minkälaista asiakaspalvelua tässä maassa saa kyseisestä yrityksestä. Tästä kaikesta saamme vielä maksaa yritykselle, joka "edustaa" Maptunin tuotteita Suomessa ja vetää välistä satoja euroja.
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

Maptun

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

Tässä kohtaa täytyy todeta, että itse olen saanut aivan toisenlaista palvelua kyseisestä firmasta. Palvelu oli hyvää ja nopeata. Asiointi tapahtui puhelimen ja sähköpostin kautta, ilman mitään ongelmia. Ja erityisen positiivisena asiana oli se että osat tulivat nopeasti, vaikka tavarat jouduttiin tilaamaan ruotsista.
masas
"Hölösuu"
Viestit: 1189
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja masas »

samoja kokemuksia kuin "valomerkillä" kun hommasin steg 1 :sen :arrow: eka soitto ja kyselyt :arrow: toka soitto ja ajan varaus :arrow: kolmas soitto tulon varmistus kouvolan kohdilta :arrow: asennus ja :lol:
saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)

Jäsen no: 1839
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Hienoa yrityksen kannalta, jos tämä on yksittäistapaus.
Happo
"Turbo"
Viestit: 293
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 23:13
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Happo »

Omat kokemukset ihan hyvät ko. puljusta tilauksen suhteen. Ainoa moite on, että boxin tilauksen yhteydessä tuli musta maptun-tarra mukana ja en sillä mitän tee kun autokin on musta. Soitin perään ja pyysin lähettämään hopeisen tarran ja lupasivat postittaa vielä samana päivänä tarrran. No, ei ole tähän päivään mennessä näkynyt :cry: Täytyy varmaan soitella sinne taas joskus... Tiedän kyllä, ettei esim. sähköposteihin kovinkaan ripeästi vastata... Kuiteinkin paremmin kuin esim. Nordic vastaa Ruotsista. Siinä KESTI ja kauan!!
Saab 9³
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3876
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Itsekin olen yrittänyt soitella joskus sinne viime aikoina, mutta aikasen nihkeää on ollut vastaaminen. :? No kuitenkin, yhden kerran sentään vastattiin. :lol:
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
sakarias
"Turbo"
Viestit: 242
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 16:24
Paikkakunta: Nordkapp

Viesti Kirjoittaja sakarias »

Mites teille kävi, saitteko klubialannusta? Mulle lupasivat ja sitten laskuakirjottaessa unohtivat. Laitoin asiasta mailia maptunille (mailissa oli toinenkin kysymys). Toiseen kysymykseen vastattiin aika lyhytsanaisesti, mutta klubialennusta ei vaivauduttu kommentoimaan.
Jäi vähän paskanmaku suuhun. :(
9-3t vm-00 maptun3
#441
Nulla tenaci invia est via
JKen
"Hölösuu"
Viestit: 1490
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 13:00
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja JKen »

Menee vähän off topic ...

"KERTAAKAAN ei ole soitettu takaisin minulle päin, vaikka numero aika varmasti jää talteen"

Se, että soittaa ja ei vastata, ei ole pyyntö takaisinsoittoon, vaikka onkin tuotetta myyvä yritys kyseessä. Eiköhän tuo ollut joku erikoistapaus ja sattumien summa. Jos vaikka mies oli p...skalla / suihkussa, jossa harvemmin on puhelin mukana ... :)
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

sakarias kirjoitti:Mites teille kävi, saitteko klubialannusta? Mulle lupasivat ja sitten laskuakirjottaessa unohtivat. Laitoin asiasta mailia maptunille (mailissa oli toinenkin kysymys). Toiseen kysymykseen vastattiin aika lyhytsanaisesti, mutta klubialennusta ei vaivauduttu kommentoimaan.
Jäi vähän paskanmaku suuhun. :(
Mä kun tiedustelin downpipea ja kisakattia tuolta niin ilmoittivat että clubialennus tulee vaan heidän ohjelmayksiköistä, ei muista tuotteista...
No jäipähän putki sieltä tilaamatta :)
Tosin vastattiin kyllä mailiin ihan heti, ettei siinä ollut mitään :)
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

JKen kirjoitti:Menee vähän off topic ...

