Matti
Juuh, voit sit nykästä sen matin boxin sieltä välistä, tossa pihassa ois yks tonnikala joka tarttis vääähän lisäpotkuaHolmes kirjoitti:jos TNT:llä kokkolaan tilaat niin tavarat ovat vasta maanantaina jakelussa. Minä tuon ne kokkolaan ensi lauantaina ja sitte paikallinen (Alhskog) firma jakaa ne maanantai aamusta.PS: Jos tavara on ehtinyt tänään matkaan saat sen ylihuomenna...
Aivan mainiota että saadaan noin tarkkaa jakotietoaHolmes kirjoitti:jos TNT:llä kokkolaan tilaat niin tavarat ovat vasta maanantaina jakelussa. Minä tuon ne kokkolaan ensi lauantaina ja sitte paikallinen (Alhskog) firma jakaa ne maanantai aamusta.PS: Jos tavara on ehtinyt tänään matkaan saat sen ylihuomenna...
Katoin jo seurantakoodista, että on tänään ehtinyt jonnekin transit pointtiin. Pitääpä heti aamulla kattoa onko edennyt mihinkään. Lentorahtina pitäis olla tulossa ja ainakin TNT:n oma palvelu kertoi, että olis vissiin perjantaina täällä. Katsotaan miten käy, jos tiukaksi menee, niin tulee sulle Holmes yksityinen jakokeikkaHolmes kirjoitti:jos TNT:llä kokkolaan tilaat niin tavarat ovat vasta maanantaina jakelussa. Minä tuon ne kokkolaan ensi lauantaina ja sitte paikallinen (Alhskog) firma jakaa ne maanantai aamusta.PS: Jos tavara on ehtinyt tänään matkaan saat sen ylihuomenna...
G-mies kirjoitti:Kävipä tässä niin, että mulle tulossa ollut boksi ei jostain syystä tullutkaan ja toimitus venyi ja venyi(tilattu kesäkuun lopulla). Tänään sitten laitoin mailia MapTunin Frederikille ja vastaus tuli vartin päästä, että Johnny hoitaa Suomen suuntaan juttuja ja hän vastaa kyllä. No, meni hetki ja puhelin soi. Johnny soittaa ja linja on niin paska, että saan onneksi sanottua, että lähetän lankanumeroni ja soittaa siihen. Pienen odottelun jälkeen lanka soi ja nyt päästiin asiaan. Viivästymisen syy selvisi ja sain täyden selvityksen asiasta. Johnny lupasi tehdä softan heti ja laittaa sen TNT:llä mulle vielä tämän päivän aikana, joten ehkä sittenkin saan itselleni synttärilahjan ens lauantaiksi. Lisäksi sain vielä hyvityksen hinnassa, joten ei kai tässä voi kauheesti valittaa
. Joku voi ehkä ihmetellä, etä miten oon jaksanu odottaa näin kauan, mutta kai sitä on sen verta rauhallinen luonteeltaa, ettei ihan turhasta ala äpiseen. Mutta isot kiitokset MapTunille Ruotsiin!
Matti
Kuule, ihan samanlaista se oli mullekkin puolitoista kuukautta. Minä vaan väsyin nuihin "tulee heti huomenna" tyyppisiin vastauksiin ja laitoin mailia sinne, josta varmuudella saan vastauksen. Jos maptunia lähestyt, niin Johnny hoitaa Suomeen suuntautuvat asiat. Täytyy tietysti muistaa, että JP tekee tätä MapTun hommaa oman työnsä ohessa, eli ihan kaikkeen ei aika aina riitä.JouniCSE kirjoitti:tilasin kans uutta boksia 3 viikkoo sit, piti saada melki samalla viikolla, ei oo näkyny, tällä viikolla soitin ja joo tulee tällä viikolla.. niin ja lehmätkin lentää...prklHyvä Suomi, Hyvä Marja-Liisa..
No, kyllä JP:n kanssa oli mukava käydä keskusteluja boksista ihan omalla äidinkielellään ja saada kaikki asiat selvitettyä. Ei minusta ihan turhaa työtä kuitenkaan. Valitettavasti joskus asiat eivät vain kulje eteenpäin, mutta se mistä kritisoin, on JP:n vastaukset, kun boksia ei kuulu. Mun kohdalla tilaus oli mennyt Ruotsiin, mutta se oli hautautunut muun sähköpostitulvan joukkoon, koska kyseessä oli custom-softa ja tilausta ei oltu ilmeisesti tehty normaalin kanavan kautta. Elikkä jos joku boksi viivästyy, niin asiaan pitäisi saada ihan oikea vastaus. Minäkin sain asiani selvitettyä, kun olin yhteydessä suoraan pääkallonpaikalle. Ja jotta vastaavilta tilanteilta(asiakkaat soittelevat boksiensa perään Ruotsiin) vältyttäisiin, olisi hyvä, jos JP voisi selvittää joka lähetyksen jälkeen puuttuvat boksit ja puuttumisen syyt. Hyvä tietysti tässä on avautua, koska JP:n aika ei riitä kaikkeen. Toivottavasti tilanne paranee tulevaisuudessa. Kyllä Suomessa olisi hyvä olla MapTunin edustaja tulevaisuudessakin.JouniCSE kirjoitti:joku vois kertoo mulle mitä lisäarvoo tää Suomen maptun tuo verrattuna siihen että asioi suoraan Ruotsiin. Minkä takia se siis on olemassa?
Hieno homma! Harmi, että boksin saamiseksi näyttää oma-aloitteisuus olevan paras vaihtoehto. Palvelu kuitenkin näyttää toimivan.JouniCSE kirjoitti:Mailasin Ruottiin ja vastaus tuli vartissa ja purkki lähtee TNT:llä huomenna Suomeen. Prosessikuvaus:
-Tilaa ja sovi hinta suomesta
-Varmista parin päivän sisään ruotsista että homma etenee.
-Pollaa Suomen päätä koska paketti tulee perille.