MapTunin palvelusta

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
G-mies
"Ukkomies"

MapTunin palvelusta

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Kävipä tässä niin, että mulle tulossa ollut boksi ei jostain syystä tullutkaan ja toimitus venyi ja venyi(tilattu kesäkuun lopulla). Tänään sitten laitoin mailia MapTunin Frederikille ja vastaus tuli vartin päästä, että Johnny hoitaa Suomen suuntaan juttuja ja hän vastaa kyllä. No, meni hetki ja puhelin soi. Johnny soittaa ja linja on niin paska, että saan onneksi sanottua, että lähetän lankanumeroni ja soittaa siihen. Pienen odottelun jälkeen lanka soi ja nyt päästiin asiaan. Viivästymisen syy selvisi ja sain täyden selvityksen asiasta. Johnny lupasi tehdä softan heti ja laittaa sen TNT:llä mulle vielä tämän päivän aikana, joten ehkä sittenkin saan itselleni synttärilahjan ens lauantaiksi :lol:. Lisäksi sain vielä hyvityksen hinnassa, joten ei kai tässä voi kauheesti valittaa :D. Joku voi ehkä ihmetellä, etä miten oon jaksanu odottaa näin kauan, mutta kai sitä on sen verta rauhallinen luonteeltaa, ettei ihan turhasta ala äpiseen. Mutta isot kiitokset MapTunille Ruotsiin!

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Ruottin Maptun osaa palvella kyllä hyvin, aina :)
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Tuha
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Tuha »

No hyvä että asia selvisi. Eikös TNT ole vähän niin kuin joku kuriiri firma (lue: jossa palvelu nopeempaa kuin normaalilla kuljetusliikkeellä) eli uskoisin että saat boksin ensi lauantaiksi. 8) :lol:
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Holmes
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Holmes »

jos TNT:llä kokkolaan tilaat niin tavarat ovat vasta maanantaina jakelussa. Minä tuon ne kokkolaan ensi lauantaina ja sitte paikallinen (Alhskog) firma jakaa ne maanantai aamusta. :P PS: Jos tavara on ehtinyt tänään matkaan saat sen ylihuomenna...
Sierra Alfa Alfa Bravo. "The Swedish Car With Aircraft Quality"
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Holmes kirjoitti:jos TNT:llä kokkolaan tilaat niin tavarat ovat vasta maanantaina jakelussa. Minä tuon ne kokkolaan ensi lauantaina ja sitte paikallinen (Alhskog) firma jakaa ne maanantai aamusta. :P PS: Jos tavara on ehtinyt tänään matkaan saat sen ylihuomenna...
Juuh, voit sit nykästä sen matin boxin sieltä välistä, tossa pihassa ois yks tonnikala joka tarttis vääähän lisäpotkua :lol:
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Holmes kirjoitti:jos TNT:llä kokkolaan tilaat niin tavarat ovat vasta maanantaina jakelussa. Minä tuon ne kokkolaan ensi lauantaina ja sitte paikallinen (Alhskog) firma jakaa ne maanantai aamusta. :P PS: Jos tavara on ehtinyt tänään matkaan saat sen ylihuomenna...
Aivan mainiota että saadaan noin tarkkaa jakotietoa :)
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
G-mies
"Ukkomies"

Katoin jo seurantakoodista, että on tänään ehtinyt jonnekin transit pointtiin. Pitääpä heti aamulla kattoa onko edennyt mihinkään. Lentorahtina pitäis olla tulossa ja ainakin TNT:n oma palvelu kertoi, että olis vissiin perjantaina täällä. Katsotaan miten käy, jos tiukaksi menee, niin tulee sulle Holmes yksityinen jakokeikka :lol:.

Matti
# 1988 = Matti Vanhamäki
Holmes
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Holmes »

:P
Sierra Alfa Alfa Bravo. "The Swedish Car With Aircraft Quality"
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

G-mies kirjoitti:jos tiukaksi menee, niin tulee sulle Holmes yksityinen jakokeikka :lol:.
Taasko te ootte potkiksia järkkäämässä? :D
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
JouniCSE
"Hölösuu"

Re: MapTunin palvelusta

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

G-mies kirjoitti:Kävipä tässä niin, että mulle tulossa ollut boksi ei jostain syystä tullutkaan ja toimitus venyi ja venyi(tilattu kesäkuun lopulla). Tänään sitten laitoin mailia MapTunin Frederikille ja vastaus tuli vartin päästä, että Johnny hoitaa Suomen suuntaan juttuja ja hän vastaa kyllä. No, meni hetki ja puhelin soi. Johnny soittaa ja linja on niin paska, että saan onneksi sanottua, että lähetän lankanumeroni ja soittaa siihen. Pienen odottelun jälkeen lanka soi ja nyt päästiin asiaan. Viivästymisen syy selvisi ja sain täyden selvityksen asiasta. Johnny lupasi tehdä softan heti ja laittaa sen TNT:llä mulle vielä tämän päivän aikana, joten ehkä sittenkin saan itselleni synttärilahjan ens lauantaiksi :lol:. Lisäksi sain vielä hyvityksen hinnassa, joten ei kai tässä voi kauheesti valittaa :D. Joku voi ehkä ihmetellä, etä miten oon jaksanu odottaa näin kauan, mutta kai sitä on sen verta rauhallinen luonteeltaa, ettei ihan turhasta ala äpiseen. Mutta isot kiitokset MapTunille Ruotsiin!