"KERTAAKAAN ei ole soitettu takaisin minulle päin, vaikka numero aika varmasti jää talteen"

Se, että soittaa ja ei vastata, ei ole pyyntö takaisinsoittoon, vaikka onkin tuotetta myyvä yritys kyseessä. Eiköhän tuo ollut joku erikoistapaus ja sattumien summa. Jos vaikka mies oli p...skalla / suihkussa, jossa harvemmin on puhelin mukana ... :)
No joo, onhan se noinkin mutta jos huomaa samasta numerosta kaverin pommittelevan ja painaa vielä joutessaan punaista luuria yhdellä kertaa, niin siinä vaiheessa alkaa olla sietokyky ylitetty. Tähän mennessä ei ole yhdestäkään muusta yrityksestä lyöty luuria korvaan.
Saabikas

Viesti Kirjoittaja Saabikas »

CC Aero kirjoitti:
JKen kirjoitti:Menee vähän off topic ...

"KERTAAKAAN ei ole soitettu takaisin minulle päin, vaikka numero aika varmasti jää talteen"

Se, että soittaa ja ei vastata, ei ole pyyntö takaisinsoittoon, vaikka onkin tuotetta myyvä yritys kyseessä. Eiköhän tuo ollut joku erikoistapaus ja sattumien summa. Jos vaikka mies oli p...skalla / suihkussa, jossa harvemmin on puhelin mukana ... :)
No joo, onhan se noinkin mutta jos huomaa samasta numerosta kaverin pommittelevan ja painaa vielä joutessaan punaista luuria yhdellä kertaa, niin siinä vaiheessa alkaa olla sietokyky ylitetty. Tähän mennessä ei ole yhdestäkään muusta yrityksestä lyöty luuria korvaan.
No jaa, itsellä ainakin tulee soitettua takaisin jos huomaan jonkun todella yrittävän tavoittaa. Hyvä asiakaspalvelija ottaa kiireessäkin ainakin tiedot ja asian ylös.
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Jotenkin tulee väistämättä mieleen, että koko touhua pyöritetään niin sanotusti vasemmalla kädellä ja kerätään jonkun muun työn sivussa helppo raha pois. Ei niin väliä, vaikka jääkin tavaraa myymättä, asiakkaitahan kuitenkin riittää.
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

CC Aero kirjoitti:Jotenkin tulee väistämättä mieleen, että koko touhua pyöritetään niin sanotusti vasemmalla kädellä ja kerätään jonkun muun työn sivussa helppo raha pois. Ei niin väliä, vaikka jääkin tavaraa myymättä, asiakkaitahan kuitenkin riittää.
Jos ne luottaakin tämän foorumin voimaan tuottaa asiakkaita.
BMW 320dA Coupe LCI
masas
"Hölösuu"
Viestit: 1189
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja masas »

kun juttelin ks."hemmon" kanssa niin jos oikeen ymmärsin niin hän ei tee muuta kuin myy/asentaa satseja , ohjaus yksikön vaihto käy autotallissa ja isommat asennukset ,niihin on halli. joten "vasemmasta" kädestä en tiiä :roll:
saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)

Jäsen no: 1839
HMK
"Hölösuu"
Viestit: 1239
Liittynyt: Su Syys 07, 2003 14:01
Paikkakunta: Espoo/Huittinen

Viesti Kirjoittaja HMK »

CC Aero kirjoitti:Jotenkin tulee väistämättä mieleen, että koko touhua pyöritetään niin sanotusti vasemmalla kädellä ja kerätään jonkun muun työn sivussa helppo raha pois. Ei niin väliä, vaikka jääkin tavaraa myymättä, asiakkaitahan kuitenkin riittää.
Kun autoni pysyy moottoriltaan neitseellisenä en voi sanoa ao. firman touhuista mitään, mutta itselle ainakin jo pelkästään se, että sähköposteihin ei vastata karkottaa minut asiakkaana.

Jos firma haluaa todella menestyä se alkaa aina asiakaspalvelusta vaikka olisi jakoavain toisessa kädessä. Tyytyväinen asiakas on firmalle parasta mainosta ja päinvastoin. Esimerkkinä erinomaista asiakaspalvelua tarjoaa mm. DocPower Espoossa. Golfin putkiston vaihto ja myöhempi säätö sujuivat aivan loistavasti. Kaikkiin tiedusteluihin vastattiin nopeasti eikä kolmas päivä. Paikasta löytyy BSR-palikkaa mm. Saabiin. :wink:
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Vastaa Viestiin