Nyt kaikki täyttämään, ja pitämään huolen että oikea merkki voittaa ja ettei Toyota tai Opel (

(voisinkohan saada tästä muuten jonkinlaisen rikossyytteen, eli täyttääkö tämä nyt esim kansanjoukkojen kiihotuksen - määritteen

Mä en anna koskaan ääntäni volvolle, tai bmw:lle..syynä työpaikan kuppikuntaisuus ja ainaiset taistelut tyyliin henkinen ikä 8 v ja meidän isillä on paksumpi lompakko kuin teijän isilläTurbo Sensonic kirjoitti:Sama täällä, toisena Volvo.juuso kirjoitti:saabille meni ääni(yllätys)...
En mäkään anna ääntäni BMW:n takavetop*skoille. Lisäksi voisi kysyä, että mitä yhteistä on BMW:llä ja kortsulla? No molemissa on sisällä m*lkk*pertti666 kirjoitti:Mä en anna koskaan ääntäni volvolle, tai bmw:lleTurbo Sensonic kirjoitti:Sama täällä, toisena Volvo.juuso kirjoitti:saabille meni ääni(yllätys)...
tuli tosin lehdille hintaa: jos vastas pitkällä kaavalla, menee aikaa helpolla 20min, ja saa 6 euron irtonumeron..kyllä mä veloitan mun duunista enemmän kuin 18e/hMertmi kirjoitti:Jos vastaa kyselyyn lehdistä ja vakuutuksista, saa Turbo-lehden 1. numeron ilmaiseksi, mutta jos on Tuulilasin tilaaja, niin silloin 1.lehti automaattisesti ja 2. numero ilmaiseksi.