Maptunilta tilaaminen
Maptunilta tilaaminen
Nyt kun kesä lähestyy niin on pitänyt alkaa miettimään tuota virisatsia. Mitenkäs tuo tilaaminen oikein tarkalleen tuolta Maptunilta tapahtuu. S-postillako, soittamalla vai miten? Maksuhan hoituu varmaan visalla? Mutta entä se visakortin numero, s-postillako sen uskaltaa lähettää? Paljon kysymyksiä mutta kun en ole eläissäni ulkomailta mitään tilannut niin en tiedä siitä mitään.
Viimeksi muokannut Max, La Tammi 10, 2004 15:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä olen ainakin tilannut Speedpartsilta visalla tavaraa pariinkin otteeseen. heillä oli sellai systeemi että pyysivät faxilla "omatekoisen" lapun, jossa oli mun kortin numerotiedot ja mun nimmari.. eli toi on yksi tekniikka
Jotkut firmat hyväksyy ihan vaan kortin tiedot eikä kaipaa nimmareita sitten taas..uskaltaako on jokaisen oma asia..uskaalto suojatietä pitkin tien ylittää..tai kävellä talvella räystään alta? ei sitä koskaan tiedä tuleeko noutaja, viikatemies vai lottovoitto
Jotkut firmat hyväksyy ihan vaan kortin tiedot eikä kaipaa nimmareita sitten taas..uskaltaako on jokaisen oma asia..uskaalto suojatietä pitkin tien ylittää..tai kävellä talvella räystään alta? ei sitä koskaan tiedä tuleeko noutaja, viikatemies vai lottovoitto

9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781
Paljonhan ne noita visakortin numeroita sähköpostilla lähettelevät ja empä ole ainakaa kuullut että olis käyny heikosti.Tietenkinhän se on hyvä jos omistaa kunnon palomuurin joka estää visakortin numeron eksymisen nettiin.Itse ainakin tilasin ihan pokkana sähköpostilla ja visakortin numero messissä.Siit on puolivuotta eikä ole mitää näkynyt. 

Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
-
- "Tuplakaasari"
-
- "Hölösuu"
Jep, tätä lähetystapaa Maptunin Fredrik suosittelee. Ja tilauksen voi tehdä ihan e-maililla, joko fredrik@maptun.com tai johnny@maptun.com.turbotalladega kirjoitti:Voit tilata esim. sillätavalla että pistät visa kortin numeron osina vaikka 2-3 osassa menemään maptunille. On turvallisempaa tuota ne itse ehdottivat kun tilasin.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007