Matti

tilasin kans uutta boksia 3 viikkoo sit, piti saada melki samalla viikolla, ei oo näkyny, tällä viikolla soitin ja joo tulee tällä viikolla.. niin ja lehmätkin lentää...prkl :twisted: Hyvä Suomi, Hyvä Marja-Liisa..
G-mies
"Ukkomies"

JouniCSE kirjoitti:tilasin kans uutta boksia 3 viikkoo sit, piti saada melki samalla viikolla, ei oo näkyny, tällä viikolla soitin ja joo tulee tällä viikolla.. niin ja lehmätkin lentää...prkl :twisted: Hyvä Suomi, Hyvä Marja-Liisa..
Kuule, ihan samanlaista se oli mullekkin puolitoista kuukautta. Minä vaan väsyin nuihin "tulee heti huomenna" tyyppisiin vastauksiin ja laitoin mailia sinne, josta varmuudella saan vastauksen. Jos maptunia lähestyt, niin Johnny hoitaa Suomeen suuntautuvat asiat. Täytyy tietysti muistaa, että JP tekee tätä MapTun hommaa oman työnsä ohessa, eli ihan kaikkeen ei aika aina riitä.

Matti

p.s. näyttää vahvasti siltä, että boksi on mulla huomenna :P
# 1988 = Matti Vanhamäki
JouniCSE
"Hölösuu"

joku vois kertoo mulle mitä lisäarvoo tää Suomen maptun tuo verrattuna siihen että asioi suoraan Ruotsiin. Minkä takia se siis on olemassa?
G-mies
"Ukkomies"

JouniCSE kirjoitti:joku vois kertoo mulle mitä lisäarvoo tää Suomen maptun tuo verrattuna siihen että asioi suoraan Ruotsiin. Minkä takia se siis on olemassa?
No, kyllä JP:n kanssa oli mukava käydä keskusteluja boksista ihan omalla äidinkielellään ja saada kaikki asiat selvitettyä. Ei minusta ihan turhaa työtä kuitenkaan. Valitettavasti joskus asiat eivät vain kulje eteenpäin, mutta se mistä kritisoin, on JP:n vastaukset, kun boksia ei kuulu. Mun kohdalla tilaus oli mennyt Ruotsiin, mutta se oli hautautunut muun sähköpostitulvan joukkoon, koska kyseessä oli custom-softa ja tilausta ei oltu ilmeisesti tehty normaalin kanavan kautta. Elikkä jos joku boksi viivästyy, niin asiaan pitäisi saada ihan oikea vastaus. Minäkin sain asiani selvitettyä, kun olin yhteydessä suoraan pääkallonpaikalle. Ja jotta vastaavilta tilanteilta(asiakkaat soittelevat boksiensa perään Ruotsiin) vältyttäisiin, olisi hyvä, jos JP voisi selvittää joka lähetyksen jälkeen puuttuvat boksit ja puuttumisen syyt. Hyvä tietysti tässä on avautua, koska JP:n aika ei riitä kaikkeen. Toivottavasti tilanne paranee tulevaisuudessa. Kyllä Suomessa olisi hyvä olla MapTunin edustaja tulevaisuudessakin.

Matti
# 1988 = Matti Vanhamäki
JouniCSE
"Hölösuu"

Mailasin Ruottiin ja vastaus tuli vartissa ja purkki lähtee TNT:llä huomenna Suomeen. Prosessikuvaus:
-Tilaa ja sovi hinta suomesta
-Varmista parin päivän sisään ruotsista että homma etenee.
-Pollaa Suomen päätä koska paketti tulee perille.
G-mies
"Ukkomies"

JouniCSE kirjoitti:Mailasin Ruottiin ja vastaus tuli vartissa ja purkki lähtee TNT:llä huomenna Suomeen. Prosessikuvaus:
-Tilaa ja sovi hinta suomesta
-Varmista parin päivän sisään ruotsista että homma etenee.
-Pollaa Suomen päätä koska paketti tulee perille.
Hieno homma! Harmi, että boksin saamiseksi näyttää oma-aloitteisuus olevan paras vaihtoehto. Palvelu kuitenkin näyttää toimivan.

Matti
# 1988 = Matti Vanhamäki
Vastaa Viestiin