Törmäsin viime viikolla eräällä saab palstalla keskusteluun BSR:n softasta. Keskustelussa on viitattu myös minun havaitsemiin ongelmiin SP/BSR softissa. Koin että kansalla on oikeus tietää se mitä minä tiedän ja kokenut viimeisen vuoden aikana asioidessa SP:n kanssa. Kirjoitin koko tarinan + kaiken muun tiedon mitä minulla on. Turbo Sensonic liitti keskusteluun myös oman tarinansa. Tässä ei pitäisi olla mitään ihmeellistä, mutta kuinkas kävikään. Tässä saamani yv ko. palstan adminilta.
Että näin. On se kumma kuinka SP:n Peterillä riittää motivaatiota pyrkiä "salaamaan" kaiken haitallisen infon koskien SP:tä yrityksenä ja heidän myymiä tuotteita kohtaa..
Hello
This is a note to tell you that we have had to edit/remove your posts in this thread due to your posting of potntially libellous material.
Please note that we do not have any choice in this matter, as XXXXXX is legally liable for the comments posted by any user. We have had Peter from Speedparts in touch with us over this thread, and we are not prepared to run the risk of legal problems.
I hope you understand.
- Admin
Miten tieto päätyi SP:lle?
Keskusteluun liittyi myös yksi SP jälleenmyyjä ja ilmeisesti tätä kautta tieto meni myös Ruotsiin. Ko. jälleenmyyjä tuntui myös itse olevan täysin tiedoton siitä mitä heidän edustamansa tuotteet pitää sisällään.
On todellakin näin ettei nykyään enää saa kirjoittaa mikä on totuus?
Viesteissäni kerroin asian juuri niin kuin se meni. Myös kaikki muu tieto tuotteista ei ole sontaa, vaan ne on todennettu. En koe että syyllistyin mihinkään. Ymmärrän hyvin jos selkeät loan heitto viesit poistetaan, mutta siitä ei tässä ollut kyse.
SP:n taholta tämä on mielestäni taas kerran todella alaarvoista. Jos todellakin on tarve vaientaa joku, niin eikö olisi helpompaa ottaa suoraan yhteyttä ja keskustelee järkevästi asiasta.