Mimmi kirjoitti:Kokemuksesta voin kertoa, ettei Tampereen pysäköinninvalvojalle kannata lähettää vastalausetta, se kuitenkin hylätään. On kuulemma "täysmulkku mies".
Tämän asian olen itse kysynytkin parkkipirkolta ja Tamperelaisilta kanssaSaabisteilta.
Kyseinen kaveri ei varmastikaan omista muuta liikkumavälinettä kuin polkupyörän. Ainakin tuntuvat kaupunkipäättäjät olla näitä ratikka-kauppa-kesäloma-juna-tyyppejä. Yksityisautoilu on pahan alku. Yleisönosastolta saa tasasin väliajoin lukea huvittavia kirjoituksia helsinkiläisiltä, jotka vaativat lisää veroa bensaan ja ympäristömaksuja autoihin. Suureen ääneen ihmetellään, että mihin täällä Suomessa yksityisautoja tarvitsee....
Oli Hesarissakin viime syksynä esittelyssä kaveri, joka on laatinut suurimman osan nykyisistä autoon kohdistuvista maksuista, itse ei muistaakseni ollut edes ajanut ajokorttia. Ampus itteensä päähän....
Entisen kämpän parkkiksella oli eläimellisen kova vahtiminen parkkikiekosta. Kolme kertaa sain siellä sakon, ja kaksi niistä kahen päivän sisällä. Sen toisen sakon jälkeen aattelin päivällä auton ohi kulkiessani, että pitäskö vääntää kiekolla lisää aikaa. En sit sitä tehny, ku aattelin, ettei ne kuitenkaan voi taas iskeä. No, kun tulin takas, niin sakkohan siinä lerpatti. Siin palo hermot, soitin sinne parkkivalvontaylivirastoon ja meuhkasin kohtalosta. Täti oli tiukkana, sakko mikä sakko. Lopuks sanoin, et ette ois saanu sakotettuun jos oisin siirtäny kiekkoo. Siihen se väitti, et se on laitonta ja niillä on konstit seurata sitäkin. Tivasin et mitä keinoja niillä siihen muka on. Kuulemma keinot löytyy. Kysyin vielä et kuvaako ne ne autot vai mitä. Ei kertonu. Toisaalta epäilen, et niillä mitään konsteja siihen oo... tai toisaalta virka-suomessa kaikki on mahollista
Lopetin puhelun siihen, et kerroin alkavani rakentaa aurinkosähköllä toimivan kellokoneiston sisältävän parkkikiekon, jolla on aina oikea aika mittarissa. Täti totes, et jos ne semmosen havaitsee niin se on poliisiasia.
Just joo