Nyt kun on molemmat etupenkin turvavyön lukot mennyt vaihtoon, tosin käytetyt tuli tilallekkin, tuli mieleen, että pitääkö näitä jotenkin rasvata tai muuten huoltaa, jotta ei enää toiste hajoaisi?
Kyse siis -90 vuosimallin satkun turvavöistä. Sinne lukkoreikään kun kurkkaa, näkyy sellainen harmaa metalliliuska, joka mulla katosi molemmista turvavyönlukoista johonkin sinne sisuksiin.
Tuossa -84 mallissa on erimalliset ja mielestäni paremmin toimivat vyöt ja parempi tunto avatessa ja lukitessa.
Ruiskinko siis aseöljyä tms. tuonne turvavyön lukkosysteemiin?
Turvavyön lukkojen huolto
Hieman aiheen vierestä, mutta omassa saman ikäisessä satkussa kartturin vyön lukko ekalla kokeilulla aina lukittaa vyön, mutta esim seuraavassa mutkassa pienehkön painon saattelemana aukeaa! Sitte ku uuestaan painaa sen kiinni nii pitää.
Ongelma ei sinäänsä vaikeuta elämääni yhtään, kuski kun olen - mutta miten saisi akan pysymään penkissä?! Oon yrittäny suihkutella lps:ää sinne lukkopesään mutta ei tuntunut auttavan.. Pitääkö tässä ny alkaa ministerikyytejä tarjoamaan avovaimokkeelle vai pitäisikö pistää koko nainen vaihtoon? Vai olisikohan sille lukolle tehtävissä jotain?
Ongelma ei sinäänsä vaikeuta elämääni yhtään, kuski kun olen - mutta miten saisi akan pysymään penkissä?! Oon yrittäny suihkutella lps:ää sinne lukkopesään mutta ei tuntunut auttavan.. Pitääkö tässä ny alkaa ministerikyytejä tarjoamaan avovaimokkeelle vai pitäisikö pistää koko nainen vaihtoon? Vai olisikohan sille lukolle tehtävissä jotain?
Saba ysihunttinen sifedeii! Länsilaialta.