VETTÄHYLKIVÄ PYYHKIJÄNSULKA 525MM 21"
Nämä uuden sukupolven pyyhkimensulat pitävät paitsi veden ja lian pois tuulilasista, myös tekevät siitä vettähylkivän ja lähes häikäisemättömän. Kun pyyhkimensulat liukuvat tuulilasin yli, ne jättävät lasin pintaan grafiittipohjaisen suojakalvon. Tämän kalvon ansiosta vesi ja lika eivät tartu lasiin, vaan suorastaan valuvat pois. Kalvo vähentää lisäksi pyyhkimensulkien ja lasin välistä kitkaa, joten sulat ovat huomattavasti hiljaisemmat kuin perinteiset kumisulat. Nämä sulat parantavat merkittävästi näkyvyyttä sadeilmalla, ja niiden kuivatuskyky on verrattavissa huomattavasti kalliimpien silikonisulkien tehoon. Vettähylkivät sulat eivät kitise tihkusateellakaan! Toimitukseen kuuluu sovitin, joiden ansiosta sulat sopivat useimpiin automaaleihin, Toyota merkkiset autot tarvitsevat soviteosan 58-2201.
Sulat myydään kappaleittain
Tuotenro
58224 7,90 €
Bilteman sulat
Bilteman sulat
Hehkutetaanpas taas Bilteman kalliita 7,90 euroa/kpl sulkia Siis aivan loistavat!! Toinen setti menossa ja parempia sulkia ei markkinoilta löydy. Jotain hyvää siis tuoltakin putiikista saa Suosittelen
Saab 9³
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Mä käytin ennen niitä kaikkein halvimpia B-tuote sulkia 2 eur/kpl ja vaihdoin sulat kahdesti vuodessa. Hinta laatusuhde kohdallaan kun vertaa että yksi Bosch sulka maksaa 10 eur kpl. Bosch hinnalla mä sain 5kpl sulkia.
Nyt mulla on Valeon kumi läpyskät jotka ei todellakaan ole hintansa väärtejä koska jättävät kalvon takaisin pyyhkäisyllä. Keskelle tuulilasia jää isot alueet jotka jää märiksi ja näkyvyys siinä kohtaa on huono. Kun noi menee finaaliin palaan taas b-tuotteisiin.
Nyt mulla on Valeon kumi läpyskät jotka ei todellakaan ole hintansa väärtejä koska jättävät kalvon takaisin pyyhkäisyllä. Keskelle tuulilasia jää isot alueet jotka jää märiksi ja näkyvyys siinä kohtaa on huono. Kun noi menee finaaliin palaan taas b-tuotteisiin.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Joskus 90-luvun puolivälin paikkeilla ostin halpahallista aivan oudot tarvikesulat, maksoi muistaakseni ~9mk/pari, parhaat sulat mitkä olen koskaan mihinkään autoon hommanut, pyyhkivät hyvin kolmisen vuotta, kunnes jätin auton seisomaan, en tiedä kuinka kauan ne olisivat pelanneet. Valmistajaa kun ei muista, niin joutuu tyytymään kalliimpiin ja huonompiin vaihtoehtoihin, noissa oli hintalaatusuhde kyllä kohdallaan.
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Tähän asti parhaat on olleet boschin metallirunkoiset. Ne uudemmat muoviosilla varustetut ei pelaa kunnolla näissä vanhemmissa kaarevalla lasilla olevissa... 900i:stä on mennyt tasaiseen tahtiin kerran vuoteen sulat vaihtoon. Syksyyn olen aina ajoittanut vaihdon.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Meikä osti viime talvena Valeot Hessumobiilista, jotka alussa oli ihan ok mutta jossain vaiheessa päätti jokin metalliosa tulla esiin pyyhkiessä ja nyt on sitten naarmua lasissa . Harmi ettei tullut katsottua noita bilteman halpiksia kun eilen kävin. Ja olikos motonetissä myynnissä niitä vallan rungottomia sulkia, joita olen kuullut kehuttavan. Hinta tosin oli huima.potkuhousu kirjoitti: Nyt mulla on Valeon kumi läpyskät jotka ei todellakaan ole hintansa väärtejä koska jättävät kalvon takaisin pyyhkäisyllä. Keskelle tuulilasia jää isot alueet jotka jää märiksi ja näkyvyys siinä kohtaa on huono. Kun noi menee finaaliin palaan taas b-tuotteisiin.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
-
- "Aero"
- Viestit: 372
- Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 00:22
- Paikkakunta: Espoo
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Aika pitkää vaihtoväliä tunnutte pitävän. Itse vaihdan sulat kolmesti vuodesti, jotta lasi on kirkas: keväällä, loppusyksystä ja talvella. Boschit on, ja ihan hyvin pyyhkii. Ei mikään tolkuton investointi autoon.
Mercedes-Benz S124 E300TD -94
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Taitaa poikani Jaape tietää mitä ostaa. Osti joululahjaksi mulle samanlaiset.Baas 9-3 kirjoitti:Itse ostin Championin sulat puolvahingossa jokunen vuosi sitten. Sen jälkeen ei ole tullut mieleen ainakaan Boschiin vaihtaa takas, Championeilla menee n. pari vuotta ongelmitta.. Suosittelen.
Hyvää jälkeä näyttää pyyhkiessä tekevän.
oli muuten hauska juttu noissa pyyhkijän varsissa.
Mentii Jaapen kanssa, vuosia sitten YtterEssen purkamoon. Matkalla Seinäjoella ,lensi kuskin pyyhkijän varsi hevon kuuseen.
pika-asensimme apparin varren kuskin eteen.
YtterEssessä saimme uuden varren. Asensimme sen apparin eteen.
Aina kun oli sulanvaihtoviikko, ihmettelimme vaikeutta asentaa apparin puolell uutta sulkaa. Varren koukku nousi ylöspäin????
Ennen katsastusta vaihdoin nyt kuskin puoleisen varren, apparin puolelle.
Kuskin puolelle asensin uuden. Trollhättanista ostamani, varren.
Nyt menee kumien vaihto alta kymmenen sekuntia
kummassakin varressa on koukku alaspäin.
Minkä hiton varren sain sieltä YtterEssestä.
No roskakorissa on nyt se paska kiusanhenki.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Tuota olen itsekkin ihmetellyt. Kyllä vähintään kolmet sulat menee vuoteen. Og 900 meni vielä useammin.kt kirjoitti:Aika pitkää vaihtoväliä tunnutte pitävän. Itse vaihdan sulat kolmesti vuodesti, jotta lasi on kirkas: keväällä, loppusyksystä ja talvella. Boschit on, ja ihan hyvin pyyhkii. Ei mikään tolkuton investointi autoon.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Jaa kaksi vuotta väh. oli edelliset viipottimet ja hyvin pelittivät. Silloin tällöin lasinpesunesteellä & rätillä putsaten.
Syksyllä vaihdoin Motonetista Valeon sulat. Olivat yllättävän korkeat muovirunkoisena.
Hämmästelinkin ja taisin naureskellakin, kun jossain autojutussa suositeltiin pyyhkijöiden vaihtoa kolme neljä kertaa vuodessa. Kyllähän niitä vaihtamaan joutuu jos ei putsaile koskaan.
Syksyllä vaihdoin Motonetista Valeon sulat. Olivat yllättävän korkeat muovirunkoisena.
Hämmästelinkin ja taisin naureskellakin, kun jossain autojutussa suositeltiin pyyhkijöiden vaihtoa kolme neljä kertaa vuodessa. Kyllähän niitä vaihtamaan joutuu jos ei putsaile koskaan.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